Strona 1 z 1
[MK3] Tanie obniżenie/gleba
: czw wrz 24, 2009 22:38
autor: KrL
Witam serdecznie.
Drodzy użytkownicy, chciał bym tanio obniżyć autko.
Nie chce gwintu bo troszkę drogo (chyba że używany).
Myślałem o sprężynach -40/-40 albo i nawet niższe troszkę, ale znowu wyczytałem gdzieś że do standardowych amortyzatorów nie powinno się stosować mniejszych sprężyn bo się szybciej zużywają czy coś takiego. Powiedzcie mi proszę jak to jest, co mogę zrobić żeby go niżej posadzić ale bez przesady. I planuję założyć mu jakieś ładne 15 albo 16.
Proszę o pomoc.
: czw wrz 24, 2009 22:47
autor: MAPET
no przeciez sam napisales jak to jest to co ci jeszcze pisac?
i w tematach co czytales sam znalazles odpowiedz teraz musisz tylko zdecydowac
: czw wrz 24, 2009 22:51
autor: KrL
po prostu chce się dokładnie dowiedzieć, ponieważ czytam że niektórzy zakładają "sportowe" -40/40 i jeżdżą, a niektórzy mówią że wybijają się amory
chcę poznać opinię użytkowników gwintów, niższych sprężyn czy też innych wynalazków.
: czw wrz 24, 2009 22:54
autor: MAPET
KrL pisze:niektórzy zakładają "sportowe" -40/40 i jeżdżą, a niektórzy mówią że wybijają się amory
dokladnie to sa ci sami... zakladaja jezdza i szybciej koncza sie amorki...
: czw wrz 24, 2009 23:23
autor: KrL
Heh, rozumiem, bardzo dokładnie mi to wytłumaczyłeś
Czyli co? Pozostaje mi szukanie używanego gwintu? jakie są koszta regeneracji takiego zawieszenia?
: czw wrz 24, 2009 23:31
autor: MAPET
ogolnie to polecam caly kit lub gwint
chyba ze chcesz dojezdzic amory seryjne i pozniej dokupci amorki sportowe
ale najlepiej gwint... czy uzwyka - nie wiem zalezy od tego co i za jaka kase
regeneracja jak 1 bedziesz np mial wylany to musisz od razu na os robic i to ok 300-500zl
wiec jak okaza sie i tyl i przod do regeneracji to masz juz 2 gwint
kiedys sam kupowalem uzywki bo bylo ciezko o nowy gwint w cenie rozsadnej powiedzmy
obecnie oczywiscie kupilbym uzywany gwint do mk3 ale tylko jakis mega z gornej polki typu KW V2 z reg twardosci
inny wolalbym nowy z nizszej polki
a gwint to gwint same plusy
: ndz wrz 27, 2009 21:34
autor: Wajsik
Na początek możesz założyć same sprężyny,różnica jest duża między seryjnym amorem a krótszym ale spokojnie możesz tak z pół roku pośmigać zanim dozbierasz na coś konkretniejszego.Fakt amory kończą się szybciej
: ndz wrz 27, 2009 22:51
autor: KrL
Pomyślałem że wstrzymam się do wiosny i teraz będę jeździł tak jak jest, a na wiosnę gwint