Strona 1 z 1
Jak podwyższyć zawieszenie
: pt lut 12, 2010 23:41
autor: piter8841
Witam
Jakiś miesiąc temu zamontowałem do mojego golfa sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
Jak dla mnie jest za nisko szczególne podczas zimy. Ciężko mi zaparkować pod blokiem.
Chciałbym zapytać kolegów czy jest jakaś możliwość podniesienia auta o min 20mm?
Czy można zastosować jakieś gumy do sprężyn albo tulejki, i czy to da zamierzony efekt ?
: sob lut 13, 2010 03:05
autor: MAPET
piter8841 pisze:Czy można zastosować jakieś gumy do sprężyn albo tulejki,
taaa wieś tuning jest na czasie! smialo!
a na powaznie to tyl ma jakas regulacje na amorku przynajmniej powienien zobacz czy jest na samej gorze
po 2 daj foto pokaz jak to stoi
po 3 nic poza wymiana sprezyn na -40 ci nic nie da
: sob lut 13, 2010 10:30
autor: Dj Darecki
piter8841 pisze:Jakiś miesiąc temu zamontowałem do mojego golfa sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
Ciekawe z jakiej okazji poszła du...pa na dół o tyle ?
Pewnie kit nie był -40 tylko więcej
Ps. w kitach tylne amory mają regulacje ...........
: sob lut 13, 2010 11:04
autor: KriSSo
Dj Darecki pisze:Pewnie kit nie był -40 tylko więcej
No właśnie, bo nie ma znaczenia czy TDI czy nie w przypadku tyłu akurat.
Dj Darecki pisze:Ps. w kitach tylne amory mają regulacje
W variant'cie też?
: sob lut 13, 2010 11:14
autor: Dj Darecki
KriSSo pisze:Dj Darecki napisał/a:
Ps. w kitach tylne amory mają regulacje
W variant'cie też?
Tutaj to nie wiem , bo nie interesują mnie varianty
: sob lut 13, 2010 11:36
autor: A r t u r
piter8841 pisze:sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
a kupiłeś kit dedykowany do TDI? ja mam 40/40 i dla mnie za wysoko, już talerzyki obniżające na przód zakupiłem,
daj foto , zobaczymy jak siedzi
: sob lut 13, 2010 12:24
autor: piter8841
Na tylnych talerzykach można podnieść jeszcze ok 20mm i dotoczyć tulejki.
Mój kumpel ma tak zrobione w toledo.
Fotki dołączę niebawem. I jeszcze jedno jeśli macie obniżone zawieszenie to jaki macie prześwit między podłożem a nadkolem?
Sprężyn już nie zamierzam zmieniać chyba, że na seryjne i auto będzie stało jak w oryginale.
Albo załatwię sobie inne sprężyny które obniżają mniej drastycznie.
Może ktoś z forumowiczów chciałby się pozbyć sprężyn przednich np od wersji GTI TDI bo one obniżają 20mm, niby nie dużo ale zawsze coś
: sob lut 13, 2010 23:34
autor: MAPET
piter8841 pisze:Na tylnych talerzykach można podnieść jeszcze ok 20mm i dotoczyć tulejki.
Mój kumpel ma tak zrobione w toledo.
Fotki dołączę niebawem. I jeszcze jedno jeśli macie obniżone zawieszenie to jaki macie prześwit między podłożem a nadkolem?
Sprężyn już nie zamierzam zmieniać chyba, że na seryjne i auto będzie stało jak w oryginale.
Albo załatwię sobie inne sprężyny które obniżają mniej drastycznie.
Może ktoś z forumowiczów chciałby się pozbyć sprężyn przednich np od wersji GTI TDI bo one obniżają 20mm, niby nie dużo ale zawsze coś
az 20mm nie podniesiesz.. chyba ze masz na samym dole
a jakies tulejki to bezsens to ci sie amory moga wysrac szybko
: ndz lut 14, 2010 11:55
autor: piter8841
Nie rozumiem co mają tulejki do żywotności amortyzatorów?
W octaviach seryjne zawieszenie jest też zbyt nisko, ale można dokupić tulejki podwyższające oferowane przez skodaautoczęści.
Każdy tylko proponuje wymianę sprężyn ale to żadna porada jak dla mnie.
Pytałem czy można zastosować jakieś tulejki w sensie czy na mcphersonie jest jakiś zapas na owe tulejki?
: ndz lut 14, 2010 12:08
autor: Dj Darecki
piter8841 pisze:Pytałem czy można zastosować jakieś tulejki w sensie czy na mcphersonie jest jakiś zapas na owe tulejki?
zawieszenie w golfie nie przewiduje miejsca na jakieś tulejki .
Chodzi pewnie żeby podłożyć je pod tylne talerzyki żeby poszło jeszcze wyżej .
Niby dobre ale pomyśl co to za jazda jak masz ściśnięte sprężyny na maxa, zaraz je szlak trafi nie wspominając że będzie 0 amortyzacji
: ndz lut 14, 2010 12:18
autor: MAPET
Nie rozumiem co mają tulejki do żywotności amortyzatorów?
a jak to co
amorek bedzie pracowal na max wyciagnieciu i bedzie dostawal po dupi..
: ndz lut 14, 2010 12:28
autor: piter8841
Kolego MAPET czytałem kiedyś, że można jeździć na sportowych amorach i seryjnych sprężynach a przecież seryjne sprężyny są wyższe niż sportowe.
Co do tych tulejek to myślałem, żeby zamontować je z przodu między talerzyk sprężyny a poduchę tak jak to robią w skodach
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69
: ndz lut 14, 2010 12:32
autor: MAPET
Kolego MAPET czytałem kiedyś, że można jeździć na sportowych amorach i seryjnych sprężynach a przecież seryjne sprężyny są wyższe niż sportowe.
mozna, ale skad ja wiem ile ty tej tulejki chcesz dac
ogolnie jestem przeciwny takim modom w zawiszeniu
: ndz lut 14, 2010 12:33
autor: piter8841
Tulejka max 20mm.
Mam kolegę tokarza to wytoczy ma za flaszkę ognistej