: pt lut 26, 2010 10:53
Nawet bardzo możliwe ...Jajcek pisze:Możliwe by końcówki drążków stukały
Dodam jeszcze,że luźne klocki hamulcowe też potrafią nieźle namieszać.
Nawet bardzo możliwe ...Jajcek pisze:Możliwe by końcówki drążków stukały
Klocki niemożliwe bo sa nówki - razem z tarczami. No to wymiana końcówek i wtedy zobaczymy - a może wmienić całe drążki a nie tylko końcówki???. Wsumie już nic innego być nie może - chyba .Michaś_1977 pisze: luźne klocki hamulcowe też potrafią nieźle namieszać.
Nie o to chodzi...Jajcek pisze:Klocki niemożliwe bo sa nówki - razem z tarczami.
ta śrubka to jest poto zeby ci sie tarcza nie ruszala jak przykrecasz koło nic poza tymJajcek pisze:Dzis ja zdejmowałem koło to zauwazyłem że po stronie gdzie mi tak puka nie mam takiej srubki mocującej tarcze (widać ja od przodu jak sie patrzy) - tarcza sprawia wrażenie luźnej. Co prawda jak sie przykreci koło to wszystko jest ok ale na wybojach podejzewam ze moze stukać. Czy jest to możliwe by to własnie przez brak tej śrubki stuki były???
Witam , widzę że jesteś w wielkiej desperacji skoro piszesz takie rzeczy . Kolega Michaś_1977, wszystko Ci opisał ,dodam od siebie że oprócz końcówki kier.. jest drążek kierowniczy/luz może być na elemencie kulowym schowanym w gumie osłonowej magla/ tuleje wahaczy muszą być wciśnięte w odpowiednim kierunku w stosunku do pojazdu bo inaczej długo nie pociągną . Może to oczywiste aleJajcek pisze: Co prawda jak sie przykreci koło to wszystko jest ok ale na wybojach podejzewam ze moze stukać. Czy jest to możliwe by to własnie przez brak tej śrubki stuki były???
a jakie kupiłes,bo Mysmy ostatnio kupili z Febi i okazało sie ze do sa i trzy dni pozniej kupowalismy nastepne bodajze z TRWJajcek pisze: tuleje wahaczy
Ja sie własnie na stacji dowiedzialam ze te Tuleje sa nie takie jak powinnyJajcek pisze:Dodam że nie byłem jeszcze na ustawieniu kątów i zbieżności
jedz na stacje diagnostyczna,niech wezmie auto na szarpaki i wlezie pod spod i od razu bedzie wiedzial co i gdzie Ci stukaJajcek pisze:te znaki teraz na zamontowanym wahaczu???
jak stukają . Jak były podejrzane 40 tyś. temu to prawdopodobnie nadszedł ich czasJajcek pisze:kiedy wymienia sie drążki kierownicze???.
Dokładnie , byłaś szybszaadriana81 pisze:jedz na stacje diagnostyczna,niech wezmie auto na szarpaki i wlezie pod spod i od razu bedzie wiedzial co i gdzie Ci stuka
dziwna strategia,wedłog mnie lepiej wydac 20 zl a nie wymienic polowe auta bo sie ma domysłyJajcek pisze:diagnostycznej tylko kupie kompletne drążki i końcówki lemfordera i wymienie
To trzeba bylo zmienić stacje . Ja w okolicy mam trzy stacje ale tylko jedną uważam za dobrą.Jajcek pisze:Pojechałem sprawdzić amorki i okazało się ze jest git
amor na tłoku ma zaworki które się z czasem zużywają i dlatego nie koniecznie musi być wylanyJajcek pisze:(o dziwo nie był wylany).