Jak utwardzic gwint?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Jak utwardzic gwint?
Witam
Mam gwint z tylu i chcialem go utwardzic bo jest za miekki. Nie mam regulacji twardosci wiec tak nic nie zdzialam. Mysle nad wyjeciem tych malych sprezyn pomocniczych bo one sa miekkie w porownaniu z ta glowna. Nie wiem jednak czy cos takiego bedzie bezpieczne i dla mnie i dla gwintu, co Wy na to?? Robil ktos cos takiego?? Bedzie twardziej i bezpiecznie??
Mam gwint z tylu i chcialem go utwardzic bo jest za miekki. Nie mam regulacji twardosci wiec tak nic nie zdzialam. Mysle nad wyjeciem tych malych sprezyn pomocniczych bo one sa miekkie w porownaniu z ta glowna. Nie wiem jednak czy cos takiego bedzie bezpieczne i dla mnie i dla gwintu, co Wy na to?? Robil ktos cos takiego?? Bedzie twardziej i bezpiecznie??
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Myślę że wyjęcie tej małej sprężyny nic nie da. Jak auto stoi na kołach to ona jest sciśnięta. To będzie raczej wina wkładów.skibszczok pisze:Bedzie twardziej i bezpiecznie??
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
mate64, dobra ale jak ta mala uginala sie w rekach normalnie to wedlug Ciebie ktora sie pierwsza ugnie?? raczej najpierw ta mala a potem wieksza ktora jest twardsza. Wiec teoretycznie podczas skoku zawieszenia to ona bardziej pracuje. Czyli gdybys sie jeszcze nie domyslil to po jej wyjeciu powinno byc twardziej.
Tyle w teorii ale nie wiem czy na wybojach ona sie nie rozpreza troche mimo wszystko i zwieksza skok. Nie ma nikogo kto wyjal je i zobaczyl co bedzie??
Tyle w teorii ale nie wiem czy na wybojach ona sie nie rozpreza troche mimo wszystko i zwieksza skok. Nie ma nikogo kto wyjal je i zobaczyl co bedzie??
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
Mówisz o zupełnie 2 sprawach.
Skoro tak uważasz i jesteś pewien to wywal. Zobaczysz jak auto bedzie sie zachowywało na wszystkich drobnych nierównościach, ale to twoje zabawki i piaskownica.
Jedynym rozsądnym wyjściem będzie wrzucenie twardszych sprężyn albo co prawdopodobniejsze:
Skoro tak uważasz i jesteś pewien to wywal. Zobaczysz jak auto bedzie sie zachowywało na wszystkich drobnych nierównościach, ale to twoje zabawki i piaskownica.
Jedynym rozsądnym wyjściem będzie wrzucenie twardszych sprężyn albo co prawdopodobniejsze:
dj domin1 pisze:To będzie raczej wina wkładów.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 17:59 przez mate64, łącznie zmieniany 5 razy.
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
Kolego ja mam u siebie wyjete te male sprezynki smigam juz na tym ponad rok i nic sie nie dzieje i tak jak twierdzisz zawiecha jest twardsza wiec teoria sprawdzona i co do gleby to mozna zejsc nizej tak az oprze sie na odbojuskibszczok pisze: Nie ma nikogo kto wyjal je i zobaczyl co bedzie??
[ Dodano: 17 Paź 2009 18:09 ]
tzn???? jak chce miec taczke to wiadomo ze nie bedzie dobrze wybierac nierownosci tylko bedzie podskakiwacmate64 pisze: Zobaczysz jak auto bedzie sie zachowywało na wszystkich drobnych nierównościach,
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 18:03 przez rafal85rtc, łącznie zmieniany 1 raz.
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
mate64, czemu uwazasz ze mowie o innej sprawie?? Jak dla mnie chodzilo nam o to samo.
rafal85rtc, jezeli ma wygladac to musze zejsc nizej. Mam teraz szeroka stal i tyl mi dobija do opony a juz jest na tyle wysoko ze dziwnie jak dla mnie wyglada Dlatego chce zejsc nizej ale nie ponoszac przy tym znow kosztow.
Duzo twardziej jest bez tych sprezyn?? Beton bedzie czy jak??
rafal85rtc, jezeli ma wygladac to musze zejsc nizej. Mam teraz szeroka stal i tyl mi dobija do opony a juz jest na tyle wysoko ze dziwnie jak dla mnie wyglada Dlatego chce zejsc nizej ale nie ponoszac przy tym znow kosztow.
Duzo twardziej jest bez tych sprezyn?? Beton bedzie czy jak??
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
skibszczok, skok i twardość sprężyny oto 2 sprawy wiesz wogóle po co jest ta mała sprężyna w gwincie? Chyba nie do końca.
ono nie będzie podskakiwać, ono nie będzie wybierało nierówności wcale, a na polskich bezdrożach tylko dentysta na tym dobrze wyjdzierafal85rtc pisze:jak chce miec taczke to wiadomo ze nie bedzie dobrze wybierac nierownosci tylko bedzie podskakiwac
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 19:31 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
skibszczok, zalezy jaki masz gwint??? ja mam taki bubel z alegro i czuc zmiane jest owiele twardziej bo dluga sperzyna jest o wiele twardsza niz ta pomocnicza tak jak opisales mozna ja w rekach zginac
[ Dodano: 17 Paź 2009 19:41 ]
[ Dodano: 17 Paź 2009 19:41 ]
to jest logiczne ale ty chyba nie rozumiesz pytania zalozyciela tematu ON chce miec twardo a wiadomo jesli gleba to musi byc taczka chcesz komfort to wsadzasz orimate64 pisze: ono nie będzie wybierało nierówności wcale, a na polskich bezdrożach tylko dentysta na tym dobrze wyjdzie
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
To jest gwint FK ale jaki dokladnie nie pamietam. Takze raczej nie byle co ale jednak za miekki jak na to co potrzebuje.
mate64, a przyznam sie ze nie wiem po co jest ta mala sprezyna. Pewnie po to zeby odciazyc ta glowna. No i dac jakis komfort. Jezeli nie to smialo mozesz mnie poprawic.
mate64, a przyznam sie ze nie wiem po co jest ta mala sprezyna. Pewnie po to zeby odciazyc ta glowna. No i dac jakis komfort. Jezeli nie to smialo mozesz mnie poprawic.
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
mała to pomocnicza , podtrzymuje drugą główną żeby nie latała jak szmataskibszczok pisze:mate64, a przyznam sie ze nie wiem po co jest ta mala sprezyna. Pewnie po to zeby odciazyc ta glowna. No i dac jakis komfort. Jezeli nie to smialo mozesz mnie poprawic.
Można ją wywalić wtedy auto spadnie niżej z 1 cm ale to i tak nie zmieni dużo twardości .
Są gwinty przecież z 1 sprężyną .
Mam FK też u siebie i jest komfortowy ( zaleta FK ) szukaj może gwintu na tył KW , MTS albo zwykły KIT GT cupline hehe ( u mnie był twardszy niż gwint FK )
Jedyne rozwiązanie to wsadzenie odbojów na amortyzator , kupisz o grubości 1 cm 10 szt i będziesz wsadzał aż do momentu kiedy auto oprze sie na odbojach a nie oponie
Sprawdzone u mnie .
PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 11:52 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
to wyciagnij ja i zobaczysz jak bedzie u mnie zdalo to egzaminskibszczok pisze:ale jednak za miekki jak na to co potrzebuje.
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Re: Jak utwardzic gwint?
Mam podobny problem,kupiłem gwint MTS, i chce zrobić fitment zeby nadkole bylo jak najblizej opony ale jak jest z 1 cm to obciera.;( myslalem ze bedzie twardszy gwint ale sie mylilem. Co proponujecie zeby go utwardzic? Myslalem nad odbojami JOM od Mapet tuning,ewentualnie nad wywaleniem tej sprezyny pomocniczej ale raczej nic ona nie da ze bedzie twardziej,albo juz sam nie wiem.Prosze o odpowiedz bo chce glebunie;)
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości