takie pytanie do fachowców, czy da się obnizyc talerzyki w tylnych amortyzatorach bez ściągania całej kolumny ? tzn czy z założoną kolumną na aucie da się zrobić taką operację ?
dzięki za odp
pozdr
regulacja na talerzykach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
regulacja na talerzykach
wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Re: regulacja na talerzykach
Oczywiście że się da. Ja podnosiłem tak zawieszenie.karolp85 pisze:takie pytanie do fachowców, czy da się obnizyc talerzyki w tylnych amortyzatorach bez ściągania całej kolumny ? tzn czy z założoną kolumną na aucie da się zrobić taką operację ?
dzięki za odp
pozdr
Podnosisz samochód na lewarku i zdejmujesz koło. Następnie dobierasz dwie deseczki żeby idealnie od ziemi pasowały pod tależyk. Podpierasz nimi tależyk i bez koła opuszczasz samochód. I gotowe Sprężyna napięta i teraz regulujesz jak chcesz wysokość.
Śmieszny sposób, ale skuteczny. 20min roboty
Jak to mówią, każdy orze jak morze
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
- sfiq
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
- Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
- Kontakt:
to ja widze ze bylem lepszy bo :
musialem podniesc o 1 poziom a nie mialem akurat nikogo do pomocy wiec:
znalazlem rure z fajnym plaskim zakonczeniem wlozylem ja miedzy opone a talezyk (bez sciagania kola) i naciskajac unioslem sprynie talezyk (z tym pierscieniem razem) w gore i trzmalem tak spokojnie masa ciala
w reku juz czekaly male kombinerki wiec rozwarlem delikatnie ten maly pierscien zeby czesciowo wyskoczyl z frezu
nastepnie srubokretem ktory tez juz czekal przesunalem pierscien w gore (na poczatku wskoczyl tylko jedna strona ale wystarczylo 2ga strone popchnac a dokladniej zaczac obkrecac i ladnie w gore poszedl
tada
zaznaczam ze na glebie moze to byc niewykonalne
ja mialem w polowie ustawione ale jeszcze niski profil byl wiec bylo jak wsadzic
warto sobie rure z podwojnym zakonczeniem zrobic zeby ladnie uniesc talezyk
musialem podniesc o 1 poziom a nie mialem akurat nikogo do pomocy wiec:
znalazlem rure z fajnym plaskim zakonczeniem wlozylem ja miedzy opone a talezyk (bez sciagania kola) i naciskajac unioslem sprynie talezyk (z tym pierscieniem razem) w gore i trzmalem tak spokojnie masa ciala
w reku juz czekaly male kombinerki wiec rozwarlem delikatnie ten maly pierscien zeby czesciowo wyskoczyl z frezu
nastepnie srubokretem ktory tez juz czekal przesunalem pierscien w gore (na poczatku wskoczyl tylko jedna strona ale wystarczylo 2ga strone popchnac a dokladniej zaczac obkrecac i ladnie w gore poszedl
tada
zaznaczam ze na glebie moze to byc niewykonalne
ja mialem w polowie ustawione ale jeszcze niski profil byl wiec bylo jak wsadzic
warto sobie rure z podwojnym zakonczeniem zrobic zeby ladnie uniesc talezyk
[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości