Strona 1 z 1

[MK III] Niecałkowity powrót do serii

: czw maja 21, 2009 10:31
autor: hermanix
Witam!
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.

Re: [MK III] Niecałkowity powrót do serii

: sob maja 23, 2009 10:11
autor: eldorado84
hermanix pisze:Witam!
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.
jedyne wyjście kupić używkę, nie nówki. sprężyny z wersji 110konnej są najprawdopodobniej te same do 90 konna, ale z drugiej strony nie wiem jakie było obniżenie w dieslach o ile było wogóle. 100% i pewnym sposobem jest kupienie sprężyn seryjnych od 2.0GTI lub 2.0 16V lub od VR-a ale nie wiem czy VR nie ma twardszych sprężyn i żeby twór nie sterczał jak koza kup jednak od 2.0 i będzie OK

: pn maja 25, 2009 09:15
autor: hermanix
Ale czy przypadkiem sprężyny od Benzyny nie pasują do TDI ? Waga silnika dużo większa w dieslu przecież.

: śr maja 27, 2009 11:45
autor: mariachi
ja mam seryjne z gti w swoim tdi i jest ok,

tak to wygląda

Obrazek

i

Obrazek

: pt maja 29, 2009 17:21
autor: eldorado84
hermanix pisze:Ale czy przypadkiem sprężyny od Benzyny nie pasują do TDI ? Waga silnika dużo większa w dieslu przecież.
i dlatego kupujesz od GTI a nie od 1.4. Spoko nie martw się zakładaj seryjne GTI i będzie OK