Zawieszenie KIT do MK2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Zawieszenie KIT do MK2

Post autor: gmeras » wt lut 02, 2010 21:42

Miałem pomysł zakupić oryginalne amortyzatory Bilsteina (nowe) i zakupić do tego dokładnie takie sprężyny http://allegro.pl/item889894492_sprezyn ... r_gti.html .
Po poczytaniu, posłuchaniu opinii na temat takiego set-a, stwierdzam, że lepiej (może nie) jest kupić cały kit.
Interesuje mnie naprawdę delikatne (nie musi być konkretna gleba) obniżenie auta, o jakieś -30mm, -35mm, żeby poczuć trochę ducha sportowego w golfiku, ale przy okazji zachować jako-taki komfort.
Najlepiej jakby sprzęt był "markowy".
Czy może lepiej kupić używany sprzęt np. KONI i go zregenerować? Ile taki zabieg mógłby kosztować?
Może jeszcze cały komplet od GTI (bodajże obniża o jakieś -10mm), ale czy jest odczuwalnie twardszy od serii GTD?
Koła jakie "będą" 185-195/50-55 r15

Koszt jaki jest podany może ulec zmianie (można z niektórych rzeczy zrezygnować)... na lepsze oczywiście :smoke:
Z góry dzięki za pomoc :kufel:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 02, 2010 23:03

gmeras pisze:Ile taki zabieg mógłby kosztować?
ok 200-300zl od amorka


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » wt lut 02, 2010 23:21

A jak to się sprawuje po takiej regeneracji, daleko mu do ideału??



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 02, 2010 23:24

po regeneracji ok sma regenerowalem giwnt i smigal 5 lat

ale po 1 musi sie nadawac do regeneracji a po 2 dobra firma - temat przyklejony jest


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » wt lut 02, 2010 23:25

Np. Takie coś by się nadawało http://allegro.pl/item909334969_golf_ii ... elone.html



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 03, 2010 00:59

nadawac by sie nadalo o ile nie jest wylane a troche styrane widac... a regenerowac kitu sie zupelnie nie oplaca! tylko gwinty lub wysokiej klasy amorki sport jak koni to tak


a tu na foto kit jest do golfa przed 94 rok


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » śr lut 03, 2010 09:39

Z tego co czytam to Weitec jest takim średniakiem, a Koni, Bilstein, KW to są amortyzatory z wyższej półki.
Czyli ogólnie rzecz biorąc KIT będzie lepszy niż amory seria+obniżane sprężyny...
A jak z zestawem GTI?

PS Wysłałem Ci wczoraj na email dane auta, w sprawie KIT-a.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 03, 2010 09:49

gmeras pisze:Czyli ogólnie rzecz biorąc KIT będzie lepszy niż amory seria+obniżane sprężyny...
zdecydowanie
A jak z zestawem GTI?
tzn?
PS Wysłałem Ci wczoraj na email dane auta, w sprawie KIT-a.
ale z tego co chyba widze to nie napisales firmy w mailu o jakas konkretna chodzi ?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » śr lut 03, 2010 10:30

Co do zestawu GTI, to chodzi mi o to czy jest zauważalna różnica co do amortyzatorów, które mam u siebie (wersja GTD może jest jakaś różnica co do zwyklaka).
A firma no nie wiem... małe obniżenie mnie interesuje i cena bo ja wiem 2000,-, może znajdzie się jakiś KIT "markowy" do tej ceny (wtedy zrezygnował bym z audio do auta...)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 03, 2010 10:33

pewnie bylby Weitec
KW sprawdze czy sie zmiesci

ale jak uwazasz za ta cene kupilbym gwint mniej markowy... :) osobiscie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » śr lut 03, 2010 10:42

W moim przypadku na gwint szkoda kasy.
Po 1. Wystarczy mi -30mm.
Po 2. Co dojazd do domu (jakieś 500m drogi) musiałbym obniżać, podwyższać auto.
Także w grę wchodzi tylko KIT.

A amortyzatory Bilstein B6 mają krótszy skok niż seria? Tzn czy nadają się do obniżanych sprężyn? Czy można (wraz ze sprężynami np. Eibacha -30mm) je nazwać KIT-em?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 03, 2010 10:44

tak mozna tyle ze to drogo wyjdzie....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » pt lut 05, 2010 14:09

gmeras pisze:A amortyzatory Bilstein B6 mają krótszy skok niż seria? Tzn czy nadają się do obniżanych sprężyn? Czy można (wraz ze sprężynami np. Eibacha -30mm) je nazwać KIT-em?
B6 + Eibach to chyba najlepsze dostępne rozwiązanie bez regulacji wysokości i twardości.
Teoretycznie B6 ma wysokość odpowiadającą serii, ale jeśli włożysz sprężynę -30, to jest prawie jak seria, więc powinno być idealnie.



Awatar użytkownika
gmeras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lip 29, 2009 07:37
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: gmeras » wt lut 09, 2010 12:39

Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

Czy po obniżeniu Golfa MK2 o te 40mm (przy amortyzatorach o skróconym skoku) nie będzie nic ocierać, wystawać poza obrys błotników na oponie 195-215/50-55/15" (felga coś około 7"-8", ET 20-35) oraz na zimowym set up-ie 175/70/13" (wąziutka felga).
Bez żadnych dodatkowych poszerzeń typu dystanse.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości