zmiana zawieszenia
: wt lis 10, 2009 14:08
witam serdecznie, aktualnie posiadam (mk3 gti) seryjne amortyzatory i sportowe sprężyny firmy eibach - obniżenie -40/-40 plus do tego na zimę 15'' felgi + opona 195/50 a na lato 17'' felgi oz i opona 205/40
problem: mimo genialnego trzymania w zakrętach muszę powiedzieć ze męczy mnie strasznie jazda na setupie letnim - niestety poruszam sie po takich drogach ze obniżenie auta "tylko" -40 juz daje się we znaki
aktualnie mam założone felgi zimowe i chyba ten profil opony (50) troche pomaga i sprawia że jazda jest odrobine bardziej komfortowa... ale juz jak sobie pomyślę o tym ze po zimie mam wrócić do tych 17'' i profilu opony 40 to az sie boję - nie ma dramatu jak chodzi o jazdę po NORMALNYCH drogach ale jak mam wjechać na jakies podziurawione drogi (a niestety po takich w wiekszości sie poruszam) no to przestaje być wygodnie i wtedy i tak nici z dobrego trzymania w zakrętach bo rozpędzenie sie do prędkości powyżej 60-70 km/h przestaje być możliwe
i teraz tak - nie chcę rezygnować z obniżenia ani z opon na lato - chcę zostawić tak jak jest - ale czy zmiana zawieszenia na gwintowane z możliwością regulacji obniżenia i twardości pomoże? wtedy czy ustawienie na takim zawieszeniu obniżenia -30/-30 i odpowiednim wyregulowaniu twardości pomoże znaleźć jakiś złoty środek?
problem: mimo genialnego trzymania w zakrętach muszę powiedzieć ze męczy mnie strasznie jazda na setupie letnim - niestety poruszam sie po takich drogach ze obniżenie auta "tylko" -40 juz daje się we znaki
aktualnie mam założone felgi zimowe i chyba ten profil opony (50) troche pomaga i sprawia że jazda jest odrobine bardziej komfortowa... ale juz jak sobie pomyślę o tym ze po zimie mam wrócić do tych 17'' i profilu opony 40 to az sie boję - nie ma dramatu jak chodzi o jazdę po NORMALNYCH drogach ale jak mam wjechać na jakies podziurawione drogi (a niestety po takich w wiekszości sie poruszam) no to przestaje być wygodnie i wtedy i tak nici z dobrego trzymania w zakrętach bo rozpędzenie sie do prędkości powyżej 60-70 km/h przestaje być możliwe
i teraz tak - nie chcę rezygnować z obniżenia ani z opon na lato - chcę zostawić tak jak jest - ale czy zmiana zawieszenia na gwintowane z możliwością regulacji obniżenia i twardości pomoże? wtedy czy ustawienie na takim zawieszeniu obniżenia -30/-30 i odpowiednim wyregulowaniu twardości pomoże znaleźć jakiś złoty środek?