Strona 1 z 2

Która opcja

: śr lis 11, 2009 01:40
autor: 007yankes
Potrzebuje fotek golfa 2 na zawiasie -60
lub -40 by zobaczyc jak to wizualnie wyglada
jezeli pomoze to kołka 15` przod 195/45 i tyl 195/50

kupilem amory mts i nie wiem ktore wybrac sprezyny.

: śr lis 11, 2009 21:13
autor: carrion
Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:

Obrazek Obrazek Obrazek

I tak powinno każde mk2 wyglądać!

: śr lis 11, 2009 23:42
autor: MAPET
popraw tytul...

do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac

: ndz lis 15, 2009 17:00
autor: 007yankes
MAPET pisze:do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac
czemu nizej??

[ Dodano: 15 Lis 2009 16:00 ]
carrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:
to az tak nisko bedzie??

[ Dodano: 15 Lis 2009 16:03 ]
carrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:
jakie kola on tam ma?? folga i opona

a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60

: ndz lis 15, 2009 18:58
autor: Bossman
carrion pisze:a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60
że co ????

: ndz lis 15, 2009 20:11
autor: lipass
czemu nizej??
bo jak założysz po -40 na obie osie to będziesz miał wrażenie, że przód stoi wyżej jak tył

: ndz lis 15, 2009 20:31
autor: 007yankes
lipass pisze:bo jak założysz po -40 na obie osie to będziesz miał wrażenie, że przód stoi wyżej jak tył
a czemu tak jest??

[ Dodano: 15 Lis 2009 19:34 ]
Bossman pisze:że co ????
no czy bez gwintu przejda sprezyny - 60

: ndz lis 15, 2009 20:35
autor: lipass
007yankes pisze:czy bez gwintu przejda sprezyny - 60
tak, ale musisz mieć amortyzator ze skróconym skokiem bo inaczej będzie dobijać i bardzo szybko będziesz musiał szukać nowych amorków
007yankes pisze:a czemu tak jest??
pytanie do konstryktorów :bajer:

: ndz lis 15, 2009 21:03
autor: KriSSo
007yankes pisze:a czemu tak jest??
BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.

: ndz lis 15, 2009 21:44
autor: 007yankes
tak, ale musisz mieć amortyzator ze skróconym skokiem bo inaczej będzie dobijać i bardzo szybko będziesz musiał szukać nowych amorków

no tak jak napisalem mam mts technik amory

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:46 ]
KriSSo pisze:BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.
dzieki bardzo :bajer:

i tak jak dal foty
carrion
to tak rzeczywiscie bedzie stal na tych sprezynkach i 40 i -60??

: ndz lis 15, 2009 21:47
autor: lipass
007yankes pisze:no tak jak napisalem mam mts technik amory
czyli powinno być bezproblemowo, ale możesz podać dla pewności ich oznaczenie

: ndz lis 15, 2009 22:12
autor: 007yankes
lipass pisze:czyli powinno być bezproblemowo, ale możesz podać dla pewności ich oznaczenie
a jakie to :blush: sorry ja bardziej laik jestem

: ndz lis 15, 2009 22:15
autor: lipass
007yankes pisze:a jakie to
ale co? oznaczenie masz na amorach, zaczyna się pewno od MTSVW....

: ndz lis 15, 2009 22:27
autor: 007yankes
ale co? oznaczenie masz na amorach, zaczyna się pewno od MTSVW....

a gdzie to pisze na opakowaniu czy na amorze??