MK3 -60/60 jak usztywnic?
: pn kwie 05, 2010 14:59
Witam Jak w temacie...
Ostatnio założyłem do mojego golfa sportowe zawieszenie ze springami -60 i alu 14" et 38
opony 195/65. Zawieszenie przód to SuperSport a tył coś na F....
Autko ładnie usiadło, jest tylko dosyć poważny problem tył jest tak nisko, że jak wezmę kogoś ze sobą i usiądzie na tył to autem prawie nie da się jechać, gdybym wziął 3 osoby na tył to autko chyba by opadło na opony
Przecież tak nie można jeździć nie chodzi mi już o hałas, ale szkoda prawie nowych opon
już są lekko przytarte.....
Moje pytanie brzmi: sklepać ranty w nadkolach czy lepiej kupić odboje ? Jeśli odboje to jak wysokie, abym mógł spokojnie jeździć ?
Przy okazji problem nr 2....od obniżenia auta zauważyłem, że przy mocniejszym hamowaniu hamulce o coś trą ? jest taki dźwięk jakby mocno o coś tarły (klocki wymieniałem przed zimą) Czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ?
Ostatnio założyłem do mojego golfa sportowe zawieszenie ze springami -60 i alu 14" et 38
opony 195/65. Zawieszenie przód to SuperSport a tył coś na F....
Autko ładnie usiadło, jest tylko dosyć poważny problem tył jest tak nisko, że jak wezmę kogoś ze sobą i usiądzie na tył to autem prawie nie da się jechać, gdybym wziął 3 osoby na tył to autko chyba by opadło na opony
Przecież tak nie można jeździć nie chodzi mi już o hałas, ale szkoda prawie nowych opon
już są lekko przytarte.....
Moje pytanie brzmi: sklepać ranty w nadkolach czy lepiej kupić odboje ? Jeśli odboje to jak wysokie, abym mógł spokojnie jeździć ?
Przy okazji problem nr 2....od obniżenia auta zauważyłem, że przy mocniejszym hamowaniu hamulce o coś trą ? jest taki dźwięk jakby mocno o coś tarły (klocki wymieniałem przed zimą) Czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ?