Strona 1 z 7

półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint kw

: czw lip 30, 2009 21:45
autor: kierownik
witam przy obniżeniu golfa IV tdi arl po wpadnięciu w dziurę albo jakąś muldę prawa półoś ociera się o podłużnice mam gwint kw variant 1 jak rozwiązać ten problem ???

: czw lip 30, 2009 22:37
autor: MAPET
to masz bardzo nisko czy jak?

: czw lip 30, 2009 23:47
autor: kierownik
nie nie jest nisko do końca gwintu brakuje mi ze 2 cm mam koła 18" 225 40 a kolega ma 18 215 35 i ma ostra glebę i mu nie haczy ale ona ma 1.8t a ja tdi. może wymienić pół oś na mniejszą ??? od 1.8 ?? arl ma dwie grube pół osie

: pt lip 31, 2009 10:47
autor: MAPET
ja tam byl polosi nie zmienial... a czmu puka hmm nie wiem moze za miekki?

: pn sie 03, 2009 13:01
autor: kierownik
no myślałem ze przy gwincie kw będzie twardo a jest nawet komfortowo ... na zlocie vw mania rozmawiałem z kolega od golfa na glebie i ma tak samo jak ja tez nie wie jak to rozwiązać :(

: pn sie 03, 2009 13:27
autor: MAPET
czyli do malych obnizen gwint bop miekki :chytry:

: pn sie 03, 2009 15:21
autor: Ponior
Wali ci ośka o stabilizator chyba :bajer: . Założyć od 4motion stabilizator albo tuningowy KW i problem z głowy, chyba, że źle zrozumiałem. :chytry:

: wt sie 04, 2009 22:14
autor: kierownik
stabilizator mam od tt i już nie ociera ale wali o prawa podłużnice ponoć tylko tdi tak maja bo silnik jest troszkę wyżej

: pt sie 07, 2009 09:02
autor: Szumal
fura moze być po dzwonie albo wachacze nieoryginalne i geometria spaprana. moj kolega ma a3 i na sprezynach -50 ma ta sama sytuacje - polos wali w podluznice.
ja mam -60 na gwincie i problem tylko ze stabilizatorem...

: pt sie 07, 2009 09:21
autor: Ponior
Moim zdaniem za wiele tutaj nie wymyślisz, albo założyć mega twarde zawieszenie (nie będzie dobijać) albo wyciąć troche podłużnicy :panna: :bajer: :crazy: :bajer:

: pt sie 07, 2009 22:00
autor: kierownik
samochód nie jest po dzwonie sprawdzone przed kupnem ... pewnie będę tak jeździć tragedii nie ma :) muszę uważać na dziury :D wszystkie pojazdy na platformie golf IV nie maja ustawień geometrii tylko zbieżności ..... chyba mogę się mylić a przed gwintem miałem sprężyny -50 h&r i było ok zero problemu nawet oryginał stabilizator był

[ Dodano: 07 Sie 2009 22:03 ]
przy zawisie airride chłopaki wycinają podłużnice i przerabiają je :D

: wt sie 25, 2009 14:50
autor: Frykas
mi w benzynie trze polos o stabilizator.. mowicie ze stabilizator trzeba zmienic na inny ?? czy jakies inne sugestie ?? do konca gwintu z centymetr brakuje moze poltora generalnie juz jest bardzo nisko..

: wt sie 25, 2009 15:08
autor: Ponior
dokładnie zakładasz od 4motion albo firmy kw i po problemie :bigok:

: wt sie 25, 2009 15:24
autor: Frykas
a wiesz moze jakie mniej wiecej sa koszta takich stabilizatorow??