Strona 1 z 1
skutki obnizenia, utwardzenia
: śr cze 24, 2009 20:32
autor: neromax
czesc,
z przodu mam gwint a z tylu same springi -40 na seri amorach, jezdzi sie w miare przyzwoicie,
ale z ciekawosci pytam co zuzywa sie szybciej przy niskim zawiasie i szerokich oponach (205/45/16) ??
czyli czego moge sie spodziewac w najblizszym czasie jezdzac po polskich drogach
: śr cze 24, 2009 20:43
autor: gacus
górne łożyska mcpersona , tulejki wahacza, sworznie, końcówki drążków , ogólnie standard co na polskich drogach,ale szybciej
jeśli nie masz rozpórki, to buda będzie pracować>wnętrze zacznie skrzypieć,trzeszczeć,konserwacja pękać
: śr cze 24, 2009 21:05
autor: MAPET
najszybciej to ci padna tylne amorki... troche dziwne masz to zestawienie gwint i seria amorki - dla mnie bez sensu
: śr cze 24, 2009 21:34
autor: neromax
poprostu boje sie ze jak dam gwinta na tyl to bede mial za twardo, a jezdze czesto z ludzmi ktorym to niezbyt odpowiada
: śr cze 24, 2009 21:38
autor: MAPET
no i co z tego jak teraz masz zupelnie inna charakterystyke zaiwasu z prozdu jak z tylu... dla mnie osobiscie to glupota
to tak jakbys z tylu mail wylane a z prozdu dobre
zawias to nie lusterko czy meiszek z tym trzeba rozsadnie...
: śr cze 24, 2009 21:55
autor: neromax
no z tym to sie zgodze.. niekiedy na nierownosciach mam z tylu takie bujniecie jak w autobusie czy tramwaju...jakby zarzucalo ...
w takim razie trzeba bedzie nad tym pomyslec... albo jak mi sie te wyleja to kupie wtedy same amorki sport bo springi juz mam
ale niektorzy nawet na przod zakladaja sportowe sprezyny na serie
: śr cze 24, 2009 21:57
autor: MAPET
no wlasnie przod ci sie tryzma a tyl zamaiata latwo wpasc w poslizg takim autem lepiej juz jakby z tylu sie dobrze trzymal a nie odwrotnie...
: czw cze 25, 2009 07:35
autor: eldorado84
MAPET pisze:no wlasnie przod ci sie tryzma a tyl zamaiata latwo wpasc w poslizg takim autem lepiej juz jakby z tylu sie dobrze trzymal a nie odwrotnie...
hehe, zobaczy w zimie jak tył bedzie "tańcował"