Strona 1 z 2

skręciłem zawias i jest krzywo - o co chodzi?

: pn maja 17, 2010 12:04
autor: zielu
mam taki problem ze skręciłem gwinta, mierzyłem zawsze suwmiarką od początku gwinta do głównej nakrętki i na osiach było równo.. ale jak postawiłem samochód na koła to jest różna luka między nadkolem a kołem.. z tyłu ra różnica wynosi około 1cm a z przodu tak około 0,5cm
(po postawieniu auta na koła przejechałem kawałek żeby się wszystko ułożyło)

co jest przyczyną i jak to naprawić :?:

: pn maja 17, 2010 12:52
autor: Dj Darecki
zielu pisze:co jest przyczyną i jak to naprawić :?:
Kręć śrubkami aż będzie równo.

: pn maja 17, 2010 16:12
autor: zielu
no ale co jest przyczyną :?: bo chyba tak nie moze byc ze różnie różnie gwint skręcony przez co amory sie robią róznej długosci :?:

czy gwint jest nie od tego samego miejsca nagwintowany :? :kac:

: pn maja 17, 2010 22:47
autor: Dj Darecki
zielu pisze:no ale co jest przyczyną :?: bo chyba tak nie moze byc ze różnie różnie gwint skręcony przez co amory sie robią róznej długosci :?:

czy gwint jest nie od tego samego miejsca nagwintowany :? :kac:
Golf walony , różne masy na poszczególne koła , kiepsko wykonany gwint itp , itd............

: pn maja 17, 2010 22:51
autor: zielu
w tył nie był bity a przynajmniej nie ma ku temu kompletnie zadnych wskazań,
różne masy na poszczególne koła, tzn :?:
gwint mts...

: pn maja 17, 2010 23:08
autor: Dj Darecki
zielu pisze:różne masy na poszczególne koła, tzn :?:
masa auta nie jest rozłożona równo na każde koło .

: pn maja 17, 2010 23:14
autor: MAPET
no bo nie masz rozlozonej masy idelanie na srodku aita meidzy kolami .. 5m wg mnie to zadna roznica jesli chodzi o roznice wez przejedz sie jeszcze kilka dni stan na idealnie rownym terenie i zmierz.. 5mm to moze byc nawet kwestia blotnika zle dokreconego

: śr maja 19, 2010 22:05
autor: k0nr4d
Ewentualnie jedna sprężyna bardziej wyrobiona jakimś cudem.

: śr maja 19, 2010 22:08
autor: MAPET
nie sadze bo to praktycznie nowy gwint...

: sob maja 29, 2010 23:16
autor: kopcio
mam to samo i tez nie wiem o co chodzi może już się coś wyjaśniło

: sob maja 29, 2010 23:38
autor: Dj Darecki
kopcio pisze:mam to samo i tez nie wiem o co chodzi może już się coś wyjaśniło
No co? stajesz na prostym asfalcie , mierzysz od ziemi do błotnika i ustawiasz żeby było równo ( jak masz gwint)

: ndz maja 30, 2010 07:12
autor: kopcio
tak zrobiłem a gwint TA

: ndz maja 30, 2010 19:18
autor: saduwa
tez tak mam
pamietam czytalem na jakims forum hondy ten sam problem i doszli do wniosku ze to nierowna masa auta jest

: ndz maja 30, 2010 23:41
autor: zielu
ja jedną stronę skręciłem 3cm niżej...a i tak minimalnie była wyżej od drugiej strony :!: