Gwint FK - pukajace tylne zawieszenie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Gwint FK - pukajace tylne zawieszenie

Post autor: woncek » czw mar 25, 2010 15:36

witam,

pare dni temu zalozylem gwint FK zakupiony na allegro. wszystko pieknie, cale zawieszenie zlozone na nowych czesciach. Przod idealnie, tylne puka stuka wali nawet przy bardzo malych predkosciach. Wszystko zlozone tak jak seria, nowe poduszki amortyzatorow. Nie wiem czy mam to szczescie ze trafilem na wadliwy eglzemplaz i tylne amory byly regenerowane itd (mam na zawieszenie 2 lata gwarancji).
Stukot dochodzi jakby z gornych poduszek. Po odkreceniu gornych mocowac poduszki dalej puka. Co ciekawe stukot slyszalny jest wewnatrz auta a nie na zewnatrz.
Bylem dzis na szarpakach na stacji diagnostycznej i wyszlo ze wszystko sztywne jak nowe. Wsadzilem goscia do auta przewiozlem go dookola budynku i zdebial bo tluklo nawet na niewielkich nierownosciach kostki...
Prosze o pomoc bo koncza mi sie pomysly co to moze halasowac. Jesli ktos spotkal sie z czyms takim prosze o porade. Poki co pozostaje mi jedynie opcja reklamowania tylnych amorow czyli miesiac bez auta...i bez pewnosci ze je wymienia :((



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » czw mar 25, 2010 15:59

jeśli jesteś na 100 % pewien że to stukają amorki to je zdejmuj i reklamuj :hmm: :hmm: :hmm:

a nie wiem skąd Ci się bierze termin miesiąca ?

może będzie krócej :hmm:

ale tak to jest jak sie kupuje na allegro a nie u sprawdzonego sprzedawcy od Nas z forum gdzie nawet w przypadku reklamacji załatwia to szybciej niż miesiąc :jezor:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » czw mar 25, 2010 16:07

piru pisze:jeśli jesteś na 100 % pewien że to stukają amorki to je zdejmuj i reklamuj :hmm: :hmm: :hmm:

a nie wiem skąd Ci się bierze termin miesiąca ?

może będzie krócej :hmm:

ale tak to jest jak sie kupuje na allegro a nie u sprawdzonego sprzedawcy od Nas z forum gdzie nawet w przypadku reklamacji załatwia to szybciej niż miesiąc :jezor:
no wlasnie napisalem ze nie jestem pewien ale ze to moja ostatnia opcja :)

co do promocji na forum to sie nie bede wypowiadal bo jedna taka ominalem i jak sie okazalo szczesliwie... Ale kazdy ma inne doswiadczenia i kazdy ma prawo wyboru. Jesli chodzi o termin to 3 tyg- tak poinformowala mnie firma od ktorej zakupilem zestaw.
Nie chodzi tu jednak o to skad i jak ale o rozwiklanie problemu. Bardziej chodzilo mi o opinie czy ktokolwiek spotkal sie z podobnym problemem w tych zawieszeniach bo zaloze sie ze nie jestem jedynym ktory je kupil a prawdopodobnie zroldo pochodzenia zestawow forumowych i allegrowych jest jedno i to samo :)

Pewnie rozloze wszystko w weekend i sprawdze raz jeszcze same amory.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » czw mar 25, 2010 16:16

Zdarza się zarówno w gwintach jak i kit-ach że potrafią stukać, reklamacja i wymiana załatwia sprawę :hmm:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Post autor: Badyl » czw mar 25, 2010 21:53

zdejmij zaślepki i rozbujaj tył, obserwując poduszki. na 99% masz źle skręconą poduchę. Luz pod nakrętką. Jeśli dobrze pamiętam to są dwie skontrowane. Dokręć tą pierwszą od dołu, tak żeby nie było luzu między poduszką dolną a górną
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 22:06 przez Badyl, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » pt mar 26, 2010 09:22

-=Badyl=- pisze:zdejmij zaślepki i rozbujaj tył, obserwując poduszki. na 99% masz źle skręconą poduchę. Luz pod nakrętką. Jeśli dobrze pamiętam to są dwie skontrowane. Dokręć tą pierwszą od dołu, tak żeby nie było luzu między poduszką dolną a górną
Badyl - to nie to. Sprawdzalem to kilkanascie razy. Wszystko sztywne. Wczoraj dowiedzialem sie ze przed montazem zawieszenia, tloczysko amortyzatora nalezy zwilzyc delikatniej olejem (chocby silnikowym) i wcisnac je kilkakrotnie do konca w celu nawilzenia usczelniaczy wewnatrz. Jesli amory lezaly dluzszy czas w magazynie uszczelniacze mogly zaschnac. W sobote drugie podejscie do tylnego zawieszenia. Jesli czynosc wspomniana wyzej nie da zadnego efektu amory ida na reklamacje :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:



kresek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: kresek » pn mar 29, 2010 21:40

Mialem to samo i brakowalo malej podkladki miedzy amortyzatorem a gornym talerzykiem.
Dowiedzialem sie o tym dopiero jak amor wyszedl gora:)


[url=http://img403.imageshack.us/i/1002358r.jpg/][img=http://img403.imageshack.us/img403/5278/1002358r.jpg][/url]

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » czw kwie 01, 2010 09:14

Juz zlokalizowalem przyczyne stukania. Amory sa do wywalenia. Tloczysko ma luz w plaszczyznie pionowej ok 1,5cm i tlucze to niemilosiernie!! Masakra!!! Dodatkowo przednie amory zaczely trzeszczec i prawy zachowuje sie jakby nie tlumil wcale.

Final taki ze zaupilem calkiem nowy zestaw Weiteca (za sporo wiecej $$$) a to co mam, idzie do zwrotu i nie chce wiecej slyszec o tanich zawieszeniach gwintowanych. Domyslam sie ze napewno jest spore grono ludzi uzywajacych takich zawieszen ale ja sie wyjatkowo spazylem i nigdy wiecej.

Amorki tylne po wcisnieciu tloczyska ledwo sie wysuwaly spowrotem i pracowaly nie rowno a powinny gladko i rowno. Po zalozeniu sprezyn i uciskaniu ich pod ciezarem mojego ciala byl wyczuwalny wrazny luz i slyszalny stukot wewnatrz amora.

Szczerze bardzo przestrzegam przed tanimi zawieszeniami. Skoro dobre renomowane gwinty koni h&r czy bilstein kosztuja po kilka tys pln skad tak niska cena za zestaw FK?


Poinformuje na biezaco jakie wrazenia po zalozeniu zestawu weitec'a i co najwazniejsze jak odbedzie sie cala procedura zwortu pieniedzy kosztow geometrii i ntransportu za obecne uszkodzone zawieszenie



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt kwie 02, 2010 00:15

To, że tani zawias to kupa wiadomo nie od dziś. Jeśli gwint kosztuje tyle, co porządna markowa sama sprężyna, to w ogóle nie ma o czym gadać.

Natomiast to........ poniżej jest bardzo istotne i też jestem ciekaw, jak przebiegnie procedura.
woncek pisze:i co najwazniejsze jak odbedzie sie cala procedura zwortu pieniedzy kosztow geometrii i ntransportu za obecne uszkodzone zawieszenie



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt kwie 02, 2010 07:44

woncek pisze:.......jak odbedzie sie cala procedura zwortu pieniedzy kosztow geometrii i transportu za obecne uszkodzone zawieszenie
baaardzo mnie to ciekawi :hmm: bo z tego co wiem to:

- kasy za wadliwy towar nie zwracają :grrr: jedynie wymieniają wadliwy na sprawny towar

- za geometrię też nie słyszałem aby komuś zwrócili

- przesyłka też na koszt kupującego jeśli on odsyła towar a nie sprzedawca towaru do
producenta :grrr:

ale w Twoim wypadku może być inaczej :kac: i czekam na info w tej sprawie :okej: :okej:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » pt kwie 02, 2010 08:29

dzis odbieram nowy zestaw a uszkodzony wraca do prducenta zaraz po Swietach. Dam znac jak to wszystko wyszlo :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » sob kwie 03, 2010 18:41

dobry temat, właśnie przymierzam się do zakupu gwintu fk, ale teraz dałeś mi do myślenia. :chytry:


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
woncek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:54

Post autor: woncek » sob kwie 03, 2010 22:16

pam166 pisze:dobry temat, właśnie przymierzam się do zakupu gwintu fk, ale teraz dałeś mi do myślenia. :chytry:
pam166 - byc moze mialem pecha jako jeden z niewielu ale... odradzam... Generalnie zawieszenie samo w sobie bardzo fajne,sprezyny komfortowe nawet przy duzej glebie ale jakosc amorow jest marna.



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » sob kwie 03, 2010 23:11

woncek pisze:
pam166 pisze:dobry temat, właśnie przymierzam się do zakupu gwintu fk, ale teraz dałeś mi do myślenia. :chytry:
pam166 - byc moze mialem pecha jako jeden z niewielu ale... odradzam... Generalnie zawieszenie samo w sobie bardzo fajne,sprezyny komfortowe nawet przy duzej glebie ale jakosc amorow jest marna.

przed chwilą czytałem podobny temat o fk i również te same objawy co u Ciebie tak że ja pewnie zrezygnuje z zakupu, myślałem że fk jako bardziej znana marka będzie lepszy od mts czy ta technic, a tu widzę odwrotnie a w.w. gwinty większość znajomych sobie chwali


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości