[MK III] Niecałkowity powrót do serii
: czw maja 21, 2009 10:31
Witam!
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.