zawieszenie do ARL
: pn cze 21, 2010 16:25
Z uwagi na to ze auto do najsłabszych nie należy potrzebuje trochę je usztywnić.
Przy większych prędkościach + niewielkie koleiny - zdarza się że auto "przerysuje" osłoną silnika po asfalcie (zwł. na naszych drogach, a silnik swoje waży). Przy gwałtownych manewrach ma tendencje do "bujnięcia" się, zbytniego nurkowania.
Oczywiście na przeglądzie wszytko było sprawne - w normie.
Mi jednak to przestało wystarczać.
Potrzebuje delikatnie obniżyć auto i je trochę usztywnić - żeby nie było powyższych efektów. Oczywiście w miarę możliwości nie tracąc zbytnio komfortu.
Pisząc delikatnie - mam na myśli tak z 2 2,5 cm - więcej raczej nie chce, z uwagi na dziurawe drogi po których muszę jeździć.
Koła 16`` klasyczne alufelgi od GTI.
Z gory dziękuje za pomoc w znalezieniu "złotego środka"
[ Dodano: 28 Cze 2010 11:27 ]
thx za odp
Przy większych prędkościach + niewielkie koleiny - zdarza się że auto "przerysuje" osłoną silnika po asfalcie (zwł. na naszych drogach, a silnik swoje waży). Przy gwałtownych manewrach ma tendencje do "bujnięcia" się, zbytniego nurkowania.
Oczywiście na przeglądzie wszytko było sprawne - w normie.
Mi jednak to przestało wystarczać.
Potrzebuje delikatnie obniżyć auto i je trochę usztywnić - żeby nie było powyższych efektów. Oczywiście w miarę możliwości nie tracąc zbytnio komfortu.
Pisząc delikatnie - mam na myśli tak z 2 2,5 cm - więcej raczej nie chce, z uwagi na dziurawe drogi po których muszę jeździć.
Koła 16`` klasyczne alufelgi od GTI.
Z gory dziękuje za pomoc w znalezieniu "złotego środka"
[ Dodano: 28 Cze 2010 11:27 ]
thx za odp