Strona 1 z 1
					
				Jakie sprężyny do Golfa
				: ndz lip 25, 2010 13:04
				autor: Rokko
				Witam wszystkich
Mam felgi BBS orginalne i nie wiem jakie sprezyny kupic. Chce obnizyc auto ale nie wiem co kupic silnik 1.3
			 
			
					
				
				: ndz lip 25, 2010 13:57
				autor: WJ
				Rokko pisze:Chce obnizyc auto ale nie wiem co kupic silnik 1.3
Najlepiej sprężyny 

 a tak na poważnie to mało sprecyzowane. Musisz określic czy chcesz trochę niżej czy chcesz mieć najniższy w mieście wóz 

 Polecam poszukac tutaj: 
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=77 
			
					
				
				: ndz lip 25, 2010 14:02
				autor: Rokko
				Kolego chce go w miarę znacznie obniżyć mam amortyzatory gazowe.
			 
			
					
				
				: ndz lip 25, 2010 15:37
				autor: Yaro1981
				Rokko, w miare znacznie obniżyć ??? 

 wyczerpujaca odpowiedż  

 
			 
			
					
				
				: ndz lip 25, 2010 16:10
				autor: RafaelloW007
				ładuj gwinta i po problemie
			 
			
					
				
				: pn lip 26, 2010 00:33
				autor: Johnatan
				Witam, wejde wam w temat:P lecz na ten sam temat:P Mam na golfie ATS cup 15" jak to z avatara widać:D oponka 195/ 50 i 55tył. Chce założyć glebe taką żebym mógł przez progi przejechać. Mam na stanie sprezyny na przód zglebowane, czerwone. Na Ori amorach Sachsa wylewały każdy amor. Słyszałem że dość spora gleba wymaga innego amora, tzw o skróconym skoku 

 a wiec jesli połącze te spręzyny z amorem 
http://moto.allegro.pl/item1161208968_v ... przod.html to wyleje mi je ? czy 2,5centa niże starczy? Zaznacze że spręzyny jeździły w mk3 i miedzy nadkolem a oponą 195/50 R15 szło włożyć dłoń, nic po za tym 

 
			
					
				
				: pn lip 26, 2010 09:11
				autor: mcsym
				
 co za bzdury tu są wypisywane 
 Johnatan
 Johnatan, opony masz balony, to wiesz. Skąd ja mam wiedzieć, jakie masz progi w mieście, poza tym, przez każdy próg da się przejechać, tyle, że zależy czy chcesz trzeć sankami, progami itd... do wyboru, do koloru 

 amory które pokazałeś to raczej shit i na pewno nikt Ci nie powie za ile Ci się wyleją. 
Rokko, a skąd my mamy wiedzieć ile chcesz obniżyć? wróżek na tym forum chyba nie ma :] poczytaj wpierw tematy w dziele nasze auta lub projekty i tam każdy ma opisane co i jak,a nie bzdurne pytania zadajesz i sam nie wiesz czego chcesz.
 
			
					
				
				: pn lip 26, 2010 13:17
				autor: WJ
				Johnatan pisze:Słyszałem że dość spora gleba wymaga innego amora, tzw o skróconym skoku 
Dobrze słyszałeś.
To zalezy od jakości amortyzatora, napewno dłużej pociągna niż na standardowym amortyzatorze.
Johnatan pisze:Zaznacze że spręzyny jeździły w mk3 i miedzy nadkolem a oponą 195/50 R15 szło włożyć dłoń, nic po za tym 

 
To nam nic nie daje, postaw sprężynę koło seryjnej sprężyny to będziesz wiedział mniej więcej jaka jest różnica w cm i o ile będzie niżej auto stało.
 
			
					
				
				: pn lip 26, 2010 13:32
				autor: MAPET
				WJ pisze:postaw sprężynę koło seryjnej sprężyny to będziesz wiedział mniej więcej jaka jest różnica w cm i o ile będzie niżej auto stało.
nieprawda!
zupelnie inaczej ugnie sie seryjna po zalozeniu jak sportowa
stawiajac obok siebie same spreyzny moze seryjna byc i 10cm wyzsza i co auto obnizy sie o 10cm? bzdura
to akurat jest absolutnie zle myslenie... nigdy nie wolno tak mierzyc sprezyn sport o ile obniza