Geometria zawieszenia - kąt pochylenia koła.
: czw maja 14, 2009 23:38
Witam
Będziemy rozpatrywać ten kąt:
W golfie II fabrycznie ten kąt powinien wynosić -0,30° (+/- 20').
Mój mechanik mi powiedział, że jeśli chcę 'zapierniczać' po zakrętach to powinienem ten kąt zwiększyć do wartości w granicach -50-60'. Teraz mam ustawione -1,25°. Moje pytanie brzmi.. czy to jest za dużo? Jakie mogą być wady takiego ustawienia, jakie ewentualne korzyści.. To faktycznie troszkę duże pochylenie, ale czy warto ustawiać te -50-60' czy poprostu zostawić -1,25°.
Pozdrawiam
Piotr
Będziemy rozpatrywać ten kąt:
W golfie II fabrycznie ten kąt powinien wynosić -0,30° (+/- 20').
Mój mechanik mi powiedział, że jeśli chcę 'zapierniczać' po zakrętach to powinienem ten kąt zwiększyć do wartości w granicach -50-60'. Teraz mam ustawione -1,25°. Moje pytanie brzmi.. czy to jest za dużo? Jakie mogą być wady takiego ustawienia, jakie ewentualne korzyści.. To faktycznie troszkę duże pochylenie, ale czy warto ustawiać te -50-60' czy poprostu zostawić -1,25°.
Pozdrawiam
Piotr