Strona 1 z 2
skręciłem zawias i jest krzywo - o co chodzi?
: pn maja 17, 2010 12:04
autor: zielu
mam taki problem ze skręciłem gwinta, mierzyłem zawsze suwmiarką od początku gwinta do głównej nakrętki i na osiach było równo.. ale jak postawiłem samochód na koła to jest różna luka między nadkolem a kołem.. z tyłu ra różnica wynosi około 1cm a z przodu tak około 0,5cm
(po postawieniu auta na koła przejechałem kawałek żeby się wszystko ułożyło)
co jest przyczyną i jak to naprawić
: pn maja 17, 2010 12:52
autor: Dj Darecki
zielu pisze:co jest przyczyną i jak to naprawić
Kręć śrubkami aż będzie równo.
: pn maja 17, 2010 16:12
autor: zielu
no ale co jest przyczyną
bo chyba tak nie moze byc ze różnie różnie gwint skręcony przez co amory sie robią róznej długosci
czy gwint jest nie od tego samego miejsca nagwintowany
: pn maja 17, 2010 22:47
autor: Dj Darecki
zielu pisze:no ale co jest przyczyną
bo chyba tak nie moze byc ze różnie różnie gwint skręcony przez co amory sie robią róznej długosci
czy gwint jest nie od tego samego miejsca nagwintowany
Golf walony , różne masy na poszczególne koła , kiepsko wykonany gwint itp , itd............
: pn maja 17, 2010 22:51
autor: zielu
w tył nie był bity a przynajmniej nie ma ku temu kompletnie zadnych wskazań,
różne masy na poszczególne koła, tzn
gwint mts...
: pn maja 17, 2010 23:08
autor: Dj Darecki
zielu pisze:różne masy na poszczególne koła, tzn
masa auta nie jest rozłożona równo na każde koło .
: pn maja 17, 2010 23:14
autor: MAPET
no bo nie masz rozlozonej masy idelanie na srodku aita meidzy kolami .. 5m wg mnie to zadna roznica jesli chodzi o roznice wez przejedz sie jeszcze kilka dni stan na idealnie rownym terenie i zmierz.. 5mm to moze byc nawet kwestia blotnika zle dokreconego
: śr maja 19, 2010 22:05
autor: k0nr4d
Ewentualnie jedna sprężyna bardziej wyrobiona jakimś cudem.
: śr maja 19, 2010 22:08
autor: MAPET
nie sadze bo to praktycznie nowy gwint...
: sob maja 29, 2010 23:16
autor: kopcio
mam to samo i tez nie wiem o co chodzi może już się coś wyjaśniło
: sob maja 29, 2010 23:38
autor: Dj Darecki
kopcio pisze:mam to samo i tez nie wiem o co chodzi może już się coś wyjaśniło
No co? stajesz na prostym asfalcie , mierzysz od ziemi do błotnika i ustawiasz żeby było równo ( jak masz gwint)
: ndz maja 30, 2010 07:12
autor: kopcio
tak zrobiłem a gwint TA
: ndz maja 30, 2010 19:18
autor: saduwa
tez tak mam
pamietam czytalem na jakims forum hondy ten sam problem i doszli do wniosku ze to nierowna masa auta jest
: ndz maja 30, 2010 23:41
autor: zielu
ja jedną stronę skręciłem 3cm niżej...a i tak minimalnie była wyżej od drugiej strony