Strona 1 z 2

Sportowe zawieszenie, wymiana na zwykłe.??

: wt sty 19, 2010 09:33
autor: djsurround
Witam. Jestem posiadaczem auta GOLF 3 1.9 GTD. Sportowe zawieszenie w nim wysiadło z tyłu, najprawdopodobnej amortyzator. Chciałbym wymienić tył ze sportowych amortyzatorów na zwykłe KYB. Sprężyny to dodatkowy koszt na który mnie nie stać, a chce, żeby auto jezdziło sprawnie. Czy jest możliwy montaż tych amortyzatorów, czy koniecznie muszą być sportowe? Chodzi o tył samochodu.

Pozdrawiam...

: wt sty 19, 2010 09:40
autor: malutki
djsurround, różnica między GTD a zwykłym mk3 było kilka mm obniżenia w wersjach usportowionych. do -30 można stosować "zwykłe" amortyzatory do obniżających sprężyn.
więc bierz, zakładaj i jedź :bajer:

: wt sty 19, 2010 12:35
autor: djsurround
Na jaki adres wysyłać kratę browarków "malutki" ?? :)

Dzięki bardzo :)

: wt sty 19, 2010 12:53
autor: MAPET
poleacm jak masz zakaldac to spotowe... seryjne przy spotowych sprezynach zakaldac nowe to bez sensu...

: wt sty 19, 2010 14:40
autor: djsurround
KYB to chyba nie są seryjne i kosztują 130 zł sztuka, a sportowe ?? 500 zł najmniej za sztukę. Nie stać mnie na takie zawieszenie, poza tym nie jest na nasze drogi. ;)

: wt sty 19, 2010 14:44
autor: MAPET
djsurround pisze:500 zł najmniej za sztukę.
chyba zartujesz... za 500zl masz caly kpl! chyba ze szukasz najwyzszej polki...
a dfajac seryjne amorki do sport sprezyn nie dosc ze srednio to sie tryzma kupy to i tak szybko je wykonczysz
pcozytalbys lepiej troche to forum...

a kto ci powiedzial ze nie na nasze drogi?

zreszta skoro tak piszesz to po co w ogole ten temat... :chytry:

: wt sty 19, 2010 15:56
autor: djsurround
Proponuję przeczytanie tematu. Pytanie jest czy pasują zwykłe amorki do sportowych sprężyn, a nie to co Ty piszesz, wogole odbiegłeś od tematu kolego.

: wt sty 19, 2010 18:23
autor: Yaro1981
djsurround, poczytaj dokladnie to co piszesz i pomysl a potem komentuj pozatym poczytaj troche forum bo zament siejesz :chytry:

: wt sty 19, 2010 18:25
autor: malutki
djsurround pisze:Proponuję przeczytanie tematu. Pytanie jest czy pasują zwykłe amorki do sportowych sprężyn, a nie to co Ty piszesz, wogole odbiegłeś od tematu kolego.
może i kolega odbiega trochę od tematu, ale ma rację. poczytaj trochę forum to się dowiesz conieco. a z browara zrezygnuję, dołóż do zawiechy ;)

: wt sty 19, 2010 20:15
autor: djsurround
Dla tych którzy nie zrozumieli ponowię pytanie. Czy zwykłe amortyzatory będą mi pasowały do zamontowanych sportowych sprężyn, czy będę musiał zakładać inne sprężyny do zwykłych amortyzatorów. Sportowych amortyzatorów nie kupię, bo nie nadają się na nasze polskie drogi, momentalnie by się wybiły i niszczyły tuleje. Pozdrawiam.

: wt sty 19, 2010 20:22
autor: MAPET
djsurround pisze:momentalnie by się wybiły i niszczyły tuleje
taaaa mhm u mnie 4 lata to momentalnie ;) heh

dobra nie wazne... kup seryjne spreyzny bo sportowe wytluka ci szybciej amorki

: wt sty 19, 2010 22:15
autor: djsurround
Wiesz "MAPET" jesteś z Częstochowy pewnie macie tam dużo lepsze drogi niż ja, tutaj dziura zabita dechami hehe, w asfalcie, o ile to można tak nazwać, też dziura na dziurze. Póki co pasują i zamontowałem zwykłe amorki, sprężyny nie są typowo sportowe jednak, tak powiedział mechanik. Mam jeszcze taki problem, otóż auto "ściąga" mi na lewą strone, puszczam kierownice i nie idzie prosto, jakie mogą być przyczyny, w czym szukać?

: wt sty 19, 2010 23:22
autor: malutki
djsurround, geometria zawieszenia

: śr sty 20, 2010 01:54
autor: sslawek77
a jakie masz obniżenie na tych spręzynach ??