Strona 1 z 2

Co wybrać??

: pt cze 25, 2010 09:24
autor: mrozik
Witam mam problem z doborem zawieszenia tzn bylem na przegladzie i mi sprawdzil zawieszenie i sie okazalo ze lewy tyl 10% lewy przód 18% prawy przód 22% i prawy tył 51%
więc chyba trzeba zmienic cale zawieszenie przy okazji posadził bym go troche na glebe i tu pare pytań. kupic gazowe czy olejowe amory a moze gazowo olejowe?? Ile go obnizyc zeby nic nie tarlo na polskich drogach??
ktory zestaw byl by lepszy??

http://www.allegro.pl/item1090728161_sp ... 2_hit.html
czy ten

http://www.allegro.pl/item1093111915_sp ... 2_hit.html


a moze nie oplaca sie kupowac sportowych amorków tylko amory zwykle gazowki i spręzyny obniżające??
co o tym sadzicie moze macie jakies propozycje?? mile widziane jakies linki.
Pozdrawiam

: pt cze 25, 2010 11:32
autor: Zielony34
daj sobie spokój z obniżaniem, jestem zagorzałym przeciwnikiem "gleby" na naszych polskich drogach nawet seryjne zawieszenie czasem nie daje rady, widziałem takie przejścia kolejowe że facet Fordem Fusionem musiał zwolnić do 20km\h żeby nie uszkodzić miski olejowej, wydasz 600 na amorki a później po mieście szybciej autobusem dojedziesz niż własnym samochodem, popatrz na rowy jakie robią w asfalcie autobusy albo jak wystają czasem studzienki... Widziałem już takich kozaków z kumplami którzy posadzili auto na "glebie" a później z silnikiem 2.0 pod maską ledwie 30 mogli przekroczyć :grin: :grin: :grin: Poszukaj na szrocie amorków w dobrym stanie albo kup nowe ale seryjne [ do 1.3 mechanik mi powiedział że z nowymi za 4 do 300 max się wyrobię] a resztę wpakuj w osprzęt silnika albo jakieś inne wymiany eksploatacyjne. Gleba jest fajna ale jak masz auto tylko do jazdy na zloty, prezentacje itp ale nie do jazdy codziennej. Za chwilkę pewnie zostanę zlinczowany że gleba jest super i w ogóle ale ja przynajmniej się nie muszę zastanawiać gdzie mogę wjechać żeby miski olejowej nie stracić ale przynajmniej nie biegnę z owczym pędem :bigok:

: pt cze 25, 2010 11:40
autor: lukis
bylo juz o tym tyle ze az......
wpisz w wyszukiwarce [mk2]gleba albo [mk2]ile obnizyc,albo [mk2]-40 czy -60 albo [mk2]seryjne amorki czy kit albo albo albo blablabla......itd

: pt cze 25, 2010 11:41
autor: mrozik
wiesz w zasadzie to mi na glebie nie zalezy az tak bardzo tylko troche chcę go opuscic z racji tej ze sie trzyma bardziej szosy. i troche mnie kuje w oczy wysoko podniesiona du.pa w moim golfie. zastanawialem sie tez nad tym kompletem
http://www.allegro.pl/item1068825564_am ... azowe.html
zwykłe gazowetylko ta farma Hart czasem chwala czasem nie nie wiem...

: pt cze 25, 2010 11:53
autor: guti
mrozik pisze:ktory zestaw byl by lepszy??
daruj sobie jedno i drugie :) nie za te pieniądze :)
zajrzyh do nas na giełde, chłopaki sprzedają czasem niezłe zawieszenia :)
mrozik pisze:art czasem chwala czasem nie
bo to loteria..


z MTSami mialem doczynienia... i ja odradzam..


chyba , ze auto bedize wiecej stało jak jezdziło , to dla wygladu mozesz sobie fundnąc :D

: pt cze 25, 2010 13:06
autor: mrozik
to jakiej firmy warto nie drogo kupic?? tak do 700 pln w gre wchodza raczej nowe bo z uzywanymi to jest loteria wiekszosc tylko chce sprzedac i wiadomo jak to jest

: pt cze 25, 2010 13:21
autor: guti
wszsytko zalezy jakie obnizenie chcesz zastosowac.. :) jezeli do 40 mm , to moga byc zwykłe amorki.. nizej juz wypadałoby kupic krótsze amorki , a co do sprezyn.. hmm no wlasnie tutaj nie polecałbym tych MTS.. kicha straszna , ten kto to kupił albo to sprzedaje ,będzie Ci zachwalał itd.. no ,ale przeciez czego sie innego mozna spodziewac :)

w kazdym badz razie proponowałbym Ci jakies KYB amorki niekoniecznie gazówki , a do tego jakies porzadne markowe sprezyny.. niekoniecznie nowe :)
szukaj : Weitec, h&r itd. http://allegro.pl/item1059591136_sporto ... r_gti.html ( nie wygladaja tak pięknie jak te nowe.. ale to nie na wyglądzie jezdzisz :) )
ja osobiscie polecałbym Ci Weiteca.. albo cokolwiek markowego .. nie idz w strone MTSa, TA technixa, jak jezdisz duzo samochodem..
lepiej poszukac porzadnych rzeczy :)
raz kupiłem MTSa.. i powiedzialem nigdy więcej ! Polak mądry po szkodzie :)

[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 1:26 pm ]
Zielony34 pisze:daj sobie spokój z obniżaniem, jestem zagorzałym przeciwnikiem "gleby" na naszych polskich drogach nawet seryjne zawieszenie czasem nie daje rady, widziałem takie przejścia kolejowe że facet Fordem Fusionem musiał zwolnić do 20km\h żeby nie uszkodzić miski olejowej, wydasz 600 na amorki a później po mieście szybciej autobusem dojedziesz niż własnym samochodem, popatrz na rowy jakie robią w asfalcie autobusy albo jak wystają czasem studzienki... Widziałem już takich kozaków z kumplami którzy posadzili auto na "glebie" a później z silnikiem 2.0 pod maską ledwie 30 mogli przekroczyć :grin: :grin: :grin: Poszukaj na szrocie amorków w dobrym stanie albo kup nowe ale seryjne [ do 1.3 mechanik mi powiedział że z nowymi za 4 do 300 max się wyrobię] a resztę wpakuj w osprzęt silnika albo jakieś inne wymiany eksploatacyjne. Gleba jest fajna ale jak masz auto tylko do jazdy na zloty, prezentacje itp ale nie do jazdy codziennej. Za chwilkę pewnie zostanę zlinczowany że gleba jest super i w ogóle ale ja przynajmniej się nie muszę zastanawiać gdzie mogę wjechać żeby miski olejowej nie stracić ale przynajmniej nie biegnę z owczym pędem :bigok:
no z tym to sie zupełnie nie zgodze.. sam jezdzilem na glebie -60.. i nie narzekałem.. tylko trzeba umiec jezdzic :) jak ktos mysli , ze przeleci góra nad przejazdem kolejowym , nad dziurą.. to moze powinien zmienic srodek lokomocji na rower..
Zielony34 pisze:Poszukaj na szrocie amorków w dobrym stanie
:panna:

to moze pasek rozrzadu tez kupic w uzywce ? olej ? filtr oleju ?

masakra.. to tak jak wyjsc z kąpieli i zalozyc te same gacie .. jak to mówi mój znajomy.

: pt cze 25, 2010 14:04
autor: Zielony34
mrozik pisze:wiesz w zasadzie to mi na glebie nie zalezy az tak bardzo tylko troche chcę go opuscic z racji tej ze sie trzyma bardziej szosy
to za taka kasę masz komplet niezłych kapci, kup szersze i masz rozwiazanie a przy silniku 1.3 to jaką Ci trzeba przyczepność? no proszę Cię... :D Jak byś miał GTI i lubiał poszaleć w zakrętach to owszem ale nie przy 1.3... :grin:

[ Dodano: 25 Cze 2010 14:08 ]
guti pisze:to moze pasek rozrzadu tez kupic w uzywce ? olej ? filtr oleju ?
Nie przesadzaj... Kumpel kupił na szrocie do seata ibizy amorki i śmiga aż miło. Sam widziałem nie raz okazje częściowe jak przywozili golfy po dachowaniu. Nie mówię żeby się rzucać na byle co, dogadać się z kolesiem na szrocie, skoczyć do mechanika i sprawdzić, tyle, czasem też mają te najlepsze części na zapleczu i jak dobrze pogadasz to można dorwać prawie nówki. Jak ktoś się kompie w pieniądzach to spoko ale mnie by różnicy nie zrobiło 100 a 90% na amorkach a na komplecie 100 czy nawet 150zł to jest już różnica...

: sob cze 26, 2010 22:17
autor: MAPET
guti ma swoj swiat wiec nawet nie bede komentowal jego wypowiedzi.. bylo juz o tym pisane... a co do tematu to wez doprecyzuj troche tytul moze?


do mk2 lepiej 60/35 przy rownym obnizeniu obu osi optycznie tyl moze wygladac nizej...

: sob cze 26, 2010 22:56
autor: guti
MAPET pisze:guti ma swoj swiat wiec nawet nie bede komentowal jego wypowiedzi.. bylo juz o tym pisane..
kolego , chyba widda czym handlujesz.. i co bedziesz chciał pewnie wkręcic koledze.. :)
to tego chyba nie trzeba komentowac :)

[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 10:59 pm ]
i nie swój swiat.. tylko kolegów , ktorzy jezdzili na MTSie..nadal jezdzą.. i podzielają moje zdanie , ze więcej na to g.. sie nie daliby namówic :) proste :)

tez mam zdanie , jezdzilem i na gwincie i na kitach .. T R A G E D I A , nie wiem jak mozna wyrazniej to napisac..

oczywiscie ,napiszesz zaraz, ze nowe.. ze gwarancja , ze w takiej cenie nic sie nie trafi itd.. moze.. tylko czemu kupujemy uzywane VW , zamiast nowe dacie ?

: sob cze 26, 2010 23:03
autor: MAPET
guti nie powielaj sowich wypocin ja juz nie powielalem pisales o tym w innym temacie i starczy wiec po co znow sie podniecac? napisales i dobrze sa inne/rozne opinie i tyle...

a akurat nic koledze nie wkrecam bo chyba widzisz co mu odpisalem ? jake ma wziasc obnizenie... wiec wyluzuj... poza tym nigdy nikomu nic nei wciskalem na sile i nie wmawialem... o to zebys do mnei przyjezdzal po zakupy tez nie prosilem sie i ci nie wciskalem....
koniec tematu...

jak wyzej
polecam 60/40
a guti ci powie od ktorego kolegi masz kupic :bajer:

: sob cze 26, 2010 23:20
autor: guti
MAPET pisze:od ktorego kolegi masz kupic :bajer:
nie od którego ma kupic ,tylko co kupic :)

moje zdanie .. na pewno nie MTS.. a ze ty będziesz bronił MTS.. cóz.. masz prawo i nie ma sie co dziwic...bo to sprzedajesz :)
moje zdanie kolega zna..a co kupi.. to jego sprawa. chce mu tylko zaoszczędzic rozczarowania.. a, zeby wiedziec co traci powinien smignąc na kilku innych zawiasach.. Koniec tematu , kolega zrobi jak bedzie chciał. Pozdrawiam ciepło.

: sob cze 26, 2010 23:26
autor: MAPET
no patrz nic nie napisalem a ty znowu swoje ze mu wciskam MTS...

polecam mu KW bo to tez sprzedaje jak rowniez Weitec Eibach i FK .. albo uzywki od gutiego i jego kolegów...

: sob cze 26, 2010 23:33
autor: guti
MAPET pisze:albo uzywki od gutiego i jego kolegów...


widocznie to Ty w innym swiecie zyjesz.. bo ani ja , ani koledzy moi nie sprzedają uzywek... :) chyba ze ty masz inne dane.. i wiesz lepiej , no to szacun.

MAPET pisze:a ty znowu swoje ze mu wciskam MTS...
a czy ja mówie , ze wcikasz ? tylko dziwne , ze jak powiedzialem, ze jak dla mnie MTS to g.. to wielce oburzenie.. ze jakis niby mam swój swiat..
takie mam przekonania i tyle, moim zdaniem MTS to jest g.. i tyle.. ty sobie mozesz mówic co chcesz..
jasne ze polecasz KW, HRi Weiteca itd.. bo to norma.. kazdy poleciłby ekstraklase z tych zabawek..
a MTSa polecają ludzie ktorzy albo kupili u Ciebie po jakiejs tam znizce , albo kupili i głupio sie im przyznac , ze kupili chłam.. albo nie mają porównania z innym zawiasem.. takie moje zdanie.