sportowe zawieszenie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

rafi69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 29, 2010 20:54
Lokalizacja: lublin

sportowe zawieszenie

Post autor: rafi69 » wt cze 29, 2010 21:28

Witam wszystkich forumowiczów , kupiłem niedawno śliczne lupo 2000 rok 1.7 sdi od Niemca autko jest naprawdę super sprawdzone na stacji silniczek żyletka , nie bite lakier śliczny jak nowy , ogólnie bardzo zadbany , dlatego zdecydowałem się na jego kupno , chociaż nie ukrywam , że śnił mi się po nocach ten samochodzik od dłuższego czasu , ale wracam do tematu autko jest po drobnych przeróbkach sportowy wydech , ładne alu 15 oponki 195/45/15, obniżone zawieszenie i tu leży mój problem nie bardzo się znam na tuningu i chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy na ten temat , na nierównej nawierzchni lub przy obciążeniu opony z tyłu ocierają mi o ranty błotników/ nadkoli nie znam fachowej nazwy , najprościej byłoby obciąć ranty albo zmienić felgi/opony , ale nie lubię iść na łatwiznę więc proszę o radę , co zrobić , sprężyny są sportowe krótkie nie znam długości musiałbym sprawdzić po numerze , czy jest możliwość ich rozciągnięcia lub czy można dokupić inny wymiar np; dłuższe sprężyny sportowe , wykluczając seryjne ( bo tył będzie za wysoko ) sztywniejszych raczej nie chce bo i tak jest twardy , i następne pytanie są chyba seryjne amorki czy trzeba je zmienić na sportowe czy mogą zostać te zwykłe , czy nie wpływa to na jakość jazdy i nie zwiększa ryzyka uszkodzenia innych elementów zawieszenia, karoserii lub stabilności auta, ( zaznaczam , że użytkuje auto rekreacyjnie nie ścigam się ) i ostatnie pytanie czy warto zastosować rozpórki czy też stabilizatory na kielichach z przodu i z tyłu dla usztywnienia , przy normalnym użytkowaniu ( bo kiedyś ktoś mi powiedział , że przy sportowym zawieszeniu jak nie ma tych rozpórek to auto może stracić swoją sztywność blachy różne części klapa drzwi itd mogą szybciej się zniszczyć , poluzować , trzeszczeć i może polecieć zawieszenie , opony będą się szybciej ścierać po zewnętrznych stronach ,,,,,,,,,,,,,proszę bardzo o pomoc pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 30, 2010 13:47

eles sie rozpisal...
po 1 czytales troche tematów?

po 2 sprecyzuj temat patrz 3 pkt regulaminu

po 3 moze jakies foto?

wiesz o ile masz teraz obnizony zeby kupic mniejsze obnizenie?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

rafi69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 29, 2010 20:54
Lokalizacja: lublin

Post autor: rafi69 » śr cze 30, 2010 18:23

nie jestem w stanie określić jak bardzo jest obniżony czy na sprężynach jest jakiś symbol po którym można dojść jaka długość sprężyn jak tak to go spisze , przydały by się dłuższe bo tylne koła mi ocierają o nadkola , a co do tych rozpórek na kielichy warto to zakładać , nie ścigam się , raczej rekreacyjnie spokojnie , i dzięki za odzew pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 30, 2010 22:22

nadal 3 pkt regulaminu...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości