Strona 1 z 2

Co jest potrzebne do zalozenia kitu?

: pt kwie 23, 2010 17:31
autor: RoBaL84
Witam. Ze wzgledu ze zostalem zmuszony na wymiane amorow poniewaz jeden wylal postanowilem opuscic lekko golfa a ze jestem totalnym laikiem w temacie gleby chcialbym sie was zapytac o kilka rzeczy. Czy przy zakladaniu kitu trzeba kupowac nowe oslony i odboje oraz gorne mocowania amorow? Czy poprostu kupuje kit np. -60/-40 a reszte przekladam z seryjnego zawiasu? Chcialbym sie jeszcze dowiedziec jakie firmy byscie polecili? Czy taki bedzie dobry http://moto.allegro.pl/item1008959885_v ... _40mm.html ? Do czego sluza te talerzyki co sa na zdjeciu?

: pt kwie 23, 2010 17:38
autor: carrion
Osłon i odbojów teoretycznie nie trzeba wymieniać, ale ja na Twoim miejscu kupiłbym je poliuretanowe i założył. Górne mocowania też mogą zostać (ja ich nie wymieniałem przy zakładaniu kita).

No i polecam Kit MTS Technik. Miałem 40/40, teraz mam 20/15 i jest bardzo dobry. Ceny też nie powalają. Jeśli nie masz jakichś tam ram cenowych, to bardzo dobre opinie słyszałem o takiej konfiguracji: amortyzatory MTS Technik i sprężyny Eibach.

: pt kwie 23, 2010 17:47
autor: RoBaL84
W sumie moje oslony i odboje maja ze 3 tygodnie wic sa nowe a co do poliuretanowych to masz na mysli tuleje wahacza? Gorne mocowania amorow tez mam nowe (zmieniane razem z odbojami). Sam nie wiem jaki zalozyc zeby nie utrudnialo poruszania (czy-60/-40 czy -40/-40?). Na forum wyczytalem ze przy -40/-40 idzie nizej a poza tym srednio wyglada bo tyl jest nizej od przodu. To prawda? Myslalem zeby kupic kit jednej firmy (springi + amory).

: pt kwie 23, 2010 18:40
autor: carrion
Tak wygląda u mnie kit MTS Technik 40/40 (ale w rzeczywistości jest lekko z 50/50 :bigok: )
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli chcesz kit jednej firmy, to naprawde polecam MTS Technik. Napisz do Mapeta, bo sprzedał tych zestawów sporo i na pewno odpowie Ci na wszystkie pytania. Gros ludzi uważa, że wolałaby jakiś markowy używany kit niż nowy MTS, ale co nowy sprzęt, to nowy. Poza tym dostajesz dwuletnią gwarancję, a to już bardzo wiele!

: pt kwie 23, 2010 18:45
autor: grześ226- kosmos
RoBaL84, jak masz wybulic te 700 zeta to zastanow sie nad zawieszeniem gwintowanym bo naprawde warto

http://www.allegro.pl/listing/search.ph ... category=0

[ Dodano: 23 Kwi 2010 18:51 ]
RoBaL84 pisze:Do czego sluza te talerzyki co sa na zdjeciu?
a te talezyki zaklada sie na amortyzatory (te po prawej stronie na zdjeciu) zeby sprzezyna miala sie o co opierac od dolu

Obrazek

: pt kwie 23, 2010 19:33
autor: RoBaL84
grzes226, nad gwintem tez myslalem i naprawde sam juz nie wiem po przeczytaniu x liczby postow na forum :) A co do gwintu to polecacie jakas firme (oczywiscie nie za droga bo kiepsko z kasa)? Jak jest pozniej z ewentualna naprawa gdyby ktorys amor padl w przypadku gwintu?

: pt kwie 23, 2010 19:39
autor: grześ226- kosmos
RoBaL84 pisze:A co do gwintu to polecacie jakas firme (oczywiscie nie za droga bo kiepsko z kasa)?
Ta Technik, MTS Technik,
np:
http://www.allegro.pl/item976108221_zaw ... vento.html
RoBaL84 pisze:Jak jest pozniej z ewentualna naprawa gdyby ktorys amor padl w przypadku gwintu?
hmmm nie mam pojecia :crazy:

: pt kwie 23, 2010 20:10
autor: RoBaL84
No wlasnie, sam juz nie wiem co wybrac :crazy:

: pt kwie 23, 2010 20:26
autor: Marcin TDI
RoBaL84,

zapytaj MAPETA on sie specjalizuje w tych zawieszeniach i nie tylko

: pt kwie 23, 2010 20:58
autor: RoBaL84
A czy to prawda ze np kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?

: pt kwie 23, 2010 22:05
autor: A r t u r
RoBaL84 pisze:kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?
prawda, wizualnie nie wygląda to ładnie, po prostu te auta tak mają, najlepiej przód niżej niż tył

: pt kwie 23, 2010 22:20
autor: 007yankes
gwint kolego :bigok:

TA jest twardszy od MTS i problem z banki... a regulujesz sobie jak si podoba

zaczynalem tez na kicie mts kazdy mi mowil poczekaj chwile dozbieraj a ja nie uparlem sie...
i wyszlo na ich racje :grin:

: pt kwie 23, 2010 22:28
autor: carrion
RoBaL84 pisze:A czy to prawda ze np kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?
Dlatego kity są o specyfice np. 40/35, 20/15 itd, bo tył z reguły siada niżej.

RoBaL84, pisałeś w pierwszym poście o kicie, ale jesli bierzesz też pod uwagę gwint, to nawet bym się nie zastanawiał.

: sob kwie 24, 2010 08:18
autor: grześ226- kosmos
carrion pisze:pisałeś w pierwszym poście o kicie, ale jesli bierzesz też pod uwagę gwint, to nawet bym się nie zastanawiał.
:bigok: :bigok:
007yankes pisze:zaczynalem tez na kicie mts kazdy mi mowil poczekaj chwile dozbieraj a ja nie uparlem sie...
i wyszlo na ich racje :grin:
no wlasnie u mnie bylo to samo caly kit ta technik a teraz zmiana na gwint :okej: :okej: :okej: