Strona 1 z 1

Zwykla spreżyna a spreżyna z GTI

: czw sie 06, 2009 18:23
autor: borys123321
Witam, mam golfa gti edition i tak zastanawiam sie czy mam w nim oryginalne sprężyny czy może ktoś wymieniał, jak to sprawdzić ? możecie opisać mi różnice miedzy sprężyna z gti a ze zwykłego golfa ? Wiem ze gti jest niższy o -20 (mile widziane również zdjęcia)

: czw sie 06, 2009 19:35
autor: menio
z tego co wiem to na pierwszy rzut widać bo jest lekko zglebiony, w zwykłym dupe masz bardzo do góry. GTI masz zólte

: pt sie 07, 2009 23:03
autor: piertn
Oj co do kolorów to bym chyba nie dał ręki obciąć iż oryginał GTI był koloru żółtego.

Koledzy ja się teraz przymierzam kupić oryginały z GTI i mam prośbę mógłby ktoś podać nr tych sprężyn jakie powinny być wytłoczone na zwojach chociaż pierwsze literki lub cyfry po czym poznać np na szrocie że one to te oryginały z GTI.??

: ndz sie 09, 2009 20:57
autor: krzysio1985
z tego co sie orientuje to oznaczane sa kolorowymi kropkami.

: pn sie 10, 2009 11:15
autor: moderns
w intercars każda sprężyna pasuje i niby nie ma znaczenia czy gti czy zwykły z obniżeniem czy coś

: ndz wrz 13, 2009 12:46
autor: marcuso86
Też dołanczam sie do tematu bo chciał bym zglebić swoje auto o te 20-25mm i tu w gre wchodzą tylko spreżyny gti.

: ndz wrz 13, 2009 22:47
autor: haps
weźcie pod uwage, ze wersje gti byly ciezsze od "cywilnych" i czesto wkladajac taka sprezynke do lzejszego golfika uzyska sie efekt calkowicie odwrotny

: ndz wrz 13, 2009 23:32
autor: menio
wiec ja się tez przyłącze... mówicie o hatchback'ach a co z wariantami? też były wersje GT... i też seryjnie miały wsadzane sportowe zawiecho?

: pn wrz 14, 2009 00:33
autor: MAPET
menio pisze:i też seryjnie miały wsadzane sportowe zawiecho?
TO Zawieszeni to nie jest zadne sportowe ...

: pn wrz 14, 2009 18:18
autor: marcuso86
Mam jeszcze pytanie czy dystans od asfaltu do początku błotnika powinien być taki sam z przodu i z tyłu? Bo u mnie jest 4cm różnicy i pupa stoi wg mnie wysoko czy moze to normalne w golfach? Dodam ze jest to highline 3drzwi. Czy te wersje były troche bardziej zglebowane względem uboższych?

: wt wrz 15, 2009 14:07
autor: menio
MAPET, ale rozchodzi mi się o to czy były nizej niz normalne

: pt wrz 18, 2009 23:07
autor: Jura777
Mam do sprzedania komplet 4 spreżyn i 2 amorki przednie do obniżenia w dobrym stanie do Golfa III Obrazek

: pt wrz 18, 2009 23:38
autor: Kill3ill
Mam jeszcze pytanie czy dystans od asfaltu do początku błotnika powinien być taki sam z przodu i z tyłu?
Nie, dystans ten zawsze sie rozni (no chyba ze zalozysz gwint)...
marcuso86 pisze:Czy te wersje były troche bardziej zglebowane względem uboższych?
Nie, zawsze stalo na STD zawieszeniu. Inne zawieszenie masz tylko w GTI i R32...

: ndz wrz 20, 2009 14:00
autor: marcuso86
haps pisze:weźcie pod uwage, ze wersje gti byly ciezsze od "cywilnych" i czesto wkladajac taka sprezynke do lzejszego golfika uzyska sie efekt calkowicie odwrotny
Tylko ty chyba mówisz o MK3 a ja o MKIV nie wiem czy gti mkIV był cieższy niż TDI - szczerze wątpie, a GTI tak fajnie siedzi :grin: , właśnie tak rozmyślam czy jakbym wsadził sprężyny GTI na te amory co mam teraz -(seria) czy auto poszło by mi coś w dół i o ile? Dodam ze chce max -25. Wiec proszę o odpowiedz czy jest sens coś takiego robić wogóle i czy wszystko bedzie pasować p&p.