Strona 1 z 2

Przycinanie sportowych sprezyn

: wt mar 02, 2010 22:48
autor: szpyra
Witam chce obnizyc lekko mojego golfa za wzgladu na drogi po jakich jezdze zastanawiam sie nad -60/-60 lub -40/-40. Czy gdy bym kupil -40/-40 i bylo by wmiare wysoko mogl bym je przyciac na np. -50? Golf III 1,9 TDI 1994r.

: wt mar 02, 2010 23:04
autor: cookies
o przycinaniu było juz sporo i wszystko na NIE !!!!!!!!!!!!!!!

: wt mar 02, 2010 23:04
autor: lukasz041287
lepiej nie przycinac
co do sprezyn cietych wystarczy pomyslec(na pods.zwykłej sprezyny)... skoro powiedzmy masz skok tej sprezyny w serii hmm 10cm ucinajac ja skok zostaje ale auto opada o 5 cm
nie dosc ze przy takim skoku wywalisz od razu amorki to jeszcze po kazdym podbiciu na drodze opadniesz miska na asfalt...tak samo bedzie przy sportowej sprezynie :bigok:

: śr mar 03, 2010 00:22
autor: A r t u r
szpyra pisze:-40/-40
nie kupuj 40/40, jak już to bierz 60/40, wiem z autopsji, sam wkładam teraz talerzyki obniżające na przód by przynajmniej te ok 1.5 cm zejść niżej,

: śr mar 03, 2010 08:06
autor: Ł-u-k-a-s-z
szpyra, nie przycina sie springów ja smigałem na 40/40 i wmiare to wyglada a zwłaszca jak masz diesla to zawsze przód bedziesz miał ciut nizej [wieksza waga silnika] i jak chcesz załorzyc na serie amorki to jedynie 40/40 bo nizej to juz czeba miec sport amorki

: śr mar 03, 2010 10:26
autor: A r t u r
PROXII pisze:40/40 i wmiare to wyglada a zwłaszca jak masz diesla to zawsze przód bedziesz miał ciut nizej
jeśli masz dedykowane do TDI to nie powinno usiąść niżej,
PROXII pisze:jak chcesz załorzyc na serie amorki to jedynie 40/40 bo nizej to juz czeba miec sport amorki
zgadza się, ale lepiej kupić i na 40/40 też już sportowe teraz zestawy np mts nie są drogie, a polecane,

: śr mar 03, 2010 16:48
autor: szpyra
Ok dzieki za odpowiedzi. Moze uda mi sie znalesc 60/40 do diesla to az tak nisko by nie usiadl.

: śr mar 03, 2010 22:55
autor: Ł-u-k-a-s-z
szpyra, jak kupisz uniwersalne60/40 to w dieslu bankowo masz przód ciut nizszy,ja miałem uniwersalne :chytry: tylko mówisz o całym zestawie bo 60/40 nie polecam na serie amorki

[ Dodano: 03 Mar 2010 21:58 ]
arturek320, z tego co sie orietuje to zestaw mts ze springami to cena 600 w przyblirzeniu :chytry: a gwint ta-technix 1000 ja bym wolał dołorzyc i cieszyc sie jazda :grin:

: czw mar 04, 2010 17:39
autor: szpyra
No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl moze i tak zrobie zalezy jak z kasa

: czw mar 04, 2010 21:39
autor: Ł-u-k-a-s-z
szpyra, to w przyblizeniu 600 zeta :chytry:

[ Dodano: 04 Mar 2010 20:43 ]
tylko nie wiem jak sie bedzie miał gwint ze springami na seryjnych amorkach,druga sprawa ludzie kupuja najczesciej gwinta zeby dobrze przyglebic jak załorzysz z tyłu -40 to odrazu lepiej amorki sport z regulacja na talerzykach to odrazu cena wzrosnie ,no chyba ze kupujesz używke :grin:

: pt mar 05, 2010 13:58
autor: MAPET
szpyra pisze:No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl
zupelnie bez sensu....

: pt mar 05, 2010 14:17
autor: lukasz041287
MAPET pisze:No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl


zupelnie bez sensu....
`jasne jak juz to gwint na przód i tył zakładac :bigok:

: sob mar 06, 2010 12:57
autor: Ł-u-k-a-s-z
lukasz041287, no nie zupełnie jak kupisz twarde amorki z jakas tam regulacja na talerzykach i twarde springi np.-60 to mysle ze to moze smigac z gwintem wiadomo cenowo sie nie opłaca bo dołożysz kilka groszy i masz cały komplet

: sob mar 06, 2010 13:03
autor: lukasz041287
PROXII pisze:lukasz041287, no nie zupełnie jak kupisz twarde amorki z jakas tam regulacja na talerzykach i twarde springi np.-60 to mysle ze to moze smigac z gwintem wiadomo cenowo sie nie opłaca bo dołożysz kilka groszy i masz cały komplet
tak,własnie mi chodzi zeby dołozyc te pare groszy i kupic komplet,najlepiej kupic gwint z regulacja twardosci :helm: