Strona 1 z 1

zawieszenie dobija na nierównościach

: pt lis 06, 2009 11:57
autor: bogoria
nie jestem fachowcem, więc dlatego tu jestem. jak nie uda mi sie ominąć np dziury lub jakiejś studzienki, to w przednim zawieszeniu ma taki stuk, że cholery idzie dostać . amortyzatory są sprawne. może to sprężyny są winne. może ktoś ma możliwość podania jaka powinna być oryginalnie sprężyna(jaka długość dla 1,9 TD). może mam za krótkie sprężyny. bardzo proszę o pomoc

: pt lis 06, 2009 12:47
autor: doggie
niekoniecznie od razu wina amortyzatorów, prędzej stawiałbym na wybite tuleje metalowo-gumowe zawieszenia

: pt lis 06, 2009 15:26
autor: martuncio
jak stoi wysoko jak inne golfy na ori zawiasie to masz normalne sprężyny, chyba że masz sprężyny od benzyniaka bo raczej jest różnica, chyba że się mylę.Wymiana wszystkich elementów metalowo-gumowych zawiechy powinna pomóc.

: pt lis 06, 2009 16:19
autor: bogoria
doprecyzuję. efekt najechania na nierówność jest taki, jakby nie było amortyzacji. mam wrażenie, że prześwit między oponą,a nadkolem jest trochę mniejszy niż w innych, ale może to złudzenie. muszę sprawdzić jak wyglądają elementy gumowo metalowe zawieszenia. a sprężyny są takie na jakich przyjechał, więc tu nie mam pojęcia
ps. co to jest ten ori zawias

: pt lis 06, 2009 16:24
autor: Qto
bogoria pisze:co to jest ten ori zawias
ori zawias, czyli taki jak fabryka przewiduje dla danego auta :)

: pt lis 06, 2009 16:43
autor: bogoria
to teraz muszę na kanał i sprawdzić wszystkie elementy, chociaż luzów jakichś ie czuję w czasie jazdy - nie ma stuków. ale sprawdzenie pewnie nie zaszkodzi. a gdzie sprawdzić, jakie parametry wysokości powinny być(chodzi o ustalenie fabrycznej wysokości)

: sob lis 07, 2009 16:40
autor: jaszczur
bogoria, jedź na stacje diag i sie upewnij w jakim stanie amory są,od tego bym zaczął,później szarpaki tez na stacji