Różnica zawiechy ori a gwint.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Różnica zawiechy ori a gwint.

Post autor: AJM » pt lip 17, 2009 18:54

Moje seryjne amortyzatory w mk IV powoli sie kończą, mam po 30% na kole. Zastanwiam sie nad tym czy kupic nowe ale oryginalne czy moze skusic sie na gwint. Ogólnie nie lubie twardego zawieszenie ale to ze wzgledu na polskie dziury gdyby wszystkie drogi były równe i gładkie było by super :bigok: Chciałbym sie dowiedziec czy jak załoze gwint to przy maksymalnym podniesieniu zawieszenia bedzie duzo nizszy i twardszy od tego jak by stał na serii? Krótko mówiac, chciałbym miec obnizone i utwardzone zawieszenie wtedy kiedy droga na to pozwala( autostrady , nowe ładnie zrobione krajówki) ale jak wiadomo nie zawsze tak bywa i w nagłych wypadkach (przewaznie duże miasta) chciałbym go podnieść i cieszyc sie odrobina komfortu i nie gryźć języka na dziurach :grin: Oczywiście nie mam zamiaru co wyjazd z miasta bawic sie przy zawiasie :helm: ale mysle, ze znalazłbym kompromis miedzy tymi atostradami i miastem i ustawił na optymalna wysokość. Czy w moim przypadku gwint ma sens?? Czekam na rady osób które posiadają zawias i wiedza w czym rzecz :jezor:



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt lip 17, 2009 19:33

zawieszenie gwintowane jest z reguły twarde, chyba że kupisz z regulacją twardości (używka jakieś 1200-1500zł ale tu jest loteria, może służyć długo lub się wysypać po kilku dniach, nowe KW, H&R, Weitec wydatek rzędu 4000 zł w górę), gwint nie powinien być w położeniach max. wysokość, w twoim przypadku założył bym sprężyny obniżające Einbach -35mm, za dużo nie stracisz na komforcie, a autko zyska na wyglądzie, przy obniżeniu -35 można stosować ori amorki, lecz nie jest to polecane :helm:

Poszukaj po forum były poruszane już podobne tematy :grin:
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 19:34 przez szczep, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » sob lip 18, 2009 21:08

gwint jest raczej do kręcenia w dół a u ciebie widze springi -35//35 bo na gwincie bedzie ci zatwardo z tego co piszesz


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob lip 18, 2009 22:23

AJM pisze:czy jak załoze gwint to przy maksymalnym podniesieniu zawieszenia bedzie duzo nizszy i twardszy od tego jak by stał na serii?
tak
AJM pisze:chciałbym miec obnizone i utwardzone zawieszenie wtedy kiedy droga na to pozwala( autostrady , nowe ładnie zrobione krajówki) ale jak wiadomo nie zawsze tak bywa i w nagłych wypadkach (przewaznie duże miasta) chciałbym go podnieść i cieszyc sie odrobina komfortu i nie gryźć języka na dziurach :grin:
tak si enie da


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości