Strona 1 z 2

Nowe zawieszenie? Pomoc

: pn wrz 07, 2009 13:54
autor: amenusik
Witam serdecznie , moje pytanko jest nastepujace.
Posiadam MK4 z TDI AJM (115KM) + wirusik - okolo 145 koni.
Jezdze na seryjnym zawieszeniu ktore nie spelnia moich oczewikan, chcialbym je wymienic, a moje pytanie jest nastepujace.
Co koledzy mozecie polecic?
Zeby bylo latwiej.. powiem na czym mi konretnie zalezy.
Nie potrzebuje auta "glebic" , a chodzi mi o to aby przedewszystkim auto nie wychylalo sie tak mocno na zakretach jak to sie dzieje w chwili obecnej.
Przeznaczyc chcialbym na to okolo 1500 - 2000 zl.
Co mozecie mi polecic?
Jesli to istotne to opona w moim autku to 215/45/r17

Bede wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie

: pn wrz 07, 2009 14:00
autor: wilu.a
polecam zawieszenie gwintowane masz możliwość regulacji wysokości ja mam takie w moim mk4 i spisuje sie dobrze nie wygina na zakrętach ale jest twardsze od seryjnego

: pn wrz 07, 2009 14:01
autor: amenusik
A czy mozesz konkretnie powiedziec jakie to zawieszenie? interesowalem sie troszeczke MTS .. ale opinie sa bardzo rozne..

: pn wrz 07, 2009 14:10
autor: MAPET
amenusik pisze:ale opinie sa bardzo rozne..
gdzie masz te rozne opinie?


jesli nei chcesz glebic to zadne sportowe ci sie nie nada bo kazde obniza

: pn wrz 07, 2009 14:17
autor: amenusik
Nawet na tym forum, niektorzy pisza ze rewelacyjne, niektorzy ze do d..
Nie chce glebic przesadnie, prosilem tylko o rade w co warto zainwestowac


glownie moje pytanie brzmi czy np lepiej wybrac gwintowane czy np
http://www.mapet-tuning.com/sklep/produ ... ts_id=2132

: pn wrz 07, 2009 14:48
autor: MAPET
amenusik pisze:niektorzy ze do d..
mozesz mi ew pokazac gdzie pisza ze do d....?

jak chcesz obnizyc i masz kase to kupuj gwint!

: pn wrz 07, 2009 14:59
autor: amenusik
Widzialem gdzies na tym forum, musialbym dobrze przeszukac, ale oczywiscie prosze sie nie obrazac:)

Widze ze prowadzisz sklep, zalezy mi na utwardzeniu auta, oczywiscie jezeli zostanie obnizone w miare normalnie to tez nie bedzie mi przeszkadzalo - wiec prosze o jeszcze jedna rade.
Czym tak naprawde rozni sie gwint od tego ktorego kleilem link, oczywiscie poza mozliwoscia ustawienia wysokosci.
Czy roznica w wlasciwosciach jezdnych bedzie az tak wielka?

: pn wrz 07, 2009 15:06
autor: MAPET
amenusik pisze:le oczywiscie prosze sie nie obrazac:)
ja sie nie obrazam tylko na powaznie pytam bo zbytnio nigdzie nie spotkalem sie z opiniami negatywnymi wiec chcialbym to poczytac co jest niepozytywne...


gwint wlasnie ma nad kitem ta przewage ze mozesz sutalic sobie obnizenie a nie ze kupisz auto opadnie i nie masz ingerencji a za rok jazdy bys chcial nizej o 2 cm i co? z kitem musisz kupci 2 badz sprezyny a gwint sobie pokrecisz
potrzebujesz na tydzien wyzej to robisz wyzej na zlot nizej itd....

: pn wrz 07, 2009 15:11
autor: amenusik
Dziekuje za pomoc, wybiore chyba jednak http://www.mapet-tuning.com/sklep/produ ... ts_id=2132
Mysle ze na moje potrzeby wystarczy, a dzieki zaoszczedzonym pieniazkom mozna jeszcze np wymienic tarcze klocki itd, bo tez to czeka, licze ze to zawieszenie spelni moje oczekiwania a prowadzenie znacznie sie poprawi.
Pozdrawiam serdecznie



Jeszcze tylko jedno pytanie mam,
te zawieszenie obniza o 35 mm z tego co wyczytalem, czy opona nie bedzie dobijala do nadkola? przy zaladowanym aucie?

: pn wrz 07, 2009 16:28
autor: Fredek84
Ja bym nie inwestował w takie produkty jak np. MTS-Technik.
Będzie ci na pewno służyło zdecydowanie krócej niż renomowany producent.

Uderzaj np. w WEITEC'a, ja ostatnio zakupiłem taki komplet do swojego auta i jestem zachwycony. Wydasz na niego co prawda więcej ale służyć ci będzie 10 razy dłużej.

Pozdr.

: pn wrz 07, 2009 19:06
autor: Krzyziu
zainwestuj w dobry twardszy amor, np bilstein b6 albo coś o porównywalnej charakterystyce innych producentów, nie obniżaj jak Ci nie zależy, mk4 ma już wystarczająco nisko miske, a zyskasz głównie walory estetyczne po obniżeniu

: pn wrz 07, 2009 21:53
autor: MAPET
Fredek84 pisze:Uderzaj np. w WEITEC'a, ja ostatnio zakupiłem taki komplet do swojego auta i jestem zachwycony. Wydasz na niego co prawda więcej ale służyć ci będzie 10 razy dłużej.
czy 10 razy to bym polemizowal

oczywiscie tez jak ktos ma fundusz polecam weiteca a nawet KW itp

tylko jeszcze ktos musi miec taka kase...

: wt wrz 08, 2009 00:27
autor: KriSSo
amenusik pisze:Przeznaczyc chcialbym na to okolo 1500 - 2000 zl.
Jeśli dysponujesz takimi środkami, to polecam komplet Eibacha 30/30. Świetna trakcja, jakość i trwałość. Ewentualnie popatrz za KONI 1130, KW albo albo nieco tańszym WEITEC. MTS'a sobie odpuść, chyba że nie możesz jednak wydać kwoty, o której napisałeś i szukasz czegoś bardzo tanio, to kupuj. Tylko, że cudów nie ma -jeśli kompletny zawias kosztuje tyle, co same markowe sprężyny, to cóż...

: wt wrz 08, 2009 08:15
autor: MAPET
KriSSo pisze:MTS'a sobie odpuść, chyba że nie możesz jednak wydać kwoty, o której napisałeś i szukasz czegoś bardzo tanio, to kupuj. Tylko, że cudów nie ma -jeśli kompletny zawias kosztuje tyle, co same markowe sprężyny, to cóż...
a czemu ma odpuscic? fakt ze KW czy weitec to lepsze firmy ale dziwia mnie tego typu opinie .. jezdziles na tym? zepsulo Ci sie? zle cie sie jezdzi? ja po prawie 2 latach sprzedazy tego i opini uzytkowników oraz moje bo sam na tym sporo u znajomych jezdzilem moge powiedziec ze za ta cene smialo moge polecic... reklamacji nie ma i zawiasy jezdza... wiec nie rozumiem skad masz taka opienie ze nie warto kupic MTS bo co ze tanszy? nie kazdy ma na kita 2 tysie...