gwint TA przy ET 45 15"/6"

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

gwint TA przy ET 45 15"/6"

Post autor: no-name » śr maja 19, 2010 21:31

Witam,
jezdzi ktos na takim setupie?
bo przed chwila zamontowalem i wyszlo na to ze tam trzeba zmniejszyc ET dystansami. Bo kolo bedzie obcieralo o gwint jak bedzie rozkrecony ponizej opony. a i pytanko czy jak nakretki gwintu sa okolo 5-10mm nad opona to chyba nic nie powinno sie zniszczyc(opona, gwint, etc.)?
Tyl ma okolo 5-10mm do opony. Czy to sa bezpieczne odleglosci?

dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr maja 19, 2010 22:09

dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?
obie

5-100mm spokojnie bezpieczna odleglosc


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » pt maja 21, 2010 13:16

MAPET pisze:
dwa) czy po montazu trzeba ustawiac katy? zbierznosc? bo wg. mnie to powinno sie. Tylko czy 2 rzeczy czy ktoras z nich tylko?
obie
...
a pozniej przy obnizaniu, podwyzszaniu jest to konieczne tez?
w jakiej pozycji najlepiej jechac na ustawienie katow, zbierznosci? czy niema roznicy?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt maja 21, 2010 13:50

no jak to w jakim ustaieniu.. w takim co bedziesz na co dzien smigal przeciez zmiana wysokosci bedzie = ze zmiana geometrii


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » pt maja 21, 2010 14:58

MAPET pisze:no jak to w jakim ustaieniu.. w takim co bedziesz na co dzien smigal przeciez zmiana wysokosci bedzie = ze zmiana geometrii
czaje, czyli jak pojade na ustawienie w najwyzszym uzytkowym przezemnie polozeniu to ovbnizajac pozniej auto opony beda wchodzily w negatyw?
z tego co widze po konstrukcji zawieszenia przedniego tak jest, nawet gdy jest przod jest bardziej dociskany robi sie negatyw.
dobrze kumam? :D
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 15:02 przez no-name, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob maja 22, 2010 10:01

tak


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » sob maja 22, 2010 10:18

no to MAPET, jestes moim bogiem od zawieszen :D
gwint to cudowna machina :D
2xpomogl :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości