Strona 1 z 2
Gwint do mk2
: czw lip 08, 2010 11:08
autor: bullas
Witam
Szykoje sie do kupna gwintowanego zawieszenia w cenie do 1000 pln.
Mam na oku cztery firmy-
TA Technix
MTS
FK automotive
JOM
Czy kto jest w stanie powiedzie co jest najlepsze w tej klasie cenowej i dlaczego ?
PS przepraszam za brak Polskich znakow... i prosz€ o wszelkie sugestie
POZDRAWIAM
: czw lip 08, 2010 14:46
autor: menio
bullas, to zależy co chcesz mieć
czy chcesz mieć beton czy raczej mniejszy beton osbiście uważam że najlepszy byłby FK jest przynajmniej jak dla mnie to fajny beton nie buja tak samochodem jak np. na TA-technix
: czw lip 08, 2010 15:40
autor: bullas
menio, raczej ma być beton więc TA-technix odpada
FK ma wszystkie odboje i osłony w komplecie ?
nic nie trzeba dokupywać?
a co powiecie o MTSie ?
: czw lip 08, 2010 17:09
autor: menio
bullas pisze:FK ma wszystkie odboje i osłony w komplecie ?
nic nie trzeba dokupywać?
tego Ci dokładnie niestety nie powiem ale wydaje mi się że powinno wsio być
: czw lip 08, 2010 17:15
autor: shift
bullas pisze:a co powiecie o MTSie ?
jeśli ma być twardo to odpada, mam go i osobiście jestem zadowolony, ale właśnie dlatego że zachowuje resztkę komfortu
: czw lip 08, 2010 19:46
autor: bullas
shift, a na ile w skali 1-10 ocenisz twardość w porównaniu z serią?
: czw lip 08, 2010 21:38
autor: shift
bullas, tego się nie porównuje do serii, zawieszenie zachowuje się całkowicie inaczej, amorki mają dużo mniejszy skok
: czw lip 08, 2010 21:57
autor: bullas
shift, aha ale podejrzewam ze jest w miarę sztywniej (ale nie beton) z zachowaniem komfortu tak jak pisałeś,
a jak jest z jakością wykonania ? osłony itp są w komplecie?
: pt lip 09, 2010 21:57
autor: MAPET
fk a fk to roznica sa fk z wysokiej polki za ok 2,5 tys i drozej i niska polka za ok 1 tys
te nie maja oslon wlasnie i trzeba szukac
MTS i TA(te drozsze) maja oslony w kpl
teraz TA poszlo w dol z cena robiac gwiny o nazwie Tuning Art i one sa slabszej jakosci i obcieli koszty np kosztem braku oslon
JOM nie znam malo sie tego sprzedaje...
i nie pytaj o twardsco bo dla kazdego to subiektywne odczucie
widzisz dla 1 TA to beton a dla innych miekki gwint podobnei z MTS i FK ...
Gwint do mk2
: sob sie 07, 2010 00:43
autor: guziklolek
podłącze się moze mi jeszcze ktoś coś dopowie czy jak bym wrzucił gwint mts na kole 15-6 cali opona 195/50/15 przy 5 osobach tarło by?
Gwint do mk2
: ndz paź 03, 2010 18:17
autor: Gashkas
guziklolek, zalezy ile w dol bys skrecil. Ja jezdzilem na kicie -60/-60 (przod realnie nawet -70 albo ciut wiecej) i nie tarlo z tylu na kole 15x7 i oponie jak Twoja przy jezdzie pelnym autem. Z przodu musialo byc 195/45 bo nawet na pustym tarlo czasami. Zreszta na sportowym zawiasie zapakujesz auto a ono niewiele siada, to nie seria
Gwint do mk2
: wt paź 05, 2010 19:03
autor: zawadkabulls
Witam ja mam pytanie czy jak jest zawias gwint to bez problemu przejdzie przeglad ??? i czy gwint moze pasc tak jak oryginalny zawias???
Gwint do mk2
: wt paź 05, 2010 21:14
autor: MAPET
przejdzie i moze
Gwint do mk2
: wt paź 05, 2010 23:42
autor: guziklolek
a czy wtedy normalnie można kupić np. spręzynę, albo amortyzator?