Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze
: sob sty 23, 2010 17:44
mam pytanie, czy w gwincie KW sprezyny pomocnicze maja byc na gorze czy na dole?? bo widzialem ze u innych sa i tak i tak, ma to jakies znaczenie? jak powinno byc? pzdr
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.RafaelloW007 pisze:oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
dzieki KriSSo, pkt dla CiebieKriSSo pisze:Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.
Albo całkowicie wyjąć będzie większa glebaKriSSo pisze:RafaelloW007 napisał/a:
oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry.
tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmieDj Darecki pisze:Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba
Z 17 calami nie trzeba wyjmować .RafaelloW007 pisze:Dj Darecki napisał/a:
Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba
tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmie
tez mi sie tak wydaje, dlatego zostawie jeDj Darecki pisze:Z 17 calami nie trzeba wyjmować .
Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?KriSSo pisze:Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość
Nie są wszystkie takie same. Występują różnice w twardości spowodowane inną charakterystyką siły tłumienia amortyzatorów i twardością sprężyn. Każdy z producentów stroi zawieszenie w sposób indywidualny. Niektóre zestawy różnych producentów jeżdżą podobnie, inne bardziej od siebie odbiegają, ale generalnie się różnią.Łukasz Popiela pisze:Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?