Strona 1 z 1

Dobór zawiechy...

: pt paź 09, 2009 01:14
autor: Druidionin
Siemka!
Zwracam się z prośbą o małą poradę w sprawie doboru zawiechy...
Mam Mk2 z 86r 1.6 TD(JR) wersja GTD, a że mam "za duże buty" :grin: to pokonywanie zakrętów wiąże się ze sporym przechyłem(czasem trza się lewarka trzymać by nie wypaść z fotela :jezor: )... Trza będzie to zwalczyć! Jednak jest pewno ale, autkiem w większości pokonuje trasy z dodatkowo 2-3 pasażerami i całym bagażnikiem gratów... I co tu teraz zrobić aby autko trzymało się porządnie drogi?
Myślałem, żeby obniżyć troszkę 35-40mm maks... Ale zestawy sportowego zawieszenia (sprężyny + amorki raczej się nie nadają do "autobusu" :crazy: )...
Może wpakować na tył jakieś wzmacniane sprężyny HD(heavy duty) i amorki olejowo-gazowe(bo obecne już i tak umierają) a z przodu jakieś dedykowane do TD obniżające o 35-40 mm? Do tego zastanawiam się nad rozpórkami(przód + tył) ale czy na takim zestawieniu spełnią swoje zadanie? Zależy mi by autko dobrze się trzymało ale jednocześnie by nie gubiło tłumika na wybojach gdy wsiądzie 3 pasażerów z bagażami ;)

: pt paź 09, 2009 08:15
autor: pczerniej
rozpórka P+T na pewno pomoże, co do za wiechy to jakich KIT daj i tyle u MAPETA masz fajne zestawy ;)

: pt paź 09, 2009 22:36
autor: Druidionin
pczerniej pisze:KIT daj
Tak też się zastanawiałem by zestaw spręzyny + amorki ale nie chciałbym obniżyć więcej jak 35-40 mm bo Szczecin tak dziurawy że uuu.... W dodatku jak wsiądzie tyle osób to żeby z -35 nie zrobiło się -60 ;) Może ktoś podpowie jakiś konkretny zestaw? Nazwy- firmy ;) Oczywiście za 1,5tyś to na razie nie wchodzi w grę :P no i nie chciałbym kompletnego "betonu" ;)

: ndz paź 11, 2009 19:03
autor: carrion
Zgadzam się z pczerniejem, . Kit załatwi sprawę. I jak Ci te 3 osoby do auta wsiądą, to ciężar się nieco rozłoży. To nie tak, że cały ciężar pójdzie na tylną oś. Wg mnie możesz śmiało inwestować w -40/40. Polecam MTS Technik. Niby dolna półka, ale ja jestem wniebowzięty :bigok: