Strona 1 z 1
					
				Zawieszenie gwintowane KW a jego cena
				: pt cze 25, 2010 18:46
				autor: matsta1
				Witam 
Mam do kupienia zawieszenie tej firmy regulowana twardosc i wysokosc. Jego cena to 1200zl z nimieckiego golfa 4, podobno wszystko wyglada jak prawie nowe. Jak sprawdzic jaki to model dokladnie tzn pisze tam gdzies na tym ? I czy to zawieszenie nada sie na slaskie drogi.
Pozdrawiam 
 
  
 
			
					
				
				: sob cze 26, 2010 22:15
				autor: MAPET
				matsta1 pisze:podobno wszystko wyglada jak prawie nowe.
no tak podobno i pewnie zrobilo 1 tys km i nie po polskich drogach.. jak kazde...
jesli jest w bdb stanie to pewnie ze warto bo taki gwint ponad 4 tys
jak V2 to ponad 5
ale jak wyleje sie po tygodniu to po co....
 
			
					
				
				: pn cze 28, 2010 13:26
				autor: TheBiSHoP
				MAPET pisze:ale jak wyleje sie po tygodniu to po co....
po to żeby zregenerować za pare stów i mieć KW a nie jakieś chińskie g....
 
			
					
				
				: pn cze 28, 2010 14:00
				autor: MAPET
				no i co myslisz ze po regeneracji to bedzie idealnie mialo takie parametry jak nowe KW? 
ja rozumeim jesli do regeneracji to dac grosze...a nie 1200zl
chyba ze faktycznie dobry stan to warto....
			 
			
					
				
				: pn cze 28, 2010 22:50
				autor: TheBiSHoP
				MAPET pisze:bedzie idealnie mialo takie parametry jak nowe KW
napewno lepiej niż chiński TA-technix bądź MTS
 
			
					
				
				: wt cze 29, 2010 07:15
				autor: kkolekk
				napiszcie co sądzicie o tym nie mam zabardzo kasy a moje zawieszenie mam do wymiany 
http://moto.allegro.pl/item1093358053_z ... oledo.html 
[ Dodano: 29 Cze 2010 07:16 ]
czy lepiej zostać przy normalnym zawieszeniu
 
			
					
				
				: wt cze 29, 2010 08:25
				autor: MAPET
				najnizsza linia zawieszen to taki tenszy TA technix
			 
			
					
				
				: wt cze 29, 2010 12:12
				autor: kkolekk
				ale co nie wytrzyma z dwa lata
			 
			
					
				
				: wt cze 29, 2010 12:31
				autor: MAPET
				a kto to wie 
