niesamowicie mieszacie panowie... nie ma znaczenia czy zawieszenie jest gwintowane czy nie, przecież to nie ma wpływu na jego twardość, wszystko rozchodzi się o sztywność sprężyny i wartości tłumienia amortyzatora...
generalnie mówiąc każdy model jest inny i każdy producent jest inny, są bardzo twarde kity i bardzo miękki, tak samo gwinty... nie da się powiedzieć "kup kit będzie bardziej miękko niż na gwincie"
jedyne co można zrobić to powiedzieć że "kit model XX producenta YY jest bardziej/mniej komfortowy od zawieszenia gwintowanego GG producenta KK"
poza tym dochodzi tutaj taki czynnik jak subiektywność opinii - coś co dla jednego jest komfortowym zawieszeniem dla innego jest już mega sztywną "taczką"
Jedno co mogę poradzić to wybrać się na jakiś spot lub zlot (bardzo wiele prężnie działających grup ma takie, np. małopolska gr. vwgolf.pl ma co 2 niedzielę i w każdy czwartek),
odszukać takie auto jakie nam się podoba, pogadać z właścicielem "jakie ma zawieszenie" i poprosić go o przejażdżkę żeby na własnej
się przekonać czy to konkretne zawieszenie odpowiada nam pod względem komfortu jazdy
Lolo22 pisze:Gdzie moge dostac taki zestaw bo zazwyczaj to są -40/-40 albo -60/-40 no i czy konieczna jest wtedy rozpurka??
rozpórka nie jest konieczna, natomiast dużo lepiej prowadzi się auto, które ją posiada. A co do obniżenia -40/-35 to trzeba szukać kto co robi i np. dopasować od jednego producenta zestaw na przód a od drugiego zestaw na tył