[mk3] Dziwne zmiękczenie się zawiasu...
: śr cze 17, 2009 20:05
Witam
Jesienią zamontowałem nowe amory MTS Technik + używki sprężyny H&R 60/40. Na samym początku było na prawdę w porząsiu, ale wiosną jak zarzuciłem aluski 205/40 R17 już nie było tak twardo jak rok wcześniej i tył mi zaczął bardziej przycierać. Kiedyś na ori amorach i springach tych co miałem H&R -40 mogłem wieźć 2 osoby + jakiś bagaż nie za wielki i było ok, a teraz to 2 lekkie osoby wiozę i już trze :/ Mi się wydaje że jakoś pod koniec zimy golf się zmiękczył chociaż ciężej powiedzieć bo byłem na zimówkach. Nawet teraz kumpel założył identyczny setup tylko że alu 16 i profil 45 i auto ledwo co drgnie jak się próbuję naciskać w miejscach amorów a u mnie to normalnie mogę rozbujać z oporem(tak jakby same springi robiły tą twardość). Trochę się zawiodłem bo specjalnie kupiłem cały kit żeby nie tarło mi z tyłu i w ogóle było twardziej a w sumie jest bardziej miększy niż na seryjnych olejówkach :/
Dodam że jak w tym miechu zdejmowałem koła to nie zauważyłem jakichś wycieków po obudowie amora. Z tego wszystkiego to zastanawiałem się już nad gwintem i raczej nie MTSa.
Proszę podpowiedzcie co to może być i co z tym mogę zrobić. Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Jesienią zamontowałem nowe amory MTS Technik + używki sprężyny H&R 60/40. Na samym początku było na prawdę w porząsiu, ale wiosną jak zarzuciłem aluski 205/40 R17 już nie było tak twardo jak rok wcześniej i tył mi zaczął bardziej przycierać. Kiedyś na ori amorach i springach tych co miałem H&R -40 mogłem wieźć 2 osoby + jakiś bagaż nie za wielki i było ok, a teraz to 2 lekkie osoby wiozę i już trze :/ Mi się wydaje że jakoś pod koniec zimy golf się zmiękczył chociaż ciężej powiedzieć bo byłem na zimówkach. Nawet teraz kumpel założył identyczny setup tylko że alu 16 i profil 45 i auto ledwo co drgnie jak się próbuję naciskać w miejscach amorów a u mnie to normalnie mogę rozbujać z oporem(tak jakby same springi robiły tą twardość). Trochę się zawiodłem bo specjalnie kupiłem cały kit żeby nie tarło mi z tyłu i w ogóle było twardziej a w sumie jest bardziej miększy niż na seryjnych olejówkach :/
Dodam że jak w tym miechu zdejmowałem koła to nie zauważyłem jakichś wycieków po obudowie amora. Z tego wszystkiego to zastanawiałem się już nad gwintem i raczej nie MTSa.
Proszę podpowiedzcie co to może być i co z tym mogę zrobić. Z góry dzięki za wszelkie sugestie