Strona 1 z 2

Jakie odboje do amorków MTS

: pt sty 01, 2010 00:18
autor: Lucki
Witam. Kupiłem komplet na przód springi -60 + amorek MTS i chciałbym się dowiedzieć jakie odboje zastosować do takiej zawiechy?


p.s
na tył zostawiłem serie + springi -40. Czy docinać seryjne odboje ?

: pt sty 01, 2010 18:03
autor: MAPET
seryjne...

: pt sty 01, 2010 18:23
autor: Lucki
kolego a czy o tylnych docinać seryjne odboje ?

: pt sty 01, 2010 18:27
autor: MAPET
ja bys sprobowal bez docinki ale nie wiem jak na tych seryjnych amorkach

: sob sty 02, 2010 00:39
autor: Lucki
z tylca auto oparte prawie na odbojach

: sob sty 02, 2010 00:46
autor: MAPET
dziwne ze jak stoi na -40 to juz jest oparte na odbojach bo ludzie zakladaja seryjne nawet do -60 i jezdza a jak przy -40 stoi na odbojach to cos nie tak bo na serii by non stop walil odbojami przeciez

: sob sty 02, 2010 00:56
autor: marcinas1983
MAPET, temat wiele razy wałkowany... seryjne odboje są z pianki... auto na nich się prawie opiera jeśli ma seryjne amortyzatory. Jest może z 1- 2 cm luzu... jak zapoda się niższe sprężyny wtedy odbój jest cały czas na amorze, ale... dzięki jego konstrukcji nic nie wali... co innego jak zapodasz odboje gumowe... wtedy czuć właśnie owe walenie. Poprzednie mk3 miałem na - 40 i seryjnym odboju na tyle, teraz mam mk2 i też jest seryjny odbój a springi są z mk3 -40. Jak dla mnie tak jak MAPET, napisał na przód seria odbój gumowy na tył seria odbój z tej śmiesznej pianki i nic nie będzie walić :helm: . Gdybym nie przetestował to bym nie pisał tego :P .

: sob sty 02, 2010 01:01
autor: Lucki
na tył seria odbój z tej śmiesznej pianki i nic nie będzie walić
jakiej pianki kolego? Zapodaj jakieś fotki lub linki jak możesz

: sob sty 02, 2010 01:04
autor: MAPET
no ale ten piankowy tez ma troche luzu przeciez amorek musi miec skok
fakt ze piankowy sie ugina ale jakby w serii tak bylo to by od razu sie zuzyl...

mialem takei i w mk2 w serii i w vento i troche luzu to tam bylo....

: sob sty 02, 2010 01:28
autor: marcinas1983
Lucki, o takich pisałem na tył....

Obrazek


MAPET, zgadza się... na serii amorach i na serii sprężynach ten pankowy odbój nie dotyka amora... jest tam może z 1-2 cm luzu.. sam sprawdzałem u siebie w mk2 jak nowe założyłem specjalnie palec tam wkładałem i było tak jak piszesz, ale... po zapodaniu niższych sprężyn ten odbój dotyka już amora, ale jest na tyle elastyczny, że na nim auto siada i podczas jazdy nie ma walenia bo on poniekąd amortyzuje.
Znajomy z gleby przechodził na seryjne zawieszenie w mk2... zamiast tych pankowych odbojników na tyle zapodał gumowe... nie muszę pisać co się działo z autem jak przejeżdżało przez najmniejszą nawet dziurę?? Po prostu dobijanie na całego... nawet na glebie takiego uderzenia nie było... ale za to jak wsiadła do tyłu pełna obsada + bagaż to auto nic się prawie nie ugięło :) .

: sob sty 02, 2010 02:07
autor: Lucki
Lucki, o takich pisałem na tył....
Kolego jakiejś konkretnie firmy polecasz czy made in allegro ?

: sob sty 02, 2010 03:11
autor: marcinas1983
Lucki, ja kupiłem sobie do mk3 SACHS'a a do mk2 Febi'ego

: czw lut 18, 2010 12:22
autor: Robertuss
Mam pytanko, kupiłem używany kit MTS 40/40, ma przejechane ok. 7000km (kupiony rok temu), nie wiem czy dla świętego spokoju wymienić odboje (nie wiem, nie znam się czy są zużyte) no i za jednym razem wszystkie łożyska i poduszki mocowania amortyzatorów (mk3 z września 94r. według numeru vin modelowo już 95r.)
http://img220.imageshack.us/img220/558/ ... nie002.jpg

: czw lut 18, 2010 13:59
autor: MAPET
stan oslon i odbojów sam przeciez okreslisz bo to trzeba obejrzec

nie widac dokaldnie ale ten zawias z foto to raczej nowy typ wlasnie