Strona 1 z 1
Prośba o ocene tego zestawu
: ndz wrz 20, 2009 23:48
autor: tomasz25
Czy miał ktos kontakt z tym bądz podobnym zestawem ? jakie moze byc obnizenie ? -40 ?
Teraz mam springi eibacha i zwykłe olejowe amorki (bilsteina) i auto skacze jak piłka ,nie wiem czy jest sens kupic ten zestawik apexa(czy jest on do benzyny czy do diesla?) w linku ponizej czy dokupic same amorki do tych springów einbach(jesli tak to jakie ? )
Budżet max 1000zł
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=744164812
: pn wrz 21, 2009 09:57
autor: Kill3ill
Jak sam zauwazyles, sprzedajacy nie podaje zadnych danych tego zawieszenia, gdyz wystarczy "klick" na link do katalogu w tej aukcji, by dowiedziec sie iz zakres obnizenia tego zawieszenia wynosi, przod 60 tyl 40mm. Co do firmy to nie bede sie wypowiadal, gdyz napewno sa lepsze, u nas jeszcze chyba nikt na tym nie jezdzil, jest to firma ze stanow...
[ Dodano: 21 Wrz 2009 09:58 ]
Po chwili namyslu, wolalbym chyba MTS...
: pn wrz 21, 2009 15:33
autor: tomasz25
Kill3ill pisze:Co do firmy to nie bede sie wypowiadal, gdyz napewno sa lepsze, u nas jeszcze chyba nikt na tym nie jezdzil, jest to firma ze stanow...
to ze firma z Usa to wiem,a czy lepszy mts ? ciekawi mnie który twardszy ?
: wt wrz 22, 2009 13:50
autor: Kill3ill
tomasz25 pisze:to ze firma z Usa to wiem,a czy lepszy mts ? ciekawi mnie który twardszy ?
W MTS napewno latwiej z wymianami gwarancyjnymi, a tutaj nie wiadomo mimo iz sa 24msc. Poza tym o MTS mozesz poczytac jak sie na tym jezdzi, ja osobiscie testowalem Kit MTS -30 (lub -35 - juz nie pamietam) w mkIV 130ps i bylem mile zaskoczony...
: śr wrz 23, 2009 00:05
autor: tomasz25
Kill3ill pisze:ja osobiscie testowalem Kit MTS -30 (lub -35 - juz nie pamietam) w mkIV 130ps i bylem mile zaskoczony...
a co myslisz zeby zrobić tak , zostawiam springi eibacha a do tego wrzucam amorki mts ,bedzie ok ?
: śr wrz 23, 2009 00:17
autor: Lexyy
bedzie ok chodz lepiej kupic cały kit mts-a lub weitec+mts
: czw wrz 24, 2009 10:42
autor: tomasz25
jedna rzecz mnie martwi , czy te eibachy co mam są do diesla czy do benzyny(cięzar silnika mam na mysli) bo skacze auto dosc mocno ,czyli jak dam twardszy amor to powino być ok ?
: czw wrz 24, 2009 10:53
autor: MAPET
nei wiem jakie masz auto ale 2 klientów bralo u mnie sprezyny Eibach i do tego amorki MTS i 1 z nich nawet pozniej napisal maila ze jest bardzo pozytywnie na tym pakiecie
to byly 2 golfy mk4
: czw wrz 24, 2009 13:00
autor: Kill3ill
tomasz25 pisze:jedna rzecz mnie martwi , czy te eibachy co mam są do diesla czy do benzyny(cięzar silnika mam na mysli) bo skacze auto dosc mocno
Skakanie auta moze powodowac zuzyty amortyzator, jesli nie jestes pewien kup zestaw np. MTS i potestuj rozne zestawienia. Jak juz cos dopasujesz reszte mozesz sprzedac na alledrogo.
tomasz25 pisze:czyli jak dam twardszy amor to powino być ok ?
Moze ale nie musi...
: czw wrz 24, 2009 15:20
autor: Franek
tomasz25 smigam na eibach prokit -30, + amory mts na przodzie. Mialem tez na tyle mts-y, ale dla mnie bylo stanowczo za twardo, zmienilem na sachsa gazowego. Teraz mam mieszane uczucia bo tyl jest za miekki. Przod jak najbardziej ok.
: czw wrz 24, 2009 22:41
autor: MAPET
zmieniles sportowe amory na serie majac sport sprezyny ? ehhh
: czw wrz 24, 2009 23:38
autor: tomasz25
nei wiem jakie masz auto ale 2 klientów bralo u mnie sprezyny Eibach i do tego amorki MTS i 1 z nich nawet pozniej napisal maila ze jest bardzo pozytywnie na tym pakiecie
to byly 2 golfy mk4
mam mk4 tdi 232 ps założyłem einachy na serie amor bilsteina olejowy(nowy) i jest masakra,generalnie wezme od ciebie komplet amorów mtsa tylko pod koniec pazdziernika bo narazie z turbo walcze,pozdro .
: czw wrz 24, 2009 23:49
autor: Franek
zmieniles sportowe amory na serie majac sport sprezyny ? ehhh
Tak zmienilem, pozniewaz autem dalo sie jechac jak siedzialy z tylu dwie osoby wtedy bylo w miare sprezyste i wybierało dziury. Mam zamiar zalozyc ori GTI.