Strona 1 z 1
który z kitów najtwardszy??
: wt cze 15, 2010 11:55
autor: ksieciunio000000
Witam. chciałbym prosic o porade który z kitów jest najtwardszy?? H&R, Supershort , witec ,mts ,KW lib jakies inne popularne firmy?
: wt cze 15, 2010 12:06
autor: rysiektr
nie da się tego jednoznacznie określić bo dla jednego H&R będzie twardy a dla drugiego miękki tak samo sprawa ma się w do innych marek
: wt cze 15, 2010 13:57
autor: saduwa
hym ktos by musial jezdzic tym samym autem na wszystkich kitach
ale mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
: wt cze 15, 2010 15:06
autor: MAPET
saduwa pisze:ale mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
heh no wlasnie taka jest rozmowa o twardosci
a kilak tematów nizej ktos pisal ze MTS to beton
ogolnei kazdy ma inne odczucie komfortu i twardosci wiec nikt ci nie powie chyba ze by na kazdym kicie smigal...
sprawa nie jest prosta do rozeznania
: wt cze 15, 2010 15:08
autor: Danijel
saduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
W moim odczuciu produkty MTS należą do twardych. Przynajmniej amory do MK2 są twarde i to bardzo
: wt cze 15, 2010 15:09
autor: MAPET
Danijel pisze:saduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
hahah ze co? Miałeś do czynienia z produktami tej firmy? Ja mam na przodzie amory MTS i jest to beton jakich mało
no widzisz to co napisalem wyzej.... ja mialem do czynienia i dla mnie jest komfort...
dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...
: wt cze 15, 2010 16:24
autor: Vanish
Ja moge jedynie powiedziec ze Weitec jest pomiędzy
bynajmniej -40
: wt cze 15, 2010 16:36
autor: rysiektr
MAPET pisze:dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...
i na tym powinno się zamknąć temat bo reszta to jałowa dyskusja... żeby wynik był chociaż troszkę miarodajny
saduwa pisze:ktos by musial jezdzic tym samym autem na wszystkich kitach
i tyle w temacie, a inna osoba miałaby jeszcze inne odczucia...
dlatego
ksieciunio000000, musisz albo udać się na jakiś zlot i poprosić użytkowników golfów z takimi zawiasami z pośród których chcesz wybierać aby dali się przejechać i sam zdecydować co Ci pasuje i co dla Ciebie jest twarde a co nie, albo poczytać forum i wybrać zawias odpowiedni dla siebie na podstawie opinii użytkowników i zasobności portfela. Tyle.
: śr cze 16, 2010 01:07
autor: ksieciunio000000
no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki i chciałbym wrzucic cos twardszego a na gwint wysokiej półki jhestem za biedny
a jak bym zmienił np springi na jakies twardsze?? hmmm tylko jakie?? mozcie cos poradzic?
: śr cze 16, 2010 08:16
autor: feniks
ksieciunio000000 pisze:no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki
nie wiem jak w MK3 ale u mnie i porównując z MTS w MK4 to Weitec dużo twardszy
porównując Weiteca w MK4 z kitem Gt cupline (bodajże) w BMW 3 to We-c również twardszy o wiele
jedynie jak mnie koleś przewiózł MK3 na gwincie KW na max skręconym przód, tył miał bez sprężyn (lub amorów już nie pamiętam) założony (tak wiem idio..a) to z niczym nie można porównać - czysty beton
a raczej taczka bez amortyzacji z tyłu
: pt cze 18, 2010 23:37
autor: Ł-u-k-a-s-z
feniks pisze:porównując Weiteca w MK4 z kitem Gt cupline (bodajże) w BMW 3 to We-c również twardszy o wiele
prawda
witec jest bardzo twardy ja mam springi witka i jest beton w kicie
[ Dodano: 18 Cze 2010 23:38 ]
musze powiedziec ze ten temacik to niekończaca sie opowiesc