witam.. gnebi mnie takie pytanie.. (byc moze ktos juz pytal ale nie moglem znalezc).. czym sie roznia te sprezyny.. chodzi mi o sprezyny do golfa mk1 na przod.. firmy oferuja sprezyny sportowe obnizajace 40,60,80itp.z wieksza liczba zwoi na dole lub te podobne do gryginalnych na calej dlugosci takie same bez tej wiekszej liczby zwoi z dolu.... jak to sie ma do prowadzenia, obnizenia..? jakie sa roznice pomiedzy tymi sprezynami.. to zdjecie jest pogladowe do tematu nie do mk1.. z gory podziekowal.
roznice.. sprezyny
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
- Lokalizacja: rawa mazowiecka
te z zagesczonymi zwojami to sa progresywne a te bez zwykle sportowe... roznia jest taka ze bez sa podobnie twarde w calym zakresie... a progresywne utwardzaja sie wraz z tym jak bujnie auto nizej...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Zagęszczenie zwoi mają zawsze sprężyny z mocnym obniżeniem lub progresywne. Przy dużym obniżeniu to zagęszczenie jest konieczne i działa jak helper w gwincie - czyli przytrzymuje na swoim miejscu sprężyne jak np podniesiesz auto na lewarku. Jak auto na niej stoi to te gęste zwoje się ściskają do zera
[ Dodano: 16 Kwi 2010 08:36 ]
Dodam jeszcze że sprężyny progresywne to takie w których przejście od gęstych do rzadkich zwojów jest płynne. W sprężynach z zagęszczeniem zwojów działającym jako helper przejście z rzadkich do gęstych jest typu 1/0.
[ Dodano: 16 Kwi 2010 08:36 ]
Dodam jeszcze że sprężyny progresywne to takie w których przejście od gęstych do rzadkich zwojów jest płynne. W sprężynach z zagęszczeniem zwojów działającym jako helper przejście z rzadkich do gęstych jest typu 1/0.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości