Strona 1 z 1

[mk3] gleba 60/40

: sob cze 19, 2010 15:38
autor: miskieusz
Witam,
Przekopałem się ostatnio przez połowę tematów (koło 50) i co nieco wyjaśniłem sobie ale sprawa jest następująca. Czy różnicę między ta-technix a serią należy nazwać tragedią? Wiem, że to kwestia osobistego odczucia ale może ktoś, kto się przesiadł będzie w stanie coś powiedzieć.
Dodatkowo ważniejsza kwestia: mój kłapouch legitymuje się silnikiem 1.4 a, że przy 40/40 auto i tak stoi krzywo z przodu, to zastanawiam się nad 60/40 ale tutaj pojawia się problem - nie widzę nigdzie takiego zawieszenia dla 1.4? Źle szukam, czy nie ma szans na kompletny kit 60/40 w 1.4?
Proszę o info

: sob cze 19, 2010 20:21
autor: Ł-u-k-a-s-z
miskieusz, kolego zazwyczaj sa uniwersalne do wiekszosci silników

[ Dodano: 19 Cze 2010 20:24 ]
miskieusz pisze:Czy różnicę między ta-technix a serią należy nazwać tragedią?
nie wiem o co kaman :grin: kolego przesiadasz sie na sport zawieche nie licz na komforty,tragedia?-dla mnie wybawienie :grin: ja nie potrafie na seri juz smigac :bigok: a co do różnic to napewno bedzie twardo nisko i w zakretach szybciej

: sob cze 19, 2010 20:25
autor: miskieusz
PROXII pisze:miskieusz, kolego zazwyczaj sa uniwersalne do wiekszosci silników
Tak tylko np. Mapet na stronie ma wyróżnienie 1.4 a następnie 1.6/1.8/2.0/1.9 więc lipa;/ A bez sensu raczej kupować 60/40 z tej drugiej grupy, bo skończy się tak, że auto pójdzie w dół 20/10 ;/
Może ktoś stosował "większą glebę" przy 1.4?

: ndz cze 20, 2010 11:29
autor: Ł-u-k-a-s-z
miskieusz, nie wiem dzy bedzie taka różnica, mysle ze nie wielka

: ndz cze 20, 2010 12:33
autor: saduwa
miskieusz pisze:20/10 ;/
pazatym 1,4 jest lzejszy wiec jak cos to bardziej siadzie

: ndz cze 20, 2010 18:03
autor: miskieusz
saduwa pisze:
miskieusz pisze:20/10 ;/
pazatym 1,4 jest lzejszy wiec jak cos to bardziej siadzie
mi się wydaje, że na odwrót. Skoro jest lżejszy, to nie ściśnie tak sprężyny i pójdzie w górę.

: ndz cze 20, 2010 18:44
autor: ^Butcher^
roznica jest tylko miedzy benzyna/diesel ,nie ma znaczenia czy kupisz dla 1,4 czy dla 1.8

Ja mam u siebie w 1.3 ,60/40 i siadł nawet wiecej niz 60 a sprezyny mam tez dla silinikow 1.6/1.8

: ndz cze 20, 2010 20:36
autor: miskieusz
^Butcher^ pisze:roznica jest tylko miedzy benzyna/diesel ,nie ma znaczenia czy kupisz dla 1,4 czy dla 1.8

Ja mam u siebie w 1.3 ,60/40 i siadł nawet wiecej niz 60 a sprezyny mam tez dla silinikow 1.6/1.8
Hmm mi by się też tak wydawało, tylko w takim bądź razie po co jest rozróżnienie na stronach sklepów i allegro itp?
Sam mapet ma na stronie rozróżnione dla 1.4 i potem reszta, poza tym dla 1.4 tylko 35/35.
No nie wiem zapytam może u źródła;)
Swoją drogą jakieś subiektywne uczucia odnośnie ta-technix?

: ndz cze 20, 2010 23:24
autor: ^Butcher^
Nie patrz na te wersje silnikowe :)

Ja mam TaTechnix + springi FK , i nie narzekam , jest twardo i sie trzaska ale to norma na glebie :grin:

: pn cze 21, 2010 07:52
autor: Ł-u-k-a-s-z
^Butcher^ pisze:a mam TaTechnix
ja tez na przodzie,i spox