vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co robić?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

rav-vwII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co robić?

Post autor: rav-vwII » wt cze 09, 2009 12:22

witam wszystkich. Mam poważny problem ze swoim vw golf II. Z przodu mam sportowe całe zawieszenie, a z tyłu tylko sprężyny (NARAZIE) ... Aluski z tyłu są 16" 215x40 i niemozliwa jest jazda w trzy osoby nawet. Przy niewielkich nierównościach jest tragedia, albo niedługo stracę błotniki albo opony. Pilnie musze kupić do tych sprężyn jakies amortyzatory na tył... Moje pytanie brzmi- ALE JAKIE??? Które są najtwardsze? co zrobić by nie dobijało?? czy ktoś jest w stanie podać mi konkretne nazwy, firmy amortyzatorów, czy cokolwiek co doprowadzi mnie do trafionego zakupu częsci??proszę o odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam, rav
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 12:31 przez rav-vwII, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt cze 09, 2009 13:19

może gwint??? :bajer:



rav-vwII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: rav-vwII » wt cze 09, 2009 13:55

gwint jak najbardziej, z przodu juz mam zawieszenie i jest ok i nie chce sie dodatkowo ladowac w koszty, a dobrego zawieszenia wyrzucać to nie ma sensu... Jesli ma ktoś gwinty ale tylko 1 parę na tył to kupię, bo wszędzie są dostepne tylko w komplecie... a moim problemem jest sam tył. Jakies inne kupić?? jakie?? Co robć??



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt cze 09, 2009 14:46

rav-vwII pisze:Jakies inne kupić?? jakie?? Co robć??
w dziale sprzedam części najpewniej, możesz zajrzeć na forum golf3 tam też wpadaja części do II (to jest tylko porada a nie reklama klubu) za nieduże pieniądze można kupić porządnych rirm, ja mam gwint mts i każdemu go polecam :bajer:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co rob

Post autor: D1_PITER » śr cze 10, 2009 18:50

rav-vwII pisze:amortyzatory na tył... Moje pytanie brzmi- ALE JAKIE??? Które są najtwardsze?
To nie tak. Jeżeli założysz twarde amortyzatory to nie będzie dobijało na nierównościach, ale jak zapakujesz 4.. 5 osób to sytuacja z tarciem się powtórzy.
rav-vwII pisze:co zrobić by nie dobijało??
Jest kilka możliwości:
1. Podnieść samochód (inne sprężyny lub regulacja na talerzykach w amortyzatorze sportowym)
2. W nadkolach zaklepać ranty lub poszerzyć całe nadkola
3. Zmienić felge


Obrazek

Awatar użytkownika
smad vw maniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob maja 02, 2009 23:11
Lokalizacja: DWR
Kontakt:

Post autor: smad vw maniak » czw cze 11, 2009 03:16

i zapodaj nam foto, mnie ciekawi mk2 na 16calach z opona 215... ja u siebie mam kit -80/60 i zimówki r13 155/80 pościnało mi bieżnik to co dopiero takie koło i kapeć przy -40

pozatym tjunowane auta są szybsze bo jeździ sie w nich w max 2 osoby....


<b>Dziś Jesteśmy Ludźmi Przed Którymi Ostrzegali Nas Rodzice ! ! !</b>

[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]

[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt cze 12, 2009 08:24

D1_PITER pisze:To nie tak. Jeżeli założysz twarde amortyzatory to nie będzie dobijało na nierównościach, ale jak zapakujesz 4.. 5 osób to sytuacja z tarciem się powtórzy.
dlatego napisałem o gwincie, twardze amortyzatory dużo nie zmieną, oczywiscie sytuacja się poprawi ale to nie będzie to tak do końca, gwintem możesz
D1_PITER pisze:1. Podnieść samochód

dlatego wg mnie i podejrzewam że wiele osób mnie poprze, nie wiem czy czytałeś ale kolega z przodu ma gwint a z tyłu nie
smad vw maniak pisze:pozatym tjunowane auta są szybsze bo jeździ sie w nich w max 2 osoby....
nie tak do końca ale coś w tym jest, rzadko się widuje więcej niz 3 osoby w klawym autku :bajer:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt cze 12, 2009 11:31

PiotrTDI pisze:nie wiem czy czytałeś ale kolega z przodu ma gwint a z tyłu nie
A to nie doczytałem :grin:

W takim razie tak jak mówi PiotrTDI polecam szukać gwintu na tył. No to nic nie wymodzisz jak masz seryjny amortyzator. Kup sportowe i będziesz miał regulacje na talerzykach to sobie ewentualnie podniesiesz. Oczywiście gwint to dużo lepsze rozwiązanie ale również kosztowniejsze.

[ Dodano: 12 Cze 2009 11:36 ]
PiotrTDI pisze:rzadko się widuje więcej niz 3 osoby w klawym autku :bajer:
Pewnie wszystkim tył przyciera :helm: Żart. :pub:
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:33 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

rav-vwII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: rav-vwII » sob cze 13, 2009 12:00

dzięki za podpowiedzi wszystkim :) W poniedziałek kupuję więc amorki wraz ze sprężynami na tył z możliwością regulacji wysokości na talerzykach :) a awaryjnie mam jeszcze gumy wkręcane w zwoje sprężyny jakby coś się nadal działo, chociaż myślę też o odbojach gumowych, ale z tym to zobaczę :)) 20.06 muszę zrobić ponad 500km więc wszystko musi grać :)

[ Dodano: 13 Cze 2009 12:04 ]
foto wystawie chętnie, tylko muszę cyknąć kilka, nie mam na razie żadnych bo nie zdażyłem jeszcze zrobić jak stoi na tych felgach, chociaż przyznam że na ulicy robi wrażenie :) :bajer:



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pn cze 15, 2009 12:31

rav-vwII, zobacz jak u mnie to wygląda a mam felgi 14 i na połowe gwint ustawiony :bajer: a w sprawie kosztów to do końca się nie zgodze z resztą zalezy na jakich cześciach, jak chciałem wymienić wszystko na lux częsciach od GTI to wyszlo mi mniej więcej tyle samo co gwint u naszego przyjaciela z forum :bajer: no i na gwincie to 5 os i z cm może w dół pójdzie :grin:



Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pn cze 15, 2009 15:33

po pierwsze jakie masz tam felgi?? 9 ??

tam nie pomoze Ci nic zadna zmiana zawieszenia!!! Cięcie rantów błotników to takie minimum...chociaz przy mk2 nie wiem czy wystarczy na takiej oponie.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 15:34 przez Bossman, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

rav-vwII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: rav-vwII » wt cze 30, 2009 10:32

przyznam, że po wymianie zawieszenia na sportowe i podniesieniu maksymalnie położenia talerzyka na samą górę... (zastosowałem też tulejkę pod talerzykiem zeby stał jeszcze wyżej) hmmm... nadal trze przy liczbie powyżej 3 osób. Czy moim jedynym wyjściem jest poszerzanie błotników? Felgi eleganckie, a problemów przez nie masę... skończyły mi się już pomysły. co robić? Rozmiar tylnych felg to R16 9J ET25.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości