Strona 1 z 1
Różnica zawiechy ori a gwint.
: pt lip 17, 2009 18:54
autor: AJM
Moje seryjne amortyzatory w mk IV powoli sie kończą, mam po 30% na kole. Zastanwiam sie nad tym czy kupic nowe ale oryginalne czy moze skusic sie na gwint. Ogólnie nie lubie twardego zawieszenie ale to ze wzgledu na polskie dziury gdyby wszystkie drogi były równe i gładkie było by super
Chciałbym sie dowiedziec czy jak załoze gwint to przy maksymalnym podniesieniu zawieszenia bedzie duzo nizszy i twardszy od tego jak by stał na serii? Krótko mówiac, chciałbym miec obnizone i utwardzone zawieszenie wtedy kiedy droga na to pozwala( autostrady , nowe ładnie zrobione krajówki) ale jak wiadomo nie zawsze tak bywa i w nagłych wypadkach (przewaznie duże miasta) chciałbym go podnieść i cieszyc sie odrobina komfortu i nie gryźć języka na dziurach
Oczywiście nie mam zamiaru co wyjazd z miasta bawic sie przy zawiasie
ale mysle, ze znalazłbym kompromis miedzy tymi atostradami i miastem i ustawił na optymalna wysokość. Czy w moim przypadku gwint ma sens?? Czekam na rady osób które posiadają zawias i wiedza w czym rzecz
: pt lip 17, 2009 19:33
autor: szczep
zawieszenie gwintowane jest z reguły twarde, chyba że kupisz z regulacją twardości (używka jakieś 1200-1500zł ale tu jest loteria, może służyć długo lub się wysypać po kilku dniach, nowe KW, H&R, Weitec wydatek rzędu 4000 zł w górę), gwint nie powinien być w położeniach max. wysokość, w twoim przypadku założył bym sprężyny obniżające Einbach -35mm, za dużo nie stracisz na komforcie, a autko zyska na wyglądzie, przy obniżeniu -35 można stosować ori amorki, lecz nie jest to polecane
Poszukaj po forum były poruszane już podobne tematy
: sob lip 18, 2009 21:08
autor: *daniel*
gwint jest raczej do kręcenia w dół a u ciebie widze springi -35//35 bo na gwincie bedzie ci zatwardo z tego co piszesz
: sob lip 18, 2009 22:23
autor: MAPET
AJM pisze:czy jak załoze gwint to przy maksymalnym podniesieniu zawieszenia bedzie duzo nizszy i twardszy od tego jak by stał na serii?
tak
AJM pisze:chciałbym miec obnizone i utwardzone zawieszenie wtedy kiedy droga na to pozwala( autostrady , nowe ładnie zrobione krajówki) ale jak wiadomo nie zawsze tak bywa i w nagłych wypadkach (przewaznie duże miasta) chciałbym go podnieść i cieszyc sie odrobina komfortu i nie gryźć języka na dziurach
tak si enie da