Strona 1 z 1
Dziwna przypadłość MK II Syncro
: wt lut 09, 2010 23:21
autor: fatboyslim
Witam,
ostatnio wymieniłem amorki i spręzyny z tyłu w moim Golfie Syncro.
I zauważyłem że tył strasznie nisko siedzi, dodam iż amorki firmy Kayaba a spręzynki GH.
Czy jest to normalne że tył siedzi aż tak nisko ze błotnik tylny jest prawie na różni z oponą?
Dodam że wszystko jest seryjne bez żednych gleb.
Pozdrawiam
: śr lut 10, 2010 18:58
autor: KLISZA
a kupowałeś zawias pod SYNCRO czy poprostu do golfa ??
: śr lut 10, 2010 19:04
autor: barteKKK03
KLISZA pisze:a kupowałeś zawias pod SYNCRO czy poprostu do golfa ??
Jakby kupił zawias do zwykłego Golfa to by sterczał w górze, a nie leżał niżej od przodu...
Też kiedyś coś takiego miałem... w jednym z samochodów właśnie tył tak siedział, ale nie wiem czemu. Amortyzatory i springi były zdrowe. Może słaba dbałość o wykonanie zamienników i tyle..
: śr lut 10, 2010 19:39
autor: fatboyslim
Amory i sprężyny są do Syncro, wogóle strasznie trudny dostępn do częsci.
Może ktoś ma jakis pomysł?
: czw lut 11, 2010 19:36
autor: gateway1
barteKKK03 pisze:KLISZA pisze:a kupowałeś zawias pod SYNCRO czy po prostu do golfa ??
Jakby kupił zawias do zwykłego Golfa to by sterczał w górze, a nie leżał niżej od przodu...
Też kiedyś coś takiego miałem... w jednym z samochodów właśnie tył tak siedział, ale nie wiem czemu. Amortyzatory i springi były zdrowe. Może słaba dbałość o wykonanie zamienników i tyle..
jak by kupil od zwyklego tez by siedzial tyl , syncro jest cięższe
[ Dodano: 11 Lut 2010 18:41 ]
kup mocniejsze sprezyny , ja stosuje w zwyklym golfie sprezyny od vento bardzo wysoko unosi , powinny byc dobre , sa troche dłuższe i sa zrobione z grubszego drutu
: ndz mar 28, 2010 15:44
autor: remekmk2
musisz dobrać bardziej toporne sprężynki:)one tu grają ważną rolę i pamiętaj żeby koła się za bardzo nie kładły bo oponki ci skosi
jak by miał zawias od zwykłego golfa to by miał prześwit 12-15cm bo amorek jest dłuższy i nie ma różnicy że syncro ma tył 50kg cięższy:)