Bardziej twarde zawieszenie.
: czw sie 20, 2009 13:17
Poczytałem trchę o problemach, próbach zmiany amortyzatorów, sprężyn i w sumie niewiele znalazłem.
Za jakiś czas (pewnie gdy będę musiał zmienić amortyzatory) chciałbym "utwardzić" mojego mk3 1,9tdi (1Z) 96r. htchback 5d. Denerwuje mnie jego miękkie, komfortowe zawieszenie, zwłaszcza przy przejeżdżaniu przez tzw. "śpiących polcjantów" (za bardzo nurkuje w dół i trę dolną osłoną zderzaka - już ją pare razy połamałem gdy zapomniałem się) no i lubię trochę szybciej wejść w zakręt (tam gdzie mogę, nie zagrażając innym lub gdy się bawię z "baranami" jeżdżącymi szybko ale tylko na prostej). Ale dwa warunki:
- nie chcę obniżać (chociaż lubię nisko zawieszone - bez przesady) ze względu na chłodniczkę turba, naszych dróg/kolein, może śniegu zimą;
- nie wywalać na to kosmicznych pieniędzy.
Samochód ma być dobry no i trzymać się drogi, zwłaszcza w zakrętch.
Felgi mam standardowe, stalowe 14", opony 185/60.
Za jakiś czas (pewnie gdy będę musiał zmienić amortyzatory) chciałbym "utwardzić" mojego mk3 1,9tdi (1Z) 96r. htchback 5d. Denerwuje mnie jego miękkie, komfortowe zawieszenie, zwłaszcza przy przejeżdżaniu przez tzw. "śpiących polcjantów" (za bardzo nurkuje w dół i trę dolną osłoną zderzaka - już ją pare razy połamałem gdy zapomniałem się) no i lubię trochę szybciej wejść w zakręt (tam gdzie mogę, nie zagrażając innym lub gdy się bawię z "baranami" jeżdżącymi szybko ale tylko na prostej). Ale dwa warunki:
- nie chcę obniżać (chociaż lubię nisko zawieszone - bez przesady) ze względu na chłodniczkę turba, naszych dróg/kolein, może śniegu zimą;
- nie wywalać na to kosmicznych pieniędzy.
Samochód ma być dobry no i trzymać się drogi, zwłaszcza w zakrętch.
Felgi mam standardowe, stalowe 14", opony 185/60.