Strona 1 z 1
gleba + seryjne opony
: śr sie 05, 2009 14:14
autor: miskov
Witam
tak wiem, od czego jest szukajka - zaznaczam to na poczatku
ale za ch*lere nie potrafilem tego w zadnym poscie znalezc ;/
planuje zakup gleby ( kit ) -40/-40 lub -60/-40 i chwilowo, moze nawet do wiosny jezdziłbym na seryjnych kolach - 185/60/r14 ( chodzi o MKIII ofc
)
jak to ma sie w praktyce ? ;> podejzewam, ze bedzie wszystko si ale wole jednak sie upewnic, tak aby nie bylo niespodzianek
pzdr!
: śr sie 05, 2009 22:39
autor: _zakix_
miskov, Nie ma co się bawić w jakieś kity... gwint to minimum, a co do jazdy ... wiadomo czym większy balon tym większy komfort ...
: śr sie 05, 2009 22:57
autor: MAPET
im bardziej seryjne kolo tym mneijsze prawdopodobienstow ze cos bedzie ci obcierac...
: czw sie 06, 2009 00:43
autor: miskov
narazie nie stac mnie na gwinta, i stawiam na kit MTSa od Mapeta
to bedzie moja pierwsza gleba, i musze 'zachorowac' na nia w praktyce, we wlasnym aucie i na wlasnej skorze
poznie pomyslimy o gwincie jesli bede chcial nizej
: czw sie 06, 2009 09:51
autor: kajman_pl
miskov pisze:narazie nie stac mnie na gwinta, i stawiam na kit MTSa od Mapeta
to bedzie moja pierwsza gleba, i musze 'zachorowac' na nia w praktyce, we wlasnym aucie i na wlasnej skorze
poznie pomyslimy o gwincie jesli bede chcial nizej
tez wlasnie planuje kit -40/35 na poczatek chce zobaczyc jak to jest z twarda zawiecha
: czw sie 06, 2009 10:24
autor: miskov
tak juz odbiegajac od tematu nieznacznie chociaz dalej poruszajac sie w sferze zawieszenia
planuje wymiane zawieszenia ( jak wspominalem kit MTSa ) podejzewam, ze w przodzie trzeba bedzie wymienic jeszcze pare rzeczy ukl kierowniczego. ( podejzewam ze drazki [ delikatne luzy na kierownicy ], rzut oka w wspomaganie [ piski przy mocno skreconych kolach ], przegub [ co jakis czas pojawiajace sie stuki ] etc )
Zeby zrobic to za jedna robota co byscie planowali tak aby polepszyc jeszcze bardziej wlasciwosci trakcyjne mojego gofra ?
niestety jestem laikiem w tym temacie i nie bardzo mam pojecie w tych sferach ^^
: pt sie 07, 2009 18:44
autor: _zakix_
kajman_pl pisze:wlasnie planuje kit -40/35 na poczatek chce zobaczyc jak to jest z twarda zawiecha
Przecież to kibel a nie zawiecha ... będziesz żałować
miskov pisze:Zeby zrobic to za jedna robota co byscie planowali tak aby polepszyc jeszcze bardziej wlasciwosci trakcyjne mojego gofra ?
Podjedz na jakiś warsztat niech chłopaki Ci sprawdzą co wymienić i będziesz wiedział na czym stoisz, ogarniesz części, zawias na koniec zbieżność i będziesz się cieszył z długiego użytkowania
: pt sie 07, 2009 18:49
autor: miqs
Przecież to kibel a nie zawiecha ... będziesz żałować
że słabo obniża?
: pt sie 07, 2009 19:54
autor: _zakix_
miqs pisze:Przecież to kibel a nie zawiecha ... będziesz żałować
że słabo obniża?
Jak dla mnie to praktycznie nic jest - 40, w szybkim czasie chce się więcej, a kit tego nie może dać ..
: sob sie 08, 2009 02:11
autor: miskov
_zakix_ pisze:miqs pisze:Przecież to kibel a nie zawiecha ... będziesz żałować
że słabo obniża?
Jak dla mnie to praktycznie nic jest - 40, w szybkim czasie chce się więcej, a kit tego nie może dać ..
masz racje, praktycznie to nic nie jest. Ale to bedzie moja pierwsza gleba, i wydaje mi sie ze rozsadniej bedzie zaczac od tego. Taki zloty srodek ( w swietle opini ktore czytalem czy slyszalem ) miedzy obnizeniem, twardoscia etc a komfortem. Chociaz rozwazam dolozenie paru zl i kupienie gwinta MTSa ... ale tu pojawia sie kwestia kosztow i tego ze musialbym zrezygnowac z czegos innego
: sob sie 08, 2009 18:48
autor: _zakix_
miskov, dołóż lepiej na gwinta taka moja rada, no i zastanów się czy chcesz mieć dobra sztywność czy bardziej komfort bo co firma to inna charakterystyka. Ale ja osobiście radze dobra twardość
: sob sie 08, 2009 21:29
autor: miskov
akurat komfort to pojecie wzgledne
chyba zdecyduje sie na gwint ... daje wieksze pole manewru w przyszlosci w przeciwienstwie do kit'a
ehh tyle wydatkow sie szykuje
ale za pare miesiecy bedziecie mogli 'podziwiac' moja wene
w takim razie, dalej pozostaje otwarta kwestia tego co mozna dorzucic razem z zawiasem, na 90% beda ta rozporki przod/tyl. zastanawiam sie nad reszta elementow zawieszenia ktore z pewnoscia wymagaja wymiany. musze odwiedzic jeszcze raz znajomego mechanika