[MK4 i pochodne] Pomoc przy doborze zawieszenia
: sob sie 28, 2010 16:18
Witam
Zastanawiam się co wsadzić do swojego 3ciego niemca.
Same sprężyny (mam na przednie amory bilsteina b4 i z tyłu KYB - model "poprzedni właściciel") - tylko martwi mnie, że ten nieszczęsny tył stoi sporo wyżej - w dwójce siedział niżej tył to chcieli dobrze w czwórce i przedobrzyli. Obstawiam, że na kicie ktoś mi podpowie "obetnij pół zwoju to będzie siedział równo" - tylko czy to nie jest "druciarstwo"?? Patrzyłem też na gwinty (tylko ten cholerny stabilizator) - to musiał jakiś japoński separatysta z korzeniami w hondzie wymyśleć . Z drugiej strony nie wiem czy mi potrzebny gwint - jednak co dziennie dojeżdżam te 50km do pracy i nie zawsze po równych drogach. Tak sobie pomierzyłem na oko i obniżenie idealne by było 5-6 cm (przy 15calach i 195/65 - ale obwód koła by był przy 17 calach taki sam - zakładając 215/45). Zastanawia mnie jedno - tak po użyciu marki przy aucie - wydaje się, że tył stoi wyżej a jakoś tego na miarce nie widać (dosłownie może 3mm i to tak mierzone na szybkiego)...nie rozumiem.
Jakie rozwiązania proponujecie - używka/nówka, kit, gwint, sprężyny. Będę wdzięczny za pomoc. Jest tego mnóstwo na allegro. Co do kwoty przeznaczonej na zawieszenie - jestem elastyczny i jak będzie jakieś "fajne rozwiązanie" to najwyżej człowiek chwile poczeka, odstawi jakieś używki i kupić coś do czego warto dołożyć. Sam nie wiem czego chce - tyle wiem
Tak na smaczek - http://allegro.pl/show_item.php?item=1183554646" onclick="window.open(this.href);return false; - 10J z tyłu!! Ciekawe co to dokładnie za zawias (sprzedający twierdzi, że gwint) - ktoś może na oko powiedzieć ile auto usiało przy takich felgach. Wiem, że mówiłem, że gwintu nie chce, ale - raczej ma stabilizator zmieniony, więc można by było i gwint i stabilizator wyłapać..hmm
A tu tak z ciekawości - piszą, że wysokiej klasy i rewelacja a cena niższa od MTS'a. http://www.venom24.pl/zawieszenie-gwint ... 798eb10ddd" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastanawiam się co wsadzić do swojego 3ciego niemca.
Same sprężyny (mam na przednie amory bilsteina b4 i z tyłu KYB - model "poprzedni właściciel") - tylko martwi mnie, że ten nieszczęsny tył stoi sporo wyżej - w dwójce siedział niżej tył to chcieli dobrze w czwórce i przedobrzyli. Obstawiam, że na kicie ktoś mi podpowie "obetnij pół zwoju to będzie siedział równo" - tylko czy to nie jest "druciarstwo"?? Patrzyłem też na gwinty (tylko ten cholerny stabilizator) - to musiał jakiś japoński separatysta z korzeniami w hondzie wymyśleć . Z drugiej strony nie wiem czy mi potrzebny gwint - jednak co dziennie dojeżdżam te 50km do pracy i nie zawsze po równych drogach. Tak sobie pomierzyłem na oko i obniżenie idealne by było 5-6 cm (przy 15calach i 195/65 - ale obwód koła by był przy 17 calach taki sam - zakładając 215/45). Zastanawia mnie jedno - tak po użyciu marki przy aucie - wydaje się, że tył stoi wyżej a jakoś tego na miarce nie widać (dosłownie może 3mm i to tak mierzone na szybkiego)...nie rozumiem.
Jakie rozwiązania proponujecie - używka/nówka, kit, gwint, sprężyny. Będę wdzięczny za pomoc. Jest tego mnóstwo na allegro. Co do kwoty przeznaczonej na zawieszenie - jestem elastyczny i jak będzie jakieś "fajne rozwiązanie" to najwyżej człowiek chwile poczeka, odstawi jakieś używki i kupić coś do czego warto dołożyć. Sam nie wiem czego chce - tyle wiem
Tak na smaczek - http://allegro.pl/show_item.php?item=1183554646" onclick="window.open(this.href);return false; - 10J z tyłu!! Ciekawe co to dokładnie za zawias (sprzedający twierdzi, że gwint) - ktoś może na oko powiedzieć ile auto usiało przy takich felgach. Wiem, że mówiłem, że gwintu nie chce, ale - raczej ma stabilizator zmieniony, więc można by było i gwint i stabilizator wyłapać..hmm
A tu tak z ciekawości - piszą, że wysokiej klasy i rewelacja a cena niższa od MTS'a. http://www.venom24.pl/zawieszenie-gwint ... 798eb10ddd" onclick="window.open(this.href);return false;