Strona 1 z 1

gwint TA przy ET 45 15"/6"

: śr maja 19, 2010 21:31
autor: no-name
Witam,
jezdzi ktos na takim setupie?
bo przed chwila zamontowalem i wyszlo na to ze tam trzeba zmniejszyc ET dystansami. Bo kolo bedzie obcieralo o gwint jak bedzie rozkrecony ponizej opony. a i pytanko czy jak nakretki gwintu sa okolo 5-10mm nad opona to chyba nic nie powinno sie zniszczyc(opona, gwint, etc.)?
Tyl ma okolo 5-10mm do opony. Czy to sa bezpieczne odleglosci?

dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?

: śr maja 19, 2010 22:09
autor: MAPET
dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?
obie

5-100mm spokojnie bezpieczna odleglosc

: pt maja 21, 2010 13:16
autor: no-name
MAPET pisze:
dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?
obie
...
a pozniej przy obnizaniu, podwyzszaniu jest to konieczne tez?
w jakiej pozycji najlepiej jechac na ustawienie katow, zbierznosci? czy niema roznicy?

: pt maja 21, 2010 13:50
autor: MAPET
no jak to w jakim ustaieniu.. w takim co bedziesz na co dzien smigal przeciez zmiana wysokosci bedzie = ze zmiana geometrii

: pt maja 21, 2010 14:58
autor: no-name
MAPET pisze:no jak to w jakim ustaieniu.. w takim co bedziesz na co dzien smigal przeciez zmiana wysokosci bedzie = ze zmiana geometrii
czaje, czyli jak pojade na ustawienie w najwyzszym uzytkowym przezemnie polozeniu to ovbnizajac pozniej auto opony beda wchodzily w negatyw?
z tego co widze po konstrukcji zawieszenia przedniego tak jest, nawet gdy jest przod jest bardziej dociskany robi sie negatyw.
dobrze kumam? :D

: sob maja 22, 2010 10:01
autor: MAPET
tak

: sob maja 22, 2010 10:18
autor: no-name
no to MAPET, jestes moim bogiem od zawieszen :D
gwint to cudowna machina :D
2xpomogl :D