Strona 1 z 2
jak usztywnic gwinta / wprowadzić ograniczenie skoku amora ?
: śr maja 12, 2010 19:16
autor: zielu
mam gwinta mts i chce skręcić go maksymalnie by uzyskać jak największa glebę, ale też nie chce by mi ranty ocierały o opony
teraz mam skręconego dość mocno (luka między nadkolem a oponą jest tak na grubość palca) i czasami na ostrym zakręcie (z przodu) albo na bujnięciu (w tedy z tyłu) słyszę przytarcie
no i chciałbym coś z tym zrobić by było nisko i bez przytarć, ktoś coś doradzi
dodam tylko ze z przodu nadkola usunąłem i wszystkie ranty zaklepane na płasko
: czw maja 13, 2010 12:03
autor: MAPET
: czw maja 13, 2010 12:12
autor: zielu
i gumy i zamiana gwinta odpadają
ale te odboje mnie zastanawiają...
czy można by zrobić tak żeby odboję jakoś ponacinać i wsunąć bez wyciagania amora
: czw maja 13, 2010 12:35
autor: MAPET
no napewno nie
: czw maja 13, 2010 15:00
autor: Dj Darecki
MAPET pisze:no napewno nie
Jak nie ? są już nacięte ...
zielu, Kup odboje , na allegro są firmy JOM i jeszcze jakieś inne ( chyba Ta Technics) mają grubość z 1 cm i wkładasz je na amortyzator .
Zmierz tylko grubość tłoka amora i kup podobnym otworem te ( clipsy )
Testowane u mnie na tyle .
Do przodu nie polecam bo skacze wtedy auto jak piłka na odbojach .
: czw maja 13, 2010 15:36
autor: MAPET
Dj Darecki pisze:Jak nie ? są już nacięte ...
ja mowielm o zwyklym odboju ty mowisz chyba o tych talarkach?
: czw maja 13, 2010 15:50
autor: Dj Darecki
MAPET pisze:Dj Darecki napisał/a:
Jak nie ? są już nacięte ...
ja mowielm o zwyklym odboju ty mowisz chyba o tych talarkach?
Tak , zwykłe odboje są za miękkie do takich kombinacji
: czw maja 13, 2010 15:55
autor: MAPET
no mi chodzilo o gumowe balwanki sportowe
no niewazne wiemy o co chodzi...
: pn maja 17, 2010 17:13
autor: zielu
Dj Darecki pisze:zielu, Kup odboje , na allegro są firmy JOM i jeszcze jakieś inne ( chyba Ta Technics) mają grubość z 1 cm i wkładasz je na amortyzator .
Zmierz tylko grubość tłoka amora i kup podobnym otworem te ( clipsy )
to się się zakłada jak
dwa naprzeciw siebie
czy cztery tak na krzyż
: pn maja 17, 2010 21:45
autor: MAPET
Robert.. jak na krzyz czy na przeciw
czytales to co darecki napisal? na tloczysko wciska sie ten odboj
: czw maja 20, 2010 14:14
autor: zielu
Dj Darecki, a z doświadczenia pamiętasz ile takich talarków mniej więcej potrzeba na jednego amora
: czw maja 20, 2010 14:15
autor: MAPET
wg potrzeb
kazdy ma inaczej ustawiony gwint to nei da sie powiedziec
: ndz maja 30, 2010 06:55
autor: stopczyk26
Moj znajomy w passacie b4 zrobil taki patent, ze wyciagnal te cienkie sprezyny pomocnicze bo mu brakowalo gwintu, i przez to auto stalo sie ciut sztywniejsze. Jezdzi juz tak dluzszy czas i nic sie z zawiasem nie dzieje. Wiec jak chcesz mozesz sprobowac takiego sposobu. Dzieki temu zyskuje sie jeszcze kilka dodatkowych centymetrow gwintu pozwalajacych na jeszcze nizsze obnizenie
: ndz maja 30, 2010 09:15
autor: Dj Darecki
stopczyk26 pisze:Moj znajomy w passacie b4 zrobil taki patent, ze wyciagnal te cienkie sprezyny pomocnicze bo mu brakowalo gwintu, i przez to auto stalo sie ciut sztywniejsze.
Pewnie auto siadło na odbojach i dla tego jest sztywniej , pewnie teraz skacze na dziurach jak piłka
zielu pisze:Dj Darecki, a z doświadczenia pamiętasz ile takich talarków mniej więcej potrzeba na jednego amora
Ja miałem 1 duży i 6 małych na stronę ...
Wszystko zależy od obniżenia , opon itd..................