Strona 1 z 2

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

: sob sty 23, 2010 17:44
autor: RafaelloW007
mam pytanie, czy w gwincie KW sprezyny pomocnicze maja byc na gorze czy na dole?? bo widzialem ze u innych sa i tak i tak, ma to jakies znaczenie? jak powinno byc? pzdr

: sob sty 23, 2010 19:57
autor: WOLF899
Z technicznego punktu widzenia sądzę że na górze powinna być krótsza ponieważ jeżeli będzie na dole, więcej nabierało się będzie brudu gwint skoroduje. Nakrętki bardziej się zapieką i może spowodować wytarcie gwintu na amorze.

: sob sty 23, 2010 23:21
autor: RafaelloW007
kolega z forum sprzedaje KW i on ma zalozone na dole

Obrazek

i zastanawia mnie, jak to ma byc i czy to jest znaczące

: ndz sty 24, 2010 00:15
autor: KriSSo
WOLF899, dokładnie tak. Takie jest założenie, czyli ochrona i obecnie kupując nowe KW dokładnie w tej kolejności są składane springi przez producenta. Lata temu było odwrotnie, tak jak na załączonym powyżej foto. Obecnie się takiego ustawienia nie stosuje.

: ndz sty 24, 2010 12:32
autor: RafaelloW007
WOLF899, KriSSo, dzieki za odpowiedzi, a zeby juz nie zakladac nowego tematu, moglby ktos powiedziec jak jest z TA Technix? oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?

: ndz sty 24, 2010 12:55
autor: KriSSo
RafaelloW007 pisze:oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.

: ndz sty 24, 2010 12:56
autor: RafaelloW007
KriSSo pisze:Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.
dzieki KriSSo, pkt dla Ciebie

: ndz sty 24, 2010 14:08
autor: Dj Darecki
KriSSo pisze:RafaelloW007 napisał/a:
oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?

Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry.
Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba :)

: ndz sty 24, 2010 14:31
autor: RafaelloW007
Dj Darecki pisze:Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba
tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmie :pub:

: ndz sty 24, 2010 22:25
autor: Dj Darecki
RafaelloW007 pisze:Dj Darecki napisał/a:
Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba


tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmie :pub:
Z 17 calami nie trzeba wyjmować .

: ndz sty 24, 2010 22:37
autor: RafaelloW007
Dj Darecki pisze:Z 17 calami nie trzeba wyjmować .
tez mi sie tak wydaje, dlatego zostawie je

: pn sty 25, 2010 00:42
autor: Łukasz Popiela
KriSSo pisze:Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość
Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?

: pn sty 25, 2010 08:40
autor: KriSSo
Łukasz Popiela pisze:Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?
Nie są wszystkie takie same. Występują różnice w twardości spowodowane inną charakterystyką siły tłumienia amortyzatorów i twardością sprężyn. Każdy z producentów stroi zawieszenie w sposób indywidualny. Niektóre zestawy różnych producentów jeżdżą podobnie, inne bardziej od siebie odbiegają, ale generalnie się różnią.

: pn sty 25, 2010 09:35
autor: Łukasz Popiela
KriSSo, Aha rozumie, ale podejrzewam że takich znacznych różnic nie widać? A jak poznać które są te miękcejsze?