Strona 1 z 1

obniżenie mk IV

: czw cze 11, 2009 22:28
autor: suru
Witam. Mam u siebie zawias gti, auto stoi na '17 - przód jeszcze nie jest najgorszy ale tył zadarty :grrr: . Jakie możecie polecić sprężyny obniżające ? Nie chcę zupełnej gleby i betonu ( amor seria, zostaje ), ważne by auto lekko siadło w stosunku do stanu obecnego no i nie "nurkowało". Z doświadczenia wiem, że sprężyna sprężynie nie równa, mimo iż producent zapewnia że auto siada konkretnie o dana ilość mm. Który model jest godny polecenia? - fotki obnizonych golfizn na danym modelu mile widziane :hmm:

: czw cze 11, 2009 23:03
autor: zajac
podłącze sie pod temat szukam najlepszego rozwiazania do mk4 tdi i 18" kółek, chce zeby blotniki byly mniej wiecej rowno z oponami czy na weitecach -40mm da rade uzyskac taki efekt ??

: pt cze 12, 2009 08:15
autor: szczep
najlepszym rozwiązaniem są springi Eibach -35mm, komfort pozostaje prawie bez zmian, czyli najlepsza opcja na co dzień :grin:
zajac pisze: chce zeby blotniki byly mniej wiecej rowno z oponami czy na weitecach -40mm da rade uzyskac taki efekt ??
-40mm raczej nie załatwi sprawy, poszukałbym springów -45/-50mm i powinno być OK, ale nie jestem pewien czy nie będzie obcierać opona o amor, zależy jakie masz opony i szerokość felgi ?

: pt cze 12, 2009 10:02
autor: zajac
szczep2008 pisze:zależy jakie masz opony i szerokość felgi
225/35/18 felga 8j

nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole

: pt cze 12, 2009 13:21
autor: szczep
miałem springi i zmieniłem na gwint, zawsze na zimę można podnieść autko do góry :helm:

: pt cze 19, 2009 21:56
autor: EnJoy
zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole
a oglądałeś jak to u Konradzika jest? :chytry:
Jak założył gwinta z MTS'a i tył miał skręcony na sam dół to prześwit był na grubość palca, czyli około 1-1,5 cm

: sob cze 20, 2009 11:04
autor: Ponior
EnJoy pisze:
zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole
a oglądałeś jak to u Konradzika jest? :chytry:
Jak założył gwinta z MTS'a i tył miał skręcony na sam dół to prześwit był na grubość palca, czyli około 1-1,5 cm
To dziwne jak ja miałem gwint od Mapeta i tył zglebiłem na maxa to koło mi sie schowało w nadkole z 1-1,5 cm., tak samo było z przodem. Do miski olejowej miałem wtedy ze 2-3 cm, strach było jechać. :bigok:

: sob cze 20, 2009 13:01
autor: EnJoy
Ponior pisze:To dziwne jak ja miałem gwint od Mapeta i tył zglebiłem na maxa to koło mi sie schowało w nadkole z 1-1,5 cm.,
no to już nie wiem.. może mi się pomyliło z innym autem :P

: sob cze 20, 2009 17:12
autor: zajac
widzialem gwint u konrada i po przejazdzce jego autem stwierdziłem ze nie chce gwintu bo jest za sztywno a mam juz tego dosc po mk2, kupilem sprezyny h&r -40/-40
sie zalozy zobaczymy jak to wyjdzie na aucie. jak bedzie za wysoko to moze cos pokombinuje z lozyskami amortyzatorow

: ndz cze 21, 2009 12:22
autor: aiv
zajac, i daj znac jak z komfortem, czy strasznie twardy sie zrobi itp. Bo tez sie przymierzam do takich springow.

: ndz cze 21, 2009 12:37
autor: zajac
jakos po nastepnym weekendzie bede chyba wkladal to napisze

: czw cze 25, 2009 22:31
autor: szakulvip
hello :) mialem podobny problem tył stał za wysoko, dzis załozylem tylko na tył springi Eibacha, autko siadło z 3cm i wkoncu jakoś sie prezentuje, różnicy w jezdzie praktycznie zadnej nie zauważyłem.