Strona 1 z 1

[mk3] Dziwne zmiękczenie się zawiasu...

: śr cze 17, 2009 20:05
autor: maksio200
Witam
Jesienią zamontowałem nowe amory MTS Technik + używki sprężyny H&R 60/40. Na samym początku było na prawdę w porząsiu, ale wiosną jak zarzuciłem aluski 205/40 R17 już nie było tak twardo jak rok wcześniej i tył mi zaczął bardziej przycierać. Kiedyś na ori amorach i springach tych co miałem H&R -40 mogłem wieźć 2 osoby + jakiś bagaż nie za wielki i było ok, a teraz to 2 lekkie osoby wiozę i już trze :/ Mi się wydaje że jakoś pod koniec zimy golf się zmiękczył chociaż ciężej powiedzieć bo byłem na zimówkach. Nawet teraz kumpel założył identyczny setup tylko że alu 16 i profil 45 i auto ledwo co drgnie jak się próbuję naciskać w miejscach amorów a u mnie to normalnie mogę rozbujać z oporem(tak jakby same springi robiły tą twardość). Trochę się zawiodłem bo specjalnie kupiłem cały kit żeby nie tarło mi z tyłu i w ogóle było twardziej a w sumie jest bardziej miększy niż na seryjnych olejówkach :/
Dodam że jak w tym miechu zdejmowałem koła to nie zauważyłem jakichś wycieków po obudowie amora. Z tego wszystkiego to zastanawiałem się już nad gwintem i raczej nie MTSa.

Proszę podpowiedzcie co to może być i co z tym mogę zrobić. Z góry dzięki za wszelkie sugestie :pub:

: śr cze 17, 2009 23:11
autor: tomeck
ja moze powiem tak, mam takie same zawieszenie, tj. -40 na tyle taka sama felga i taka sama opona i od poczatku mialem problem z ocieraniem dlatego tez podgialem ranty i jest spokoj.. na tyl nie moglem nikogo zabrac bo tarlo nawet na malych muldach.. wydaje mi sie ze przy takiej feldze to norma

: śr cze 17, 2009 23:16
autor: maksio200
tomeck, tylko ze ja mam rant z tylu ścięty to miejsca łączenia się z nadkolem-zgrzewu i nadal piłuje

: śr cze 17, 2009 23:24
autor: tomeck
wiesz co a masz taka spinke, zawleczke ktora mocuje zderzak do nadkola?? nie wiem czy bedziesz wiedzial o co mi chodzi bo mi wlasnie najbardziej o to tarlo ale z rantami tez porzadek zrobilem.. druga sprawa, moze odboje rozwalily sie??

: śr cze 17, 2009 23:28
autor: maksio200
tomeck, No chodzi Ci o taką blaszkę, mi też na przykład o to trze chyba głównie i co z tym fantem zrobiłeś??

: śr cze 17, 2009 23:33
autor: tomeck
tzn. tak: akurat przy tym mk3 co obecnie mam nie usuwalem tego bo jakos nie ociera, ale w poprzednim mk3 usunalem to. Zderzak oczywiscie ani sie nie wyrwal ani nie odczepil nic z tych rzeczy, i podcialem nozem troszke rantu zderzaka (wlasnie pod ta spinka)

: śr cze 17, 2009 23:35
autor: maksio200
tomeck, W sumie fakt że nie odpadnie, może jedynie potem nie równo być spasowany do reszty budy czy nie?

: śr cze 17, 2009 23:39
autor: tomeck
powiem Ci ze moze delikatnie cos sie zmienilo ale to naprawde delikatnie.. a felge masz 8cala szerokosci czy 7,5 czy moze wiecej niz 8

: śr cze 17, 2009 23:42
autor: maksio200
tomeck, 8 cali ET 35

[ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 ]
Ale tak czy siak coś jest nie tak za zawiasem bo za miękko :/

: śr cze 17, 2009 23:47
autor: tomeck
to takie same parametry felgi mam., opony zreszta tez... moze jednak odboje szlak trafil..

: czw cze 18, 2009 00:28
autor: MAPET
maksio200, ale ty uwazasz ze to wina amorów a moze sprezyn? na calych kitach mts jezdza kumpla z vento i nie tylko po poltora roku i nie ma takch sygnałow...

: czw cze 18, 2009 06:29
autor: maksio200
MAPET, Tzn wydaję mi się że to najprędzej amory, może takie mi się trafiły? Nie wiem. Którego razu ściągnę jednego amora tylnego amora i sprawdzę o co chodzi. Tylko zastanawia mnie fakt czemu to tak nagle z każdej strony się stało?