kit h&r

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

kit h&r

Post autor: Lexyy » pt cze 12, 2009 00:01

twardy taki kit h&r na przód?wiem tyle ze na czarnych sprężynach:)



mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » pt cze 12, 2009 15:48

miekki


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt cze 12, 2009 19:02

mally, skad wiesz ze miekki? ja bym postawil ze twardy...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » sob cze 13, 2009 12:13

mialem H&R kit na czarnych i powiem jedno beton blomby wylatywaly :bajer:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob cze 13, 2009 15:23

dokaldnie .. dlatego sie dziwie opinii kolegi czyzby tak napisal po kolorze sprezyn?

H&R znany jest z twardych zawiech


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » sob cze 13, 2009 19:15

Nie wiem, czy o ten sam zestaw chodzi, ale H&R Cup Kit 60/40 - typowy kit tuningowy z oferty H&R'a na amorach Sachsa i czarnych sprężynach jest ze 3 razy miększy niż komplety chociażby 35/35 Weiteca czy KW. Te dwa ostatnie to betony w porównaniu do Cup Kit. Natomiast nie mam pewności, czy mówimy o tym samym H&R, co autor wątku.

Mi chodzi dokładnie o ten zestaw, czyli czarne springi + Sachs. Full komfort.
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 19:19 przez KriSSo, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob cze 13, 2009 21:45

czyli roznie moze byc jednak :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » sob cze 13, 2009 22:38

Tylko trudno utrafić, czy chodzi o ten sam sprzęt. H&R natłukł tyle teraz tych sprężyn z różnych serii, że głowa boli. Touring, Sport, Supersport, race itp. Trudno strzelać, które co i jak. To samo z gwintami - touring, ultra low, race itd. Niektórzy latali na zestawach na grubej bilsteinowej rurze - faktycznie twardo. Z kolei inni mieli gewinde zwykłe i zestawy te zupełnie inaczej jeżdżą. Stąd tak zupełnie różne opinie/doświadczenia użytkowników H&R'a. Trudno się połapać. Nie ma to, jak produkty KW - v1, v2, v3, street comfort + edycja competition do sportu i wszystko jasne, przejrzyste i do widzenia :)
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 22:41 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



turzol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt maja 16, 2006 21:30
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol » ndz cze 14, 2009 22:49

KriSSo pisze:Nie wiem, czy o ten sam zestaw chodzi, ale H&R Cup Kit 60/40 - typowy kit tuningowy z oferty H&R'a na amorach Sachsa i czarnych sprężynach jest ze 3 razy miększy niż komplety chociażby 35/35 Weiteca czy KW. Te dwa ostatnie to betony w porównaniu do Cup Kit. Natomiast nie mam pewności, czy mówimy o tym samym H&R, co autor wątku.

Mi chodzi dokładnie o ten zestaw, czyli czarne springi + Sachs. Full komfort.
Obrazek
Potwierdzam, jeżdże od 2 lata na H&R CupKit w Polo 6N i jest to bardzo miękki zawias - dla mnie niestety za bardzo buja budą więc zakupiłem KW Gewinde.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt cze 16, 2009 23:54

a same sprezyny np z takiej aukcji http://allegro.pl/item661156890_h_r_40m ... ce_a3.html
beda miekkie czy beton?

Mapet odnosnie pw co bys polecil zeby betona nie bylo h&r, weiiteca, eibacha, kw, fk ? bo juz mnie glowa boli od myslenia ktore bedzie najlepsze do mk4 tdi

a no i po czym mozna stwierdzic ile sprezyny obnizaja?


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » pn cze 22, 2009 14:44

dobra chłopki ja bede w tym tygodni zakładał to powiem co i jak, choc porownania nie bede miał bo jezdze na jamexach :blush:



mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » wt cze 23, 2009 00:04

MAPET pisze:mally, skad wiesz ze miekki? ja bym postawil ze twardy...
Kupiłem nówkę sztukę do Ibizy Cupry i zrobiłem na nim okolo 8 tys km. Jak dla mnie był za miekki, porównywałem go do Bilsteina b6 przerobionego na gwint....


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt cze 23, 2009 15:03

jeżdziłem na H&Rach -50 czerwonych nr 29527 i chwile na czarnych CUP-KIT, oba z amorami bilstein B8 i felgach 18". Teraz mam gwint FK i powiem ze wolałem H&R.
FK ma bardziej miekki przód a twardszy tył i nie wiem czy wynika to ze zużycia czy z charakterystyki ale takie zestrojenie mi sie nie podoba. Przodem czasem bujnie a tyl stoi zawsze na debowo. H&R był bardziej miekki z tyłu twardszy z przodu ale bez przesady i czułem sie na nim pewniej. Miedzy czerwonymi -50 a czarnymi 60/40 nie zauwazylem roznicy w twardosci tylko w wysokości - przod na CUP-KICie siedział deczko niżej.
Zmieniłem zawias bo H&R był na mój gust za wysoki. Gdyby był ciut niższy z przodu i sporo niższy z tyłu to zawias pierwsza klasa.

Jakby ktoś miał to chetnie kupie sprężyny eibacha z serii sportline.



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » śr cze 24, 2009 19:53

no i tak założyłem i jestem bardzo zadowolony jak po pierwszym teście, autko ładnie wybiera nierówności i trzyma na zakręcie. Porównując jamex + MTS, jest lepszy komfort, auta nie rzuca tak do góry po wjechaniu w nierówność.Jestem mile zaskoczony, rok temu kupiłem amorki MTSa i po roku użytkowania z topornymi sprężynami amorki bardzo zdrowo wyglądają(suche, tłoczyska same równo wracają)polecam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości