Strona 1 z 3
Obniżenie samochodu a komfort
: pt maja 28, 2010 13:33
autor: czarnykurczak
Cześć
Chciałbym opuścić nieco niżej samochód ale nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS. Nie ma to być coś tak miękkiego jak stary cadillac ale też nie chcę rezygnować kompletnie z komfortu jazdy. Wyszperałem na allegro
http://motoallegro.pl/item1042785124_ei ... om_pl.html ale nie wiem czy nie będą tak samo twarde...
Pozdrawiam
: pt maja 28, 2010 16:53
autor: _zakix_
czarnykurczak pisze:nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS
LOL, przecież mts jest mega komfortowy
: pt maja 28, 2010 18:38
autor: truckman
Nie mam gwintu, ale jechałem po tej samej ulicy co jeżdżę na codzień serią, na gwincie TaTechnics. Żaden beton, nawet fajnie było. Utwardzasz zawieszenie to musi być twardsze, ale bardzo miło się jedzie. Jakby jechać wolniej i wybierać tylko idealną nawierzchnię to w ogóle bajka by była.
: sob maja 29, 2010 22:46
autor: MAPET
jak dla ciebie MTS to beton to nie mam pytan
kup sobie zatem KW V2 z regulacja twardosci ...
i jak koledzy wspomnieli gwint sie kupuje po to by bylo twardo jak chce sie komfort to sie jezdzi na serii
: ndz maja 30, 2010 06:27
autor: stopczyk26
Ja mam zalozony gwint, z przodu jest rozkrecony prawie na maxa (zostalo 0,5 cm gwintu) i jest calkiem komfortowo - nie jest beton
: pn maja 31, 2010 10:48
autor: czarnykurczak
Chyba się nie zrozumieliśmy. Wiem, że lepiej się jeździ na twardszym zawieszeniu. Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu. Chciałem jednak zachować choć odrobinę komfortu przy ładnym wyglądzie. Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.
: pn maja 31, 2010 11:24
autor: pczerniej
niestety przy gwincie nie uzyskasz komfortu, no chyba że kupisz coś z górnej półki jak mapet pisze , ale to są spore koszta .... co do KIT-ów to niektóre są jeszcze twardsze jak gwint
: pn maja 31, 2010 11:46
autor: czarnykurczak
pczerniej, dzięki, mój błąd. Zrobiłem za duży skrót myślowy
. Wolałbym kupić jakiś kit. Chyba, że znajdzie się jakiś w miarę komfortowy gwint nie kosztujący więcej niż mój golf jest wart
.
: pn maja 31, 2010 12:05
autor: MAPET
czarnykurczak pisze:Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu.
no widzisz a wcale tak nie jest
czarnykurczak pisze:Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni
jezdzilem na mts nie w jednym aucie i skoro dla ciebie to twarde to ciezko to widze
czarnykurczak pisze:a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.
tego nie czaje...
czarnykurczak pisze:Chyba, że znajdzie się jakiś w miarę komfortowy gwint nie kosztujący więcej niż mój golf jest wart
polecam KW ale ob bedzie w okolicach ceny twojego auta... ew troche mniej
: pn maja 31, 2010 14:42
autor: czarnykurczak
MAPET, może dlatego, że pod maską mam "potwora" 1.4 więc samochód jest dość lekki i dlatego mnie tak trzęsło?
MAPET pisze:no widzisz a wcale tak nie jest
Już kiedyś mi tłumaczyli, że jak się gwint bardziej skręci to jest bardziej miękko.Czyli gdybym kupił porządny gwint (tylko jaki?) to obniżając go zyskiwałbym na wyglądzie, komforcie i prowadzeniu?
: pn maja 31, 2010 14:57
autor: MAPET
hmm ciezko odpowiedziec na twoje pytania bo widzisz ty mowisz ze MTS twardy a mam tez gro klientow dla ktorych za miekki a wiekszosc ze idealny
takze kazdemu nie dogodzi sie... kupisz KW z regulacja twardosci to bedziesz zadowolony
a jaki bys nie mial to obnizajac zskasz na wygladzie bo co za roznica jaki ? dlatego dziwi mnie ta Twoja wypowiedz ze dlatego ze masz gwint jaki masz to auto nie wyglada najlepiej a co na KW wygladaloby lepiej
?
: pn maja 31, 2010 15:30
autor: morfeusz86r
MAPET pisze:polecam KW ale ob bedzie w okolicach ceny twojego auta... ew troche mniej
chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś
: pn maja 31, 2010 15:39
autor: MAPET
morfeusz86r pisze:chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś
chyba zartujesz
z KW tro 1 wariant wiecej kosztuje satwaim ze z reg twardosci ok 3,5 tysia
wroce do domu sprawdze w cenniku i podam
: pn maja 31, 2010 15:41
autor: morfeusz86r
to ten
http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232502.html
to jest var1 czy var2?
Zawieszenie Koni serii 1130 posiada regulacje twardości amortyzatorów. Jest polecane zarówno do jazdy po ulicach jak i do sportu wyczynowego. Poprzez doskonałe zgranie współpracy sprężyny i amortyzatora znacząco poprawia prowadzenie się samochodu.
[ Dodano: Pon 31 Maj, 2010 ]
Cena: 2 752,00 PLN