regulacja na talerzykach

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

regulacja na talerzykach

Post autor: karolp85 » wt lut 23, 2010 10:49

takie pytanie do fachowców, czy da się obnizyc talerzyki w tylnych amortyzatorach bez ściągania całej kolumny ? tzn czy z założoną kolumną na aucie da się zrobić taką operację ?

dzięki za odp

pozdr


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 23, 2010 17:54

nie da rady... zaraz ci docisnie sprezynatalerz do dolu. za bardzo jest napieta.

przynajmniej takie moje zdanie tez probowalem roznych sposobów ale moze sa tacy co dali rade wiec niech sie wypowiedza jak tak


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Re: regulacja na talerzykach

Post autor: dj domin1 » wt lut 23, 2010 18:36

karolp85 pisze:takie pytanie do fachowców, czy da się obnizyc talerzyki w tylnych amortyzatorach bez ściągania całej kolumny ? tzn czy z założoną kolumną na aucie da się zrobić taką operację ?

dzięki za odp

pozdr
Oczywiście że się da. Ja podnosiłem tak zawieszenie.

Podnosisz samochód na lewarku i zdejmujesz koło. Następnie dobierasz dwie deseczki żeby idealnie od ziemi pasowały pod tależyk. Podpierasz nimi tależyk i bez koła opuszczasz samochód. I gotowe :bigok: Sprężyna napięta i teraz regulujesz jak chcesz wysokość.

Śmieszny sposób, ale skuteczny. 20min roboty :grin:

Jak to mówią, każdy orze jak morze :hmm:


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » wt lut 23, 2010 23:05

dj domin1,

zajebista porada :bigok: punkcik jak najbardziej zasłużony :pub:


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » wt mar 02, 2010 02:09

to ja widze ze bylem lepszy bo :

musialem podniesc o 1 poziom a nie mialem akurat nikogo do pomocy wiec:

znalazlem rure z fajnym plaskim zakonczeniem wlozylem ja miedzy opone a talezyk (bez sciagania kola) i naciskajac unioslem sprynie talezyk (z tym pierscieniem razem) w gore i trzmalem tak spokojnie masa ciala

w reku juz czekaly male kombinerki wiec rozwarlem delikatnie ten maly pierscien zeby czesciowo wyskoczyl z frezu

nastepnie srubokretem ktory tez juz czekal przesunalem pierscien w gore (na poczatku wskoczyl tylko jedna strona ale wystarczylo 2ga strone popchnac a dokladniej zaczac obkrecac i ladnie w gore poszedl

tada :bigok:

zaznaczam ze na glebie moze to byc niewykonalne
ja mialem w polowie ustawione ale jeszcze niski profil byl wiec bylo jak wsadzic
warto sobie rure z podwojnym zakonczeniem zrobic zeby ladnie uniesc talezyk


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości