Strona 1 z 1

[mk2] Zawieszenie.

: pt sie 14, 2009 13:03
autor: golfik10
Witajcie.
Jaki jest koszt, zeby dobrze zrobic glebe? Chodzi mi o to, czy trzeba wymieniac sprezyne z amorkiem, czy na seryjny amorek idzie naciagnac?
Tak orientacyjnie, mniej wiecej cos takiego(ten czerwony):
Obrazek

taka wysokosc jak ma ten czerowny gofer bardzo mi sie podoba, do tego chciałbym zapytac jaki rozmiar ma ta felga?

: pt sie 14, 2009 13:36
autor: MaRo1705
wiec tak kup sprezynki -400mm nie musisz zmieniac amorkow na moje oko taka gleba jest felgi 15 oponki z profilem 50
co do gleby lepiej kupic caly kit bo wtedy masz duzo lepsze wlasciwosi jezdne kit okolo 700zł a same sprezynykupisz uzywane za 200zł napewno :)

: pt sie 14, 2009 20:56
autor: marcinas1983
Mnie to wygląda na standardowe amortyzatory Bilstein B4 + springi Eibacha -40mm ale do mk3 benzynowego. Opona to 195/50 R15 Dayton ( widać po rzeźbie bieżnika ) na feldze Dezent ( jakby się dokładniej przyjrzeć to widać na kapselku felgi nazwę firmy ) 7,25 cala szerokości z ET35 ( można to dostrzec po kącie padania cienia pod autem ). Jest tam silnik diesla... bo widać to po szczelinie jaka jest między oponą a nadkolem, skoro auto ma springi od mk3. Po linii progu widać też, że tył siedzi niżej niż przód. To jest właśnie urok zastosowania sprężyn z mk3. Mk3 jest cięższe z przodu niż mk2 i dlatego przód będzie lekko wyżej niż tył.
golfik10 pisze:Jaki jest koszt, zeby dobrze zrobic glebe?
Springi Eibacha do mk3 nowe to około 550zł
Amory mogą zostać Twoje, ale nie polecam takiego rozwiązania... najlepsze są sportowe o skróconym skoku jak i twardsze.... tutaj cena około 270zł na przód u kolegi z forum. Tył też coś koło tego...




Zapytasz się skąd to wiem?? Otóż to czerwone to moje auto :helm: .

: sob sie 15, 2009 13:24
autor: Wajsik
Czerwony ma gdzies ok 4cm niżej od serii bo granatowy ma z przodu -60 :grin:
Można same spręzyny -40 ale powiem Ci,że różnica jest ogromna między amortyzatorem seryjnym a takim o skróconym skoku.