Strona 1 z 2

Gwint do mk2

: czw lip 08, 2010 11:08
autor: bullas
Witam

Szykoje sie do kupna gwintowanego zawieszenia w cenie do 1000 pln.
Mam na oku cztery firmy-

TA Technix
MTS
FK automotive
JOM

Czy kto jest w stanie powiedzie co jest najlepsze w tej klasie cenowej i dlaczego ?

PS przepraszam za brak Polskich znakow... i prosz€ o wszelkie sugestie

POZDRAWIAM

: czw lip 08, 2010 14:46
autor: menio
bullas, to zależy co chcesz mieć :grin: czy chcesz mieć beton czy raczej mniejszy beton osbiście uważam że najlepszy byłby FK jest przynajmniej jak dla mnie to fajny beton nie buja tak samochodem jak np. na TA-technix :bigok:

: czw lip 08, 2010 15:40
autor: bullas
menio, raczej ma być beton więc TA-technix odpada
FK ma wszystkie odboje i osłony w komplecie ?
nic nie trzeba dokupywać?


a co powiecie o MTSie ?

: czw lip 08, 2010 17:09
autor: menio
bullas pisze:FK ma wszystkie odboje i osłony w komplecie ?
nic nie trzeba dokupywać?
tego Ci dokładnie niestety nie powiem ale wydaje mi się że powinno wsio być :grin:

: czw lip 08, 2010 17:15
autor: shift
bullas pisze:a co powiecie o MTSie ?
jeśli ma być twardo to odpada, mam go i osobiście jestem zadowolony, ale właśnie dlatego że zachowuje resztkę komfortu

: czw lip 08, 2010 19:46
autor: bullas
shift, a na ile w skali 1-10 ocenisz twardość w porównaniu z serią?

: czw lip 08, 2010 21:38
autor: shift
bullas, tego się nie porównuje do serii, zawieszenie zachowuje się całkowicie inaczej, amorki mają dużo mniejszy skok

: czw lip 08, 2010 21:57
autor: bullas
shift, aha ale podejrzewam ze jest w miarę sztywniej (ale nie beton) z zachowaniem komfortu tak jak pisałeś,

a jak jest z jakością wykonania ? osłony itp są w komplecie?

: pt lip 09, 2010 21:57
autor: MAPET
fk a fk to roznica sa fk z wysokiej polki za ok 2,5 tys i drozej i niska polka za ok 1 tys

te nie maja oslon wlasnie i trzeba szukac

MTS i TA(te drozsze) maja oslony w kpl

teraz TA poszlo w dol z cena robiac gwiny o nazwie Tuning Art i one sa slabszej jakosci i obcieli koszty np kosztem braku oslon

JOM nie znam malo sie tego sprzedaje...

i nie pytaj o twardsco bo dla kazdego to subiektywne odczucie
widzisz dla 1 TA to beton a dla innych miekki gwint podobnei z MTS i FK ...

Gwint do mk2

: sob sie 07, 2010 00:43
autor: guziklolek
podłącze się moze mi jeszcze ktoś coś dopowie czy jak bym wrzucił gwint mts na kole 15-6 cali opona 195/50/15 przy 5 osobach tarło by?

Gwint do mk2

: ndz paź 03, 2010 18:17
autor: Gashkas
guziklolek, zalezy ile w dol bys skrecil. Ja jezdzilem na kicie -60/-60 (przod realnie nawet -70 albo ciut wiecej) i nie tarlo z tylu na kole 15x7 i oponie jak Twoja przy jezdzie pelnym autem. Z przodu musialo byc 195/45 bo nawet na pustym tarlo czasami. Zreszta na sportowym zawiasie zapakujesz auto a ono niewiele siada, to nie seria ;)

Gwint do mk2

: wt paź 05, 2010 19:03
autor: zawadkabulls
Witam ja mam pytanie czy jak jest zawias gwint to bez problemu przejdzie przeglad ??? i czy gwint moze pasc tak jak oryginalny zawias???

Gwint do mk2

: wt paź 05, 2010 21:14
autor: MAPET
przejdzie i moze

Gwint do mk2

: wt paź 05, 2010 23:42
autor: guziklolek
a czy wtedy normalnie można kupić np. spręzynę, albo amortyzator?